Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japonesa

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: CMB » ds. set. 17, 2011 9:03 pm

Ei, hola.

Jo no la compraria, ni per 1000€. Si vols fer rutes matinals, sempre seran curtes i podràs arribar a casa d'alguna manera o tornar a buscar-la fàcilment. Si vols fer tirades cap al Pirineu, per exemple, no m'arriscaria per res del mon. Tens tots els números de tenir problemes i amargar-te la sortida.

Si estaves mirant motos noves, jo buscaria alguna una mica més nova. si t'agrada les LC4, segur que n'hi ha de 5-6 anys i amb més garanties i no molt més cares.

Salut

Carles

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » ds. set. 17, 2011 9:13 pm

[quote user="CMB" post="179360"]Ei, hola.

Jo no la compraria, ni per 1000€. Si vols fer rutes matinals, sempre seran curtes i podràs arribar a casa d'alguna manera o tornar a buscar-la fàcilment. Si vols fer tirades cap al Pirineu, per exemple, no m'arriscaria per res del mon. Tens tots els números de tenir problemes i amargar-te la sortida.

Si estaves mirant motos noves, jo buscaria alguna una mica més nova. si t'agrada les LC4, segur que n'hi ha de 5-6 anys i amb més garanties i no molt més cares.

Salut

Carles[/quote]

Eii! que jo no he dit en cap moment que busqués moto nova... des del principi que estic buscant coses de 2a mà, però el que passa es que he anat rebaixant el pressupost :mrgreen: el que mirava per 5.000 ara estic veient coses que potser per la meitat també em faran el fet.

De fet tens tota la raó i tinc molts numeros de tenir problemes però cada cop m'agraden més les coses aquestes dels anys noranta que no pas la ultratecnologia del 2011, aquestes si es paren si que no hi ha rés a fer.

No ho sé fins que no llimi els tacs de la 1200 encara tinc marge :mrgreen:

salut!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 17, 2011 9:41 pm

[quote user="650X" post="179329"]
Estat general: Bé però...
Ha tingut caigudes i el manillar es tort (poc), la palanca de canvis també, els paramans bastant trallats, els pneumàtics, el de davant es del 1998 (!) i el de darrera 2005.Els dos llisos. El disc de darrera està mort i les tapes laterals amb sintonia amb el resta. El portafaros esta penjim-penjam, i sua oli per la junta superior del motor. A part suposo que la bateria està KO i la ITV sense passar.
Es va engegar 1 cop i en acabat no va tornar-se a engegar :tremolant
[/quote]


Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: CMB » ds. set. 17, 2011 9:43 pm

[quote user="650X" post="179362"][quote user="CMB" post="179360"]Ei, hola.

Jo no la compraria, ni per 1000€. Si vols fer rutes matinals, sempre seran curtes i podràs arribar a casa d'alguna manera o tornar a buscar-la fàcilment. Si vols fer tirades cap al Pirineu, per exemple, no m'arriscaria per res del mon. Tens tots els números de tenir problemes i amargar-te la sortida.

Si estaves mirant motos noves, jo buscaria alguna una mica més nova. si t'agrada les LC4, segur que n'hi ha de 5-6 anys i amb més garanties i no molt més cares.

Salut

Carles[/quote]

Eii! que jo no he dit en cap moment que busqués moto nova... des del principi que estic buscant coses de 2a mà, però el que passa es que he anat rebaixant el pressupost :mrgreen: el que mirava per 5.000 ara estic veient coses que potser per la meitat també em faran el fet.

De fet tens tota la raó i tinc molts numeros de tenir problemes però cada cop m'agraden més les coses aquestes dels anys noranta que no pas la ultratecnologia del 2011, aquestes si es paren si que no hi ha rés a fer.

No ho sé fins que no llimi els tacs de la 1200 encara tinc marge :mrgreen:

salut![/quote]

Si, és cert, no ho has pas dit que la volguessis nova, però a l'inici del post totes les imatges eren de motos noves, no?

