Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Entrada Autor: Jordi » dc. juny 08, 2011 10:01 pm

Hola,

Avui, al meu davant anava un Passat que portava una placa de matrícula molt estranya. Al final he recordat que s'han homologat les plaques de plàstic per evitar ferides en cas d'accident. Es totalment llisa i sembla molt brillant. La numeració no te relleu sinó que està impresa darrera del plàstic. A sota porta un codi de barres bastant llarg, el qual suposo que deu correspondre el V.I.N del vehicle. No se si es mes xula o no, però al menys es diferent. A primera vists sembla una placa britànica.
Imatge Imatge treta de Google Images
Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Ton888
Presentats
Entrades: 10
Membre des de: dt. abr. 12, 2011 6:19 pm
Ubicació: Ganxetland - Reus

Re: Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Entrada Autor: Ton888 » dc. juny 08, 2011 11:42 pm

Si, es tracta d’una placa plàstica i va serigrafiada pel darrera per addessiu, en diuen “Acrílica” es molt mes practica, no es deforma y te el factor d’envelliment superior a les d’alumini, jo las porto tan a la moto com al cotxe. Però son il•legals. Al mes de març al passar la moto la ITV de Reus i amb van fer enrere doncs, diuen que estan “Homologades” vol dir que reuneixen tots el requisits, però NO estan “Legalitzades” per industria. (Corre per la xarxa que dos dels fabricants mes potents de plaques del estat Epaño no tenen la patent de les acríliques per Espanya i per això fan força per que no es legalitzin, no fos que perdessin el xollo). O sigui que per passar la inspecció pertinent, vaig tenir de posar la d’alumini, anar a veura els d'Appplus i desprès tornar a posar la que a mi m’agrada.
Ton888 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 08, 2011 11:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Entrada Autor: Ieie » dj. juny 09, 2011 7:03 am

Ho desconeixía. Doncs aquestes "acríliques" serien la solució perfecte per a les motos de montanya, no tallen!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Entrada Autor: Carles » dj. juny 09, 2011 8:37 am

Bones!!!

Ho vam comentar fa uns dies... està prou bé la idea que siguin així.

MATRICULES DE PLÀSTIC

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Nova Placa De Matrícula De Plàstic

Entrada Autor: Ride » dj. juny 09, 2011 3:13 pm

En l'enllaç on parlem d'aquest tema, En trencaferro penja la ordrde del ministeri, i data del Abril 2011, posterior a la teva visita al ITV, jo crec que es poden posar.... sense problemes

Vsssss

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”