Toi EnPANao
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Toi EnPANao
Despres d'un any de mal somni entre malalties seriosas de la dona amb la que visc amb quatra entrades de quirofan y tres infarts que he tingut, sembla que escomençem a veura la llum.
En vaig comprar la Pan i en menos d'un mes la vaig tindre que arraconar per el primer infart. Nomes vaig fer una sortideta fins al Montseny a esmorçar i una altre amb el Joan Pobla per anar de Blanes (esmorçar) fins a Sant Feliu de Guixols (vermutet) i a Castellar (dinar) Vaig gaudir moltisim d'aquesta moto i de la sortideta. Ademes en va deixar marcar el ritme a mi, que soc moooolt tranquil. Despres guardada duran 4 messos i per fi, l'agafava per anar a l'hoispital als controls. Durant la baixa, vaig fer una altra boixeria: :oops: Vaig anar a Zaragoza a comprar un Toyota 4Runner, al que tambe l'hi va tocar un reestilin. Pero aixos es una altra historia
Ara que ja estic recuperat, pero sense ser el que era l'estic fent el canvi d'olis, filtres i alguna tonterieta mes. Per fer l'hi cualsevol cosa, s'ha d'empilotar tota la moto, bufa si te plastiquets i cargols la Pan.
I ja que la tenia amb quasi tots els plastics a fora, dons vaig aprofitar per pintarla sensera del mateix color, vermell Burdeos y Gris antracita.
La historia es aquesta
Aixins quan la vaig comprar
Al poc, el primer brico, canvi de pantalla per una mes gran (ara la veig enorme), soport per el GPS i canvi del cofre i tapisat del seient
Escomençan a treura el carenat, sense sapiguer en quin embolic m'estave fican
I mes (ignorant de mi)...
... i mes...
... i mes. Es un sensa parar...
Primera serie de bricos: Com tenia una bombeta del cuadro fosa, he canviat les 4 per unes altres de 5 LED's blaves de baix consum...
...d'alta lluminositat i que no donen calor. Aixos es un plagio d'un brico d'altre forero. Ho sento, soc un copion. :mrgreen:
Aqui a mitges per comparar. Els LED's a dalt i a baix les bombetes normals.
Aqui, en pilota picada. ¡¡¡QUINA MOTO MES COMPLICADA!!! He fet un rodoli sensa voler, jejeje Menys mal que ting el llibre d'usuari en castella i el "despiece" en el portatil, pero en angles. Sort dels dibuixets, que jo d'angles solsament el yes el tomorrow i el sorry. A veura si no en falla la memoria i m'enrecordo de ha hon van el cargolets, que son de 7 ó 8 tipus diferents
Tres caixes plenes de plastiquets
i les maletes
Aqui tots els LED's possats, canvi de la llum de posicio per una bombeta normal color blavos de 5w que fa la llum blanca. Tambe canvi de les bombetes H4 per unas que donen un 90% mes de llum segons el blister i modificada la instalacio. La moto tenia una llum curta i dos en llarga amb bombetes H4. Amb un interruptor al cuadre, puc posar les dos en curtes.
Tambe he posat un "warning" en plan cassola, es a dir, he puntejat els intermitents dels dos costats. Per que funcioni ting que posar el de un costat y donar al interruptor.
Seguim cap andevan, que cap enrera ni per agafar carrerilla. Instalat el captador d'impulsos de l'indicador de marxes. Agafat a la pinça del fre del darrera i a un milimetre d'aquest.
Possat a fer, canvi de les pastilles del fre de devant i del darrera. Les he colocat ceramiques i carboni. M'han dit que si apuro la frenada del devant, aprendre a fer la tombarella :lol:
Pasant els cables del captador. Tambe l'hi he posat els punys calefactables Oxfrod. La instalacio pasa per el darrera de la bateria. Ara de cara a l'estiu en aniran de conya :lol: :lol: Agafat d'un fusible despres de clau de contacte, per si de cas.
El carenat vermell, preparat per ser pintat
La pintura vermella es la ho... Codig original Honda. Es tricapa, es a dir, la primera es de color plata, per donar el color perlat a la moto. Se l'hi ha donat dos mans d'aquesta pintura
Despres se li dona el color vermell, pero en lloc de ser la tipica pintura, aquesta es transparent, com si fos un barnis, pero no ho es. Tambe se l'hi ha donat dos mans de pintura
Aqui i amb la pintura seca, l'hi he colocat els adhesius, fets en vinil daurat. I despres, dues mans de barnis per donar el acabat brillant.