Jo buscaria alguna cosa de l'estil:

Enllaç

Enllaç

Enllaç -> M'agrada!

Enllaç -> Aquesta l'hauries de repintar!!!!!! :razz:

....

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dg. set. 18, 2011 2:38 pm

[quote user="Randy-650" post="179365"][quote user="650X" post="179329"]
Estat general: Bé però...
Ha tingut caigudes i el manillar es tort (poc), la palanca de canvis també, els paramans bastant trallats, els pneumàtics, el de davant es del 1998 (!) i el de darrera 2005.Els dos llisos. El disc de darrera està mort i les tapes laterals amb sintonia amb el resta. El portafaros esta penjim-penjam, i sua oli per la junta superior del motor. A part suposo que la bateria està KO i la ITV sense passar.
Es va engegar 1 cop i en acabat no va tornar-se a engegar :tremolant
[/quote]


Imatge[/quote]

Jajaja, es ben bé que una imatge val més que mil paraules... quin crack! :b9

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dg. set. 18, 2011 3:00 pm

[quote user="CMB" post="179366"][quote user="650X" post="179362"][quote user="CMB" post="179360"]Ei, hola.

Jo no la compraria, ni per 1000€. Si vols fer rutes matinals, sempre seran curtes i podràs arribar a casa d'alguna manera o tornar a buscar-la fàcilment. Si vols fer tirades cap al Pirineu, per exemple, no m'arriscaria per res del mon. Tens tots els números de tenir problemes i amargar-te la sortida.

Si estaves mirant motos noves, jo buscaria alguna una mica més nova. si t'agrada les LC4, segur que n'hi ha de 5-6 anys i amb més garanties i no molt més cares.

Salut

Carles[/quote]

Eii! que jo no he dit en cap moment que busqués moto nova... des del principi que estic buscant coses de 2a mà, però el que passa es que he anat rebaixant el pressupost :mrgreen: el que mirava per 5.000 ara estic veient coses que potser per la meitat també em faran el fet.

De fet tens tota la raó i tinc molts numeros de tenir problemes però cada cop m'agraden més les coses aquestes dels anys noranta que no pas la ultratecnologia del 2011, aquestes si es paren si que no hi ha rés a fer.

No ho sé fins que no llimi els tacs de la 1200 encara tinc marge :mrgreen:

salut![/quote]

Si, és cert, no ho has pas dit que la volguessis nova, però a l'inici del post totes les imatges eren de motos noves, no? Eren imatges no contractuals :mrgreen:

Jo buscaria alguna cosa de l'estil:

Enllaç

Enllaç

Enllaç -> M'agrada!-->A mi també, però 980km??? com aquell qui diu no ha fet ni el rodatge :eyes amb 7 anys?
Enllaç -> Aquesta l'hauries de repintar!!!!!! :razz: --> Llàstima que estigui lluny... perquè esta bé, equipadeta i dipòsit gran. Una mica d'aiguarràs i llestos. ;)

....

Salut[/quote]

Salut i merci per els links... seguiré buscant sense descartar rés.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Ieie » dl. set. 19, 2011 12:17 pm

A mi també m'agraden més les dels anys 90's -o anteriors- que les actuals. La meva moto és del 91.
Pel que ens has dit, em sembla que aquesta moto porta moltes pistes fetes...
Si és que arriben a rebaixar.te el preu tant com vols, Et compensará la despesa posterior? (discs, pneumàtics, plàstics)

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dl. set. 19, 2011 12:28 pm

[quote user="Ieie" post="179471"]A mi també m'agraden més les dels anys 90's -o anteriors- que les actuals. La meva moto és del 91.
Pel que ens has dit, em sembla que aquesta moto porta moltes pistes fetes...
Si és que arriben a rebaixar.te el preu tant com vols, Et compensará la despesa posterior? (discs, pneumàtics, plàstics)[/quote]

A la llarga sempre pot ser una aposta arriscada, però en principi en la diferència de 600€ es poden fer moltes coses a una moto, manillar, palanca de canvi, pneumàtics, disc de darrera i revisió... segur que no arriba a 600€ tenint en compte que l'únic que m'han de fer en un taller es la revisió i els pneumàtics. Els plastics son una altre història, es puraments un tema estètic.

