Quin Casc Comprar

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Sagal » dt. maig 17, 2011 8:59 pm

Mareta per això no m'he quedat el schubert pq quant plou plou a dins i aquest any al fer la ruta llarga m'he estimat més canvia r per un casco més comode
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Eva » dt. maig 17, 2011 9:18 pm

[quote user="Sagal" post="169577"]Mareta per això no m'he quedat el schubert pq quant plou plou a dins i aquest any al fer la ruta llarga m'he estimat més canvia r per un casco més comode[/quote]

Molt ben fet, Santi... per cert.... ja ens faras 5 centims del teu super mega viatge, oi ??????

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 17, 2011 10:11 pm

[quote user="Mareta" post="169543"]El schubert s´hi plou a dins, i no es conya.
Ja l´han enviat a Barcelona, m ´el varen retornar dient que no li pasava res, em vaig tornar a queixar i el varen portar a Alemania i m´el varen retornar.... TOTAL QUE QUANT PLOU QUEDO AMB LA CARA MOLLA D´AIGUA.

SHUBERT MAI MÉS. Té molta fama, però amb pluja es com un colador ... mai més :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

Home, doncs jo he fets mooooolts quilòmetres sota la pluja amb un Concept i des de fa un any i mig amb un C3 i si tanques la visera i el mecanisme de ventilació superior no entra gens d'aigua. :roll:

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 17, 2011 10:53 pm

Ramon,esta bé que comentis aixó perqué jo fa un mes escas que tinc el C3 i entra aigua,i amb el C2 no hi havia entrat mai.
Aixó vol dir que es un defecte en algun casc.
Tindre que reclamar :enfadat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: CMB » dc. maig 18, 2011 9:04 am

Hola

En el meu C3 no recordo que hi hagi entrat aigua a dins!

Si amb un Nolan Air 43.

Carles

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Eva » dc. maig 18, 2011 10:16 am

Al meu hi entra aigua i no es l´únic....

Ja pots anar amb TOT tancat i ajustat al màxim, hi entra aigua.... :???: :???: :???:

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Jordi » dc. maig 18, 2011 6:21 pm

[quote user="Sagal" post="169394"]Tinc ganes de comprar un casc nou, i tinc el dubte d'agafar el Shoei o el Schubert, tots dos els modulars i el de gama alta eh, quin us quedaríeu?
A mi l'únic que fa dubtar és que el Schubert porta la visera de sol i el Shoei es veu que per seguretat no la porta, però porta una visera de recanvi difuminada de dalt.
Tots dos volten els gaire bé 500 € i el Shoei sembla que és el menys sorollós, va ajudeu-me.
Gràcies[/quote]

Primer de tot, d'on has tret els preus??? Amb cinc-cents Euros quasi ve el podries comprar tots dos. La pantalla "degradé" del Shoei es molt bona, òpticament es de mes qualitat que la visera del Schubert però per altra banda, si s'et fa fosc tornant a casa hauràs d'obrir-lo una mica per poder veure-hi be.

El Shoei diuen que es mes sorollós. El que passa es que just a l'alçada de la oïda hi han uns espais buits (suposo que per posar-hi els auriculars) que creen ressonància. Hi poses una mica d'espuma i "voilà"

Compra't un Shoei Multitec, que fins i tot aguanten Tsunamis!!!! I si entra aigua (cosa que mai farà), s'activen les espores radioactives de Fukushima i us asseguro que us sentireu com si anéssiu al capdavant duna cursa de MotoGP.


Per cert, ambdos son "FULL WASHABLE", tal com demostraré en un tutorial que penjaré.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 18, 2011 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Trencaferro » dj. maig 19, 2011 12:46 am

[quote user="Mareta" post="169657"]Al meu hi entra aigua i no es l´únic....