Evidenment, aixos (menys col.locar els adhesius, que ho he fet jo) ho ha fet un profesional. Preparar les peçes per pintar encara ho se fer, vaig aprendre amb la Super Tenere, pero manipular la pistola, i que quedi be, encara no ho ser fer
A partir d'hara, ha trencarme les banyes per montar. Aqui la part trasera pintada i montada. Colocat el soport del cofre i els tubs d'escapament, pulits a ma. (dar cera... pulir cera... ¿a que en sonara aixos?) Be casi... en lloc de cera es puliment.
Les peçes grises, pintades i assecanse dins la cabina de pintura
I mes peçes grises...
Part interior de les maletes
Parafang devanter, montat
I les peçes vermelles, esperant a ser montades.
Aquestes fotos son fetes amb el movil.
Ara estic esperan a que arrivin el filtre d'aire, el de l'oli i les bujies. Sense aixos no puc montar res mes. Quan tingui aquestes peçes del carenat montades, pensare a on ficar la toma de corrent (estanca) del GPS, :roll: si entre el cuadro i la cupula, o be dins del cofre del carenat de la esquerra, pero aquest lloc va molt be per dur les monedes del peatjes, el movil i cosetes petites.
Tambe ting el dubte de si acabar de montar la moto, o vendrela per peçes :tremolant . Ara es el moment
Continuare en un altra moment, que ha sortit un totxo enorme. Es que un any fora de joc dona per molt... jejeje
En vaig comprar la Pan i en menos d'un mes la vaig tindre que arraconar per el primer infart. Nomes vaig fer una sortideta fins al Montseny a esmorçar i una altre amb el Joan Pobla per anar de Blanes (esmorçar) fins a Sant Feliu de Guixols (vermutet) i a Castellar (dinar) Vaig gaudir moltisim d'aquesta moto i de la sortideta. Ademes en va deixar marcar el ritme a mi, que soc moooolt tranquil. Despres guardada duran 4 messos i per fi, l'agafava per anar a l'hoispital als controls. Durant la baixa, vaig fer una altra boixeria: :oops: Vaig anar a Zaragoza a comprar un Toyota 4Runner, al que tambe l'hi va tocar un reestilin. Pero aixos es una altra historia
Ara que ja estic recuperat, pero sense ser el que era l'estic fent el canvi d'olis, filtres i alguna tonterieta mes. Per fer l'hi cualsevol cosa, s'ha d'empilotar tota la moto, bufa si te plastiquets i cargols la Pan.
I ja que la tenia amb quasi tots els plastics a fora, dons vaig aprofitar per pintarla sensera del mateix color, vermell Burdeos y Gris antracita.
La historia es aquesta
Aixins quan la vaig comprar
Al poc, el primer brico, canvi de pantalla per una mes gran (ara la veig enorme), soport per el GPS i canvi del cofre i tapisat del seient
Escomençan a treura el carenat, sense sapiguer en quin embolic m'estave fican
I mes (ignorant de mi)...
... i mes...
... i mes. Es un sensa parar...
Primera serie de bricos: Com tenia una bombeta del cuadro fosa, he canviat les 4 per unes altres de 5 LED's blaves de baix consum...
...d'alta lluminositat i que no donen calor. Aixos es un plagio d'un brico d'altre forero. Ho sento, soc un copion. :mrgreen:
Aqui a mitges per comparar. Els LED's a dalt i a baix les bombetes normals.
Aqui, en pilota picada. ¡¡¡QUINA MOTO MES COMPLICADA!!! He fet un rodoli sensa voler, jejeje Menys mal que ting el llibre d'usuari en castella i el "despiece" en el portatil, pero en angles. Sort dels dibuixets, que jo d'angles solsament el yes el tomorrow i el sorry. A veura si no en falla la memoria i m'enrecordo de ha hon van el cargolets, que son de 7 ó 8 tipus diferents
Tres caixes plenes de plastiquets
i les maletes
Aqui tots els LED's possats, canvi de la llum de posicio per una bombeta normal color blavos de 5w que fa la llum blanca. Tambe canvi de les bombetes H4 per unas que donen un 90% mes de llum segons el blister i modificada la instalacio. La moto tenia una llum curta i dos en llarga amb bombetes H4. Amb un interruptor al cuadre, puc posar les dos en curtes.
Tambe he posat un "warning" en plan cassola, es a dir, he puntejat els intermitents dels dos costats. Per que funcioni ting que posar el de un costat y donar al interruptor.