Salut!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dt. set. 20, 2011 10:11 pm

Anem a pams, sembla que el coixí ha dictat una mica de calma per el que fà aquesta KTM 620 GS, quant tanta gent te dubtes de la seva fiabilitat mecànica per alguna cosa deu ser. Per tant la deixarem a la recàmera. No crec pàs que se la venguin :mrgreen:

Ja tinc visitats una bona pila de tallers de moto de la zona. Avui m'han ofert un altre "pepinu" una KTM EXC 530 del 2009 pero es model del 2010, amb 4000 Kms d'un mecànic de Girona. Per 5.000€. Aquestes motos em fan me por que res, he llegit una mica sobre elles i la veritat em sembla que s'ha de tenir una experiencia que ara mateix no tinc. Parlant també m'ha ofert una XT amb 90.000km per 800€, una Dominator, una Honda FMX 650 Supermotard i algún ferregot més.

Un altre mecànic m'ha recomanat amb la mà sobre la bíblia, que la Suzuki DR-Z 400 S era sense cap dubte la moto que busco però desprès m'ha confessat que era un ferro i que no tirava massa. :???:

Em sembla que la cosa anirà per llarg...

Salut

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 20, 2011 10:55 pm

Jo crec que la DR és perfecte per els que fem Inserso-trail, però em sembla que a tu encara et queden uns quants anyets per arribar en aquesta especialitat motera. De motor se't quedarà curta deseguida, sobretot si surts amb gent que portin motos més "canyeres".

Si el que busqués és un ferro per anar fent boca ( o per marxar a travessar Àsia), el meu vei té un XT del 97 en perfecte estat. La conec perfectament (i el conec amb ell), gairebé no ha fet pistes, està super-cuidada, té uns 60.000 km reals i no cal fer-li cap tipus d'inversió. De tant en tant fem alguna sortideta tipus Inserso. El preu, segur que no serà un inconvenient (al voltant de 1500€) i la pots provar tant com vulguis (és gratis :lol: :lol: )

Segurament per fer LLeida-Girona, aniries més bé que amb la GS

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dt. set. 20, 2011 11:22 pm

[quote user="Pasqual" post="179658"]Jo crec que la DR és perfecte per els que fem Inserso-trail, però em sembla que a tu encara et queden uns quants anyets per arribar en aquesta especialitat motera. De motor se't quedarà curta deseguida, sobretot si surts amb gent que portin motos més "canyeres".

Si el que busqués és un ferro per anar fent boca ( o per marxar a travessar Àsia), el meu vei té un XT del 97 en perfecte estat. La conec perfectament (i el conec amb ell), gairebé no ha fet pistes, està super-cuidada, té uns 60.000 km reals i no cal fer-li cap tipus d'inversió. De tant en tant fem alguna sortideta tipus Inserso. El preu, segur que no serà un inconvenient (al voltant de 1500€) i la pots provar tant com vulguis (és gratis :lol: :lol: )

Segurament per fer LLeida-Girona, aniries més bé que amb la GS[/quote]

Mira que ets... ara em faràs pujar a Tortellà a veure-la :mrgreen: però 1.500€ s'en hauria de parlar moolt.

Salut!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 20, 2011 11:42 pm

[quote user="650X" post="179651"]

Un altre mecànic m'ha recomanat amb la mà sobre la bíblia, que la Suzuki DR-Z 400 S era sense cap dubte la moto que busco però desprès m'ha confessat que era un ferro i que no tirava massa. :???:

[/quote]

Fa uns tres anys vaig provar-ne una i la veritat que és un tir, i es
pot anar mooolt per feina portant-la com s'ha de portar.
No entenc com t'han dit això. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 21, 2011 10:25 am