Ja pots anar amb TOT tancat i ajustat al màxim, hi entra aigua.... :???: :???: :???:[/quote]

Ostres, que extrany, no ho havia sentit mai això. :eyes :eyes

Jo l'any passat em vaig decantar pel shubert C-3, ja que també tinc el C-2 i n'estic molt content.
L'única cosa que puc dir, és que mai mai mai m'ha entrat aigua en cap dels dos, el C-2 el porto amb la moto amb pantalla, i el C-3 amb la naked, o sigui que més moll que jo no queda ningú quan plou. ;)

El C-3 me'l vaig comprar per mateix motiu que diu en Bond, per repetir marca de lo bé que em va el C-2, i l'únic que puc dir, és que tot i que el 2 va molt bé, està a anys llum del 3 en tot, comoditat, soroll, el dispositiu d'obrir va mil vegades millor, i realment en el què s'han lluit és en la visera, l'antiga és curta i et queda al mig de la visió, en cambi la nova baixa molt més i et tapa mitja cara del sol, és excel.lent!
L'únic problema que he tingut , va ser amb la pel.licula anti-baf de la visera del 2, el primer dia s'em va bufar, i em va quedar tota amb bombolles dificultant la visió, provocant que la tingués que rascar tota. La vaig portar a la botiga i me la varen cambiar immediatament sense cost. Per evitar aquest problema, en el tres hi han posat doble pantalla hi així no hi ha problema. ;)
Ja ho veieu, jo=pro-Shubert.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Sagal » dj. maig 19, 2011 7:40 am

[quote user="Mareta" post="169586"]

Molt ben fet, Santi... per cert.... ja ens faras 5 centims del teu super mega viatge, oi ??????[/quote]

Segur que si ;)
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Xavier » dv. maig 20, 2011 6:53 pm

[quote user="Mareta" post="169543"]

El schubert s´hi plou a dins, i no es conya.
Ja l´han enviat a Barcelona, m ´el varen retornar dient que no li pasava res, em vaig tornar a queixar i el varen portar a Alemania i m´el varen retornar.... TOTAL QUE QUANT PLOU QUEDO AMB LA CARA MOLLA D´AIGUA.

SHUBERT MAI MÉS. Té molta fama, però amb pluja es com un colador ... mai més :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

Eva, has probat de tancar la visera quan plou ? :twisted:

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: ARBE » dc. juny 22, 2011 7:37 pm

faig tard, com sempre... Quin casc t'has comprat Santi ?

Jo tenia el Schubert C2, abans havia tingut el nolan convertible, i res a veure, és com si juguessin en lligues diferents. És tanta la diferència sobretot a nivell de sensació que costa d'explicar. Contentíssim amb el schubert, el tema d'avançar la visera per ventilar sense turbulències, etc... i s'entelava però amb el pinlock ho vaig solucionar, i mai m'havia entrat aigua.

Ara fa poc em va desaparéixer el casc, missing, esfumat... i me n'he hagut de comprar un altre, perquè anar amb cascs vells de 15 anys no és una opció (cap mania estètica ni d'estatus, eh? simplement la caspilla de l'escuma i l'envelliment del material... )

No tenia clar què comprar, pensava tornar a integral, també tenia clar que no volia renunciar a la visera fumada (està molt bé el "també hi ha ulleres de sol" fins que entres a un tunel i no veus un pebrot, o alternes sol-núvol....), però també m'enganxa en una època molt incerta, que faré un us esporàdic de la moto... i no perdia l'esperança que apareixés finalment el meu casc, finalment vaig optar per una solució de mentrestant... un Caberg que tenint en compte el preu no està gens malament, crec que millor que el Nolan, però res a veure amb el Schubert.
-----------

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. juny 22, 2011 8:25 pm

Nosaltres ens vam comprar la setmana passada 2 cschuberts c2 per 300€ tots dos, de segona mà com nous, un cop rentadets.....ja son nous i a un 25 del seu valor.

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Quin Casc Comprar

Entrada Autor: Gearbox » dj. juny 23, 2011 5:16 pm

Ara llegeixo aquest fil... nosaltres tenim dos Schuberts C3 i no s'hi plou pas a dintre. Ara, tal com diu el Ramon, has de tancar la visera :mrgreen: .

Bromes a part, si us hi entra aigua segur que és un defecte de muntatge, ja que en els nostres no s'hi plou !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”