Alforjas GSR 600

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Alforjas GSR 600

Entrada Autor: Rubenmlll » dj. maig 10, 2007 3:11 pm

Hola, tinc pensat anar-me'n un dia d'aquests a Andorra a mirar-me unes alforjas per la GSR. Havia pensat en unes "alforges" perque la maleta no m'agrada com queda, i com nomès les utilitizare per viatjar, sino no, per questions de comoditat i estetica penso que es el millor.

El problema es que, almenys per la meva moto, sembla que son una mica incomodes per al passatger...

Aqui teniu un link d'una foto de com queden...

http://www.compraventa.com/vi/7565440.htm?ca=50_s

Teniu alguna recomanació?? Jo no tinc ni idea del tema

Per acabar, alguna tenda per Andorra on estigui be de preu??

gracies

VVVV'sssssssss

Avatar de l’usuari
MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » dj. maig 10, 2007 6:25 pm

Doncs la teva moto em sembla que te el mateix problema que la meva, que no es ni una sport ni una turisme i lo més cómode que pots fer es posar unes alforjas per moto esportiva, t'explico el perqué, jo tinc unes normals, comprades a Louis (Alemanya) i el problema es que de tant en tant toquen amb el parafangs i es fan malbé i per evitar això molta gent fa suports caseros que es una sol.lució però tranca una mica l'estetica segons com l'hagis fet, amb les esportives això no pasa, perque la forma ja s'adapta millor a les nostres motos però tens una mica menys d'espai útil

Bueno, si preguntes a qualsevol botiga et diran que pots portar qualsevol, aquesta gent aconsella sense haber-hi provat les coses :cry: per això em va pasar això a mi.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. maig 10, 2007 6:38 pm

Es que ho feu al reves !!!!! ..primer heu de comprar les alforges i després la moto !!!!

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. maig 10, 2007 6:54 pm

Hola, jo com a copilot et desaconsello totalment les alforges... :( :( :(

Nosaltres fins fa poc portàvem una Transalp, que diria que de mida és una mica més grossa ,
però vaig provar tres tipus diferents d’alforges, unes petites, unes enormes
i finalment unes mitjanes de forma quadrada que resultaven ser una mica més còmodes,
però de totes maneres les notes... :? :? :?

Amb el tema de només fer-les servir per viatjar, pensàvem el mateix que tu...
Total, si són només per uns dies !!!!.... :wink: :wink: :wink:
Pensa que en una sortida a Vielha, les vaig acabar facturant per Seur per no tenir-les que veure
( i per poder fer una pista :twisted: )

Personalment crec, que si sempre vas acompanyat no faràs pas bé....
A la fotografia que ens mostres, la postura del passatger seria incomoda,
ja que no podria recolzar completament el peu, tindria que anar aguantant-se amb el taló
i amb el peu cap endavant... Que és justament el que em passava a mi.... :? :? :?

Per fer 100Km no tens problema, però per fer alguna tirada més llarga no t’ho aconsello pas...
Una cosa és fer una excursió de cap de setmana, per això encara s’aguanten,
però per un viatge no... :evil: :evil: :evil:

Encara que estèticament no t’agradi tindries que pensar en les rígides, o bé amb
un Maleta per darrera i una sobre dipòsit..... :D :D :D

És només una opinió personal, i suposo que molts no hi estaran pas d’acord,
però avanç de comprar-les pensa-ho be ... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Alforges GSR

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dj. maig 10, 2007 6:57 pm

Els amics ens van regalar les alforges Spinex i tot just les acabem de provar en ruta. Hem fet l'anada i la tornada a Broto des de Cerdanyola amb elles... :wink:

Costa una mica muntar-les bé :? , però van de conya... :lol: i, un cop afinades les cintes que les aguanten trigues poc més d'un minut a carregar-les i descarregar-les... De totes maneres, quan hem parat a dinar o a fer el cafè, hem aparcat la moto "a la vista" per evitar haver-les d'arrossegar... :wink:

Són impermeables, però porten fundes per si de cas...

S'escalfen una mica a la zona dels tubs d'escapament però, de moment, sembla que no s'hagin de cremar... :shock: :shock:

El fregament ha ratllat una mica la pintura de les proteccions dels tubs :evil: i, de cara a la propera sortida que fem, posarem una tela entre el tub i les alforges...

Quan les muntes, has de vegilar que no t'esclafin els intermitents.
Potser per la GSR unes alforges una mica més curtes podrien anar millor... :?: :?:

El que dius de l'acompanyant... no sé... costa una mica més del normal pujar i baixar de la moto -sense repenjar-se als estreps- perquè has d'aixecar molt la cama dreta... però en ruta ni es noten... pots repenjar perfectament les botes als estreps... tot i que no tens massa mobilitat als peus... és clar que jo -que sóc l'acompanyant- tinc les cames llargues...
De fet, la posició de l'acompanyant en aquesta moto no és cap meravella... (fins i tot sense alforges...!!) per fer rutes llargues...

Pel que fa a la conducció, quan baixes un port de muntanya es nota que la moto pesa una mica més, però en general es comporta molt bé amb elles... tot i que no es tracta de fer l'animal amb elles...

Les notres alforges Spinex són de la botiga Motard de St.Cugat del Vallès (darrere del monestir).

Et posem unes fotos perquè et facis una idea...

Imatge

Imatge

PS
Ja has canviat els pneumàtics de la GSR???
Al final has muntat els BG??
T'ho han fet bé aquests del SAS???
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dv. maig 11, 2007 8:13 pm

Bones,

moltes gracies per la vostra opinio e informació. Demà anire cap a Andorra a mirar-me unes, i si puc i hem deixen les provaré alli mateix a la tenda per si les haguès de canviar.