Eps! Una 530 EXC del 2009 ES UN TRO. I van que no veas. Fiabilitat 100%. Competició.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 10:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Caganer » dc. set. 21, 2011 11:06 am

[quote user="Fjodor" post="179682"]Eps! Una 530 EXC del 2009 ES UN TRO. I van que no veas. Fiabilitat 100%. Competició.[/quote]
i no pesa res

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Tiramilles » dc. set. 21, 2011 11:54 am

Jo, pel que he vist la DR 400 Z es molt bona moto per fer sortides enduro-trail.
Potser no es molt potent pero 40 CV pel pes que té, ja es pot fer feina, el motor es molt fiable i si hi poses un diposit més gros té gran autonomia.

A mes els preus solen ser força competitius.

Una bona opció també podria ser una KTM 625 EXC (no LC4), es com una LC4 però més endurera.
http://motos.coches.net/ocasion/ktm/625 ... 638731.htm

Sense descartar la LC4 de sempre, opció més trail.
http://motos.coches.net/ocasion/ktm/lc4 ... 816194.htm

Les enduros puras de 450,500,525... també poden servir pel que fas, però jo crec que son massa nervioses tant de xassis com motor, tot i això també es poden fer Km, canviant el diposit, es clar i cuidant el manteniment.

Les trail classiques, DR 600-650-750,XT 600,DOMINATOR,KLR,KLX son molt bones motos i una bona i economica opció per començar a fer més off-road que amb la GS però no deixen de ser trails autentiques 50/50 i jo crec que tu busques alguna cosa més especifica d'off-road.

Potser hauries de mirar les TTR-600 / XR-600 i 650 / KLX 650 R / LC4 640 Son més endureres que les del grup anterior, però fiables, algunes d'elles no tenen arranc elèctric i això pot ser un problema.

De les noves jo aniria per una KTM 690 enduro R

Uf!! quin rollo

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 21, 2011 12:00 pm

Home! pel que vol fer aquest home, la 690 Enduro es lo más... però.. preu...

Millor una XT 600 de patada que la TTR 600. Creu-me.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: CMB » dc. set. 21, 2011 2:39 pm

[quote user="Caganer" post="179686"][quote user="Fjodor" post="179682"]Eps! Una 530 EXC del 2009 ES UN TRO. I van que no veas. Fiabilitat 100%. Competició.[/quote]
i no pesa res
[/quote]

Igual que si fos una bicicleta! :lol:

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Caganer » dc. set. 21, 2011 7:01 pm

Va que necessites una empenteta :cool:

Mira quin reguitzell d'idees amb la tarongeta

https://picasaweb.google.com/dpeward/690MetalMule
https://picasaweb.google.com/dpeward/Ktm690SafariTank

Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 21, 2011 8:09 pm

Ufff... Caganer! això es un cop baix, i ara com vols que dormi a les nits :|

Avui he parlat amb un propietari d'una altre EXC530 del 2009 (4.000km, manillar+adhesius nous+protec. càrter alumini+transmisió nova) 5.500 negociables suposo. Segueixo pensant que es massa pepino per mi.

La KTM 690 Enduro que fa dies estic voltant, per 5.000€ no hi ha manera que contesti...

Seguirem buscant...

gràcies i salut!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » ds. set. 24, 2011 10:22 am

Ja tinc nou material a la recamera:

SUZUKI DR-Z 400 del 2005 amb 12.000km per 2.100€
YAMAHA TTR 600 del 2001 amb 13.000km per 2.500€ -->Es veu molt ben cuidada es una bona candidata
SUZUKI RMX 450 del 2008 amb 3.500km per 4.200€
KTM 690 ENDURO del 2009 amb 2.500km per 5.000€ -->no hi ha manera que contesti! :halfcry La moto si no te res es una ganga
HONDA XR400R del 2001 amb 7.400km per 2.200€ -->Te bona pinta i un estat més que correcte per tenir 10 anyets
SUZUKI DR-Z 400 del 2007 amb 3.300km per 3.700€ --> Està impecable :shock: a més es negre!

Salut!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”