Seguim cap andevan, que cap enrera ni per agafar carrerilla. Instalat el captador d'impulsos de l'indicador de marxes. Agafat a la pinça del fre del darrera i a un milimetre d'aquest.
Possat a fer, canvi de les pastilles del fre de devant i del darrera. Les he colocat ceramiques i carboni. M'han dit que si apuro la frenada del devant, aprendre a fer la tombarella :lol:
Pasant els cables del captador. Tambe l'hi he posat els punys calefactables Oxfrod. La instalacio pasa per el darrera de la bateria. Ara de cara a l'estiu en aniran de conya :lol: :lol: Agafat d'un fusible despres de clau de contacte, per si de cas.
El carenat vermell, preparat per ser pintat
La pintura vermella es la ho... Codig original Honda. Es tricapa, es a dir, la primera es de color plata, per donar el color perlat a la moto. Se l'hi ha donat dos mans d'aquesta pintura
Despres se li dona el color vermell, pero en lloc de ser la tipica pintura, aquesta es transparent, com si fos un barnis, pero no ho es. Tambe se l'hi ha donat dos mans de pintura
Aqui i amb la pintura seca, l'hi he colocat els adhesius, fets en vinil daurat. I despres, dues mans de barnis per donar el acabat brillant.
Evidenment, aixos (menys col.locar els adhesius, que ho he fet jo) ho ha fet un profesional. Preparar les peçes per pintar encara ho se fer, vaig aprendre amb la Super Tenere, pero manipular la pistola, i que quedi be, encara no ho ser fer
A partir d'hara, ha trencarme les banyes per montar. Aqui la part trasera pintada i montada. Colocat el soport del cofre i els tubs d'escapament, pulits a ma. (dar cera... pulir cera... ¿a que en sonara aixos?) Be casi... en lloc de cera es puliment.
Les peçes grises, pintades i assecanse dins la cabina de pintura
I mes peçes grises...
Part interior de les maletes
Parafang devanter, montat
I les peçes vermelles, esperant a ser montades.
Aquestes fotos son fetes amb el movil.
Ara estic esperan a que arrivin el filtre d'aire, el de l'oli i les bujies. Sense aixos no puc montar res mes. Quan tingui aquestes peçes del carenat montades, pensare a on ficar la toma de corrent (estanca) del GPS, :roll: si entre el cuadro i la cupula, o be dins del cofre del carenat de la esquerra, pero aquest lloc va molt be per dur les monedes del peatjes, el movil i cosetes petites.
Tambe ting el dubte de si acabar de montar la moto, o vendrela per peçes :tremolant . Ara es el moment
Continuare en un altra moment, que ha sortit un totxo enorme. Es que un any fora de joc dona per molt... jejeje
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Re: Toi EnPANao
Anims Santos, despres d'una mala temporada n'arriba una de mes bona.
La moto te esta quedan molt be.
Mare de deu quina feinada a treure plastics, pero el pitxor ha
d'esser montarlos. !!!!!!!
SIAU
La moto te esta quedan molt be.
Mare de deu quina feinada a treure plastics, pero el pitxor ha
d'esser montarlos. !!!!!!!
SIAU
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Toi EnPANao
Änims, segur que et quedará de fàbula!
Mai m'han fet gaire gràcia les motos d'estricta sèrie, aquesta moto será LA TEVA MOTO.
Mai m'han fet gaire gràcia les motos d'estricta sèrie, aquesta moto será LA TEVA MOTO.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Toi EnPANao
Bona feina,noi!!!
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Toi EnPANao
Us envejo als manetes. Jo en se de desmuntar, però després sempre em sobren peces i cargols.
Bona feinada, però els que en sabeu, en acabar, esteu orgullosos i contents. I no es per menys.
Bona feinada, però els que en sabeu, en acabar, esteu orgullosos i contents. I no es per menys.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Re: Toi EnPANao
continua aixi després et porto la meva ;)
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Toi EnPANao
Osti, quin brico... continua, contiua, que m'has deixat interruptus !!
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Toi EnPANao
Bona manera de distreure's, i segur que t'ha ajudat en la recuperació.
Records al company.
Records al company.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Toi EnPANao
:eyes :eyes de debo que hem quedo sorpres de la traça que teniu alguns de montar i desmontar las motos,t'esta quedant de conya ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Toi EnPANao
M'alegro que hagis superat un mal any, però no ens deixis a mig "brico"!. Ja tinc ganes de veure la moto montada. Felciitats per ser tant manetes
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Re: Toi EnPANao
Una molt bona manera de passar el temps, enhorabona per la feia.