Si ruc.i.ruca.ts, al final els vaig cambiar a SAS. Hem vaig posar devant els BT14(els de serie) i darrera els BT21. Tot 280€. Jo crec que el preu es correcte...

Esperem que no m'equivoqui amb les alforges.

VVVV'sssss a tots

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 11, 2007 8:37 pm

Rubenmll, quan tornis d'Andorra ja ens explicaràs com veus el nou BT-021, ¿val? 8)

Bon viatge.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dv. maig 11, 2007 8:39 pm

Ja ens posaràs una foto de la moto carregada amb les alforges...!!! :wink:
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dg. maig 13, 2007 9:28 pm

Hola companys, per fin m'he comprat les alforges. Despres de provar-me'n unes quantes, m'he decidit per aquestes:

Imatge

El Problema es que ja se m'han xamuscat una miqueta uns suports que hi havien per darrere :lol: .... En aquesta foto o podeu veure:

Imatge

I a part de aixo tambè se m'ha desfet una goma que juntava les dues maletes, que anava algo mes a dalt de la roda a conseqüencia de l'escalfor del tub....

I bueno, deixant a banda tot això, al arribar a casa, m'he trobat en un gran dilema.... Estaba el meu tiet a casa, i m'ha soltat que si no portaba les alforges al reves... :? La qüestio es que les he probat al reves, i li he fet fotos perque opineu.... Aqui us les poso:

FORMA 1:Aixi es com teoricament, veient les instruccions, i seguint el consell del meu tiet, es com haurien d'anar:

Imatge

FORMA 2:I aixi es com les he portat jo d'Andorra a Tarragona:

Imatge

Vosaltres que hen penseu??

Amb les maletes venen com unes gomes que s'agafen a uns suports que porta la alforja, i que serveixen perque no es moguin. El problema es que tots aquests suports els tinc molt aprop del tub d'escapament, i ja n'he posat una i s'ha fos.... No se si a algú mes l'hi haura pasat, i haurà trobat alguna solucio....

Per acabar us poso algunes fotos mes que li he fet a la moto amb les alforges.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Bueno, aqui o teniu tot. Ja hem direu que us sembla...

Per cert, els BT-021, de moment van de PM, no trobo cap diferencia amb els que portaba abans. Espero que segueixi aixi, i que la unica diferencia segui que duri uns km mes :P

VVVV'sssss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. maig 13, 2007 9:33 pm

Felicitats per les alforges! Espero que en treguis un bon profit i que no se't "xamusquin" més, jejeje. Respecte la posició... se'm fa difícil. Personalment crec que queden millor a l'inversa, però si a les instruccions posa d'una manera, potser seria convenient de respectar-ho, no? Això, com tu ho vegis. Cal valorar la part estètica (totalment subjectiva) i la part tècnica (la posició és important per l'estabilitat de la moto i de les alforges? ho hauràs de comprovar? ;) )
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. maig 13, 2007 9:51 pm

Si senyor, la FORMA 1 es la manera correcta de portar les alforges, fes-li cas al teu tiet i a les instruccions d’us.
Referent a la bossa sobrediposit crec que l’hauries de donar un gir sobre un eix vertical de 180 graus per la seva col·locació correcta. La portes del revés.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. maig 13, 2007 10:53 pm

Angel ha escrit:Referent a la bossa sobrediposit crec que l’hauries de donar un gir sobre un eix vertical de 180 graus per la seva col·locació correcta. La portes del revés.
Ostres, és veritat! Quan mirava les fotos (per cert, una mica més grans no les podies fer? jajajajaja (ironicament parlant, eh?) ) no me n'he adonat.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dl. maig 14, 2007 9:41 pm

Hola,

bueno, jo les alfoges, les vaig portar de la "forma 2" perque semblava, bueno, i segueix semblant :D , que hi ha mes espai per posar el peu a l'estrivera. O almenys, aixo hem sembla ami. Ja faré algunes proves de posarles de la "forma 1" amb algú darrere, avuere que tal....

Collons, i no hem digueu que tambè porto al reves la bossa del davant :? . No tinc remei.... jejeje. De fet venien amb la bossa algunes corretges k no e fet servir mai, ni se comb van... La porto tal qual amb els imans, i sembla se que aguanta, perque ja ha anat fins a madrid i a tornat... Aquesta bossa no portaba instruccions, es la que venien al Aldi, quan va sortir aquella oferta per motoristes.


Bueno, ara saben com va, ja la posare be :wink: . Lo importat es que no surti la bossa volant :P



VVV'sssss
Rubenmlll l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2007 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 14, 2007 9:48 pm

Tranqui el manillar el portes al davant i no al reves ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 v

La bossa si t´hi fixes a la part que tu has posat davant te com un petit monedero, aixo millor portar-ho a ma per posar-hi les tarjetes,camara,...

I en canvi el que tenies a prop es per lligar-ho al manillar junt amb una corretja que esta per dins la bossa.


Per cert entre les alforjes i la bossa ara nomes et falta una pantalleta per tenir la GSR Touring

A veure quant ens veiem!

Vs
Ex ...moltes coses

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dl. maig 14, 2007 9:52 pm

Si lo de lligar la bossa al manillat ja m'ho vaig imaginar, pero varig dir, no pot ser. Si amb el manillar giro, i la bossa la lligo alli, com no en giri el manillar per culpa de la bossa, me la foto. Aixi k vaig decidir per no probar-ho. Ja ho probare :wink:

Si si, lo de la pantalla estic esperant que surti algun que m'agradi, que les que he vist fins ara eren lletgisimes....

I es veritat, aveure quant ens veiem, que ja fa temps k no vaig a cap sortideta. A veure si a la proxima :P

VVVVV'sssss

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”