Tot i que, tal com diuent mes amunt, no ens deixis a mitges.
Volem veure la feina acabada.
Tot i que, tal com diuent mes amunt, no ens deixis a mitges.
Volem veure la feina acabada.
Rodar en moto es lo meu
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Toi EnPANao
sembla que t´has ben recuperat dels ensurts del cor.... el cor aguanta ( i es pot reparar ) més del que sembla.... :roll:
bon brico , la deixes al teu gust i amb la satisfacció de fer-ho un mateix !!!!
bon brico , la deixes al teu gust i amb la satisfacció de fer-ho un mateix !!!!
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 21, 2011 10:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4379
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Toi EnPANao
Vinga tio que ens has fet un tutorial de collons, no el deixis a mitges ara.
Conyes a part, em sembla que estàs fent una feina magnífica, un cop acabada serà preciosa i de ben segur que la disfrutaràs de valent.
Ànims.
Nota: no m'ofereixo a ajudar-te perquè llavors ja és segur que l'hauríes de vendre per peces.
Conyes a part, em sembla que estàs fent una feina magnífica, un cop acabada serà preciosa i de ben segur que la disfrutaràs de valent.
Ànims.
Nota: no m'ofereixo a ajudar-te perquè llavors ja és segur que l'hauríes de vendre per peces.
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Re: Toi EnPANao
Quina emprenyamenta,. Ahir continuo amb el fil i despres de fer varies vistes previes per corretgir, en lloc de clicar a enviar, vaig i l'esborro. Sempre sere un Junior...
Dons la cosa esta aixins. Aixos es la caja de fusibles original de la moto. Arradera esta tot el batiburrill de cables dels punys i del captador de l'indicador de marxes. Per damun es veu el fusible dels Oxford i a la esquerra, la masa agafada al cargol del suport de la bateria
Pasant els cables cap el devant, en paralel amb la instalacio original de la moto, pero per dins del bastidor. Amb un macarro per que no hi hagin cables sueltos. Marcan el conector del punys.
La centraleta dels punys, al seu lloc... I funcionaaaa,
L'instalacio del interrutor dels 4 intermitants, feta de pa sucat amb oli. No es la millor, pero funciona. L'interrutor amb el LED incorporat i marcan els indicadors dels dos costats. Una caixeta petita negra a la dreta de les claus, es l'indicador de marxes, que anira a sota del interruptor apagat, amb simetria ambv el boto de posada a cero del odometre, o aquesta es la intencio.
L'altre interruptor que dona pas a la segona llum de curtes, amb el seu LED. El volia de color verd, pero solsament el fabrican en color vermell.
He anat a correus a buscar un paquetet que venia d'inglaterra...
i a dins hi habia el filtre de l'oli amb el seu extractor, el filtre de gasolina, el de l'aire i les 4 bujies. Tot plegat uns 60€ posats a casa :D
Bujies camviades i el filtre de gasolina.
Posat el patit i discret filtre d'aire
Per fi, aixos va agafan color. Ja sembla, amb bastanta imaginacio, una moto. Ara queda la part mes complicada, la devantera. Ademes no m'en recordo l'ordre que vaig seguir per desmuntar, a sigui que tindre que muntar, desmuntar i tornar a montar. A partir d'hara, l'ordinador al costat i a patir crisis de panic :tremolant
I el mes dificil, colocar i ben colocats tota aquesta col.lecio de cargols, visos, centradors d'aquesta caixa... i de l'altre caixa.
No ha de sobrar res... mama pooo :tremolant :tremolant
Cuan he vingut a la tarda, despres de dinar i de anar al metge, en Carles, el mecanic, habia canviat lel filtre de l'oli i el oli. Gracies Carles. Ha sortit bastant net, bona senyal.
La valvulina de la cardan esta a nivell i ben neta. No he tingut que fer res. Tambe bona senyal.
Be, dons vaig a vestirme, vestir a la parenta, i a Castellar a vestir a la senyora, pero avants pasare per Sentmenat a encarregar les coques, :lol: :lol: Aixos si en deixant a la feina, que de moment no m'enprenyant masa.
Dons la cosa esta aixins. Aixos es la caja de fusibles original de la moto. Arradera esta tot el batiburrill de cables dels punys i del captador de l'indicador de marxes. Per damun es veu el fusible dels Oxford i a la esquerra, la masa agafada al cargol del suport de la bateria
Pasant els cables cap el devant, en paralel amb la instalacio original de la moto, pero per dins del bastidor. Amb un macarro per que no hi hagin cables sueltos. Marcan el conector del punys.
La centraleta dels punys, al seu lloc... I funcionaaaa,
L'instalacio del interrutor dels 4 intermitants, feta de pa sucat amb oli. No es la millor, pero funciona. L'interrutor amb el LED incorporat i marcan els indicadors dels dos costats. Una caixeta petita negra a la dreta de les claus, es l'indicador de marxes, que anira a sota del interruptor apagat, amb simetria ambv el boto de posada a cero del odometre, o aquesta es la intencio.
L'altre interruptor que dona pas a la segona llum de curtes, amb el seu LED. El volia de color verd, pero solsament el fabrican en color vermell.
He anat a correus a buscar un paquetet que venia d'inglaterra...
i a dins hi habia el filtre de l'oli amb el seu extractor, el filtre de gasolina, el de l'aire i les 4 bujies. Tot plegat uns 60€ posats a casa :D
Bujies camviades i el filtre de gasolina.
Posat el patit i discret filtre d'aire
Per fi, aixos va agafan color. Ja sembla, amb bastanta imaginacio, una moto. Ara queda la part mes complicada, la devantera. Ademes no m'en recordo l'ordre que vaig seguir per desmuntar, a sigui que tindre que muntar, desmuntar i tornar a montar. A partir d'hara, l'ordinador al costat i a patir crisis de panic :tremolant
I el mes dificil, colocar i ben colocats tota aquesta col.lecio de cargols, visos, centradors d'aquesta caixa... i de l'altre caixa.
No ha de sobrar res... mama pooo :tremolant :tremolant
Cuan he vingut a la tarda, despres de dinar i de anar al metge, en Carles, el mecanic, habia canviat lel filtre de l'oli i el oli. Gracies Carles. Ha sortit bastant net, bona senyal.
La valvulina de la cardan esta a nivell i ben neta. No he tingut que fer res. Tambe bona senyal.
Be, dons vaig a vestirme, vestir a la parenta, i a Castellar a vestir a la senyora, pero avants pasare per Sentmenat a encarregar les coques, :lol: :lol: Aixos si en deixant a la feina, que de moment no m'enprenyant masa.
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 22, 2011 8:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2246
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Toi EnPANao
Bones, això si que es fer-li un bon repàs a la moto. Ja tinc ganes de veure aquesta maravella en funcionament. Bona feina i bona tornada a l'actiu. ;)
Salut!
Salut!
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Re: Toi EnPANao
Be, dons ja esta acabada... MENYS MAL... :razz: :razz: I ademes, FUNCIONA TOT :mrgreen: :mrgreen:
He anat a Sabadell i al tornar ja escomençave a frenar frenar be, pero encara faltan adaptarse les pastilles.
Ara toca gaudirla. A veura si puc anar a la sortida de Juliol :lol: :lol:
He anat a Sabadell i al tornar ja escomençave a frenar frenar be, pero encara faltan adaptarse les pastilles.
Ara toca gaudirla. A veura si puc anar a la sortida de Juliol :lol: :lol:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Toi EnPANao
Enhorabona, m'agrada fer bricolatges i sóc un admirador de tots els que en sabeu més que jo ;)
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Toi EnPANao
Això anava a dir, que aquest matí t'he vist com enfilaves cap a Sabadell.
Bona feina. Ara a gaudir-la.
Bona feina. Ara a gaudir-la.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Toi EnPANao
[quote user="SisoRT" post="173339"]Enhorabona, m'agrada fer bricolatges i sóc un admirador de tots els que en sabeu més que jo ;)[/quote]
Doncs jo més aviat sóc una mica negat i per això encara us admiro més.
Escolta Santos, ara que has acabat amb la teva si vols et deixo una dies la meva i li fas coses, no sé, tu mateix ;)
És una Pan 1300 però deu tenir moltes semblances amb la 1100, suposo.
Doncs jo més aviat sóc una mica negat i per això encara us admiro més.
Escolta Santos, ara que has acabat amb la teva si vols et deixo una dies la meva i li fas coses, no sé, tu mateix ;)
És una Pan 1300 però deu tenir moltes semblances amb la 1100, suposo.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Toi EnPANao
Uaaaaaala, no l'havia llegit fins ara....jo no tinc collons de fer aixó amb la meva moto ni borratxo....em faig kaketa nomès de pensar-hi, segur que em sobrarien al menys 10 cargols a l'hora de montar...
Enhorabona per la feinada, t'ha quedat de collons.
Enhorabona per la feinada, t'ha quedat de collons.