Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japonesa

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » ds. set. 24, 2011 11:36 am

Pararas boig amb tot el que baralles... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » ds. set. 24, 2011 11:53 am

[quote user="Fjodor" post="179920"]Pararas boig amb tot el que baralles... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Salut[/quote]
Una mica ja començo a tenir simptomes... :pcenfado :wall

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » ds. set. 24, 2011 11:56 am

Per la meva part, imparcialment... :mrgreen: si pots pillar-te una 690 Enduro faras Bingo...
Sino, qualsevol opció, sempre que la moto estigui be, bona serà.
Ja saps que si et puc ajudar en el que sigui compta amb mi.
Salut

Quan tingui la 300 EXC ja sortirem... tot i que, amb una 2T no tinc tanta autonomia, però tot té solucions...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » ds. set. 24, 2011 12:09 pm

[quote user="Fjodor" post="179926"]Per la meva part, imparcialment... :mrgreen: si pots pillar-te una 690 Enduro faras Bingo...
Sino, qualsevol opció, sempre que la moto estigui be, bona serà.
Ja saps que si et puc ajudar en el que sigui compta amb mi.
Salut

Quan tingui la 300 EXC ja sortirem... tot i que, amb una 2T no tinc tanta autonomia, però tot té solucions...[/quote]També podem sortir amb les gordes, així segur que no ens diuen res els forestals :mrgreen:
La 690 tot i ser la més cara, també la que m'agafaria si el propietari es dignés a contestar, el mes segur es que ja estigui venguda.

[quote user="650X" post="179911"]SUZUKI DR-Z 400 del 2005 amb 12.000km per 2.100€
YAMAHA TTR 600 del 2001 amb 13.000km per 2.500€ -->Es veu molt ben cuidada es una bona candidata
SUZUKI RMX 450 del 2008 amb 3.500km per 4.200€
KTM 690 ENDURO del 2009 amb 2.500km per 5.000€ -->no hi ha manera que contesti! :halfcry La moto si no te res es una ganga
HONDA XR400R del 2001 amb 7.400km per 2.200€ -->Te bona pinta i un estat més que correcte per tenir 10 anyets
SUZUKI DR-Z 400 del 2007 amb 3.300km per 3.700€ --> Està impecable :shock: a més es negre!

Salut![/quote]

De les altres he de començar a trucar a veure que em diuen, la primera Susi ja porta un dipòsit acerbis gran (un gasto menys) i la Yamaha TTR es una bona moto m'han dit...

Quan estiguis recuperat a veure si m'ensenyes la susi que tens al garatge.

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » ds. set. 24, 2011 12:24 pm

aquesta setmana que ve quedare amb en Lluis, el propietari i tu i us aclariu, val?

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 9:12 am

[quote user="Fjodor" post="179930"]aquesta setmana que ve quedare amb en Lluis, el propietari i tu i us aclariu, val?[/quote]
ok.
;)

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 9:19 am

I buscant buscant ahir vaig passar per un taller de motos de St.Feliu de Pallarols i em van oferir una WR450F que pinta molt bé... molt bé.

Son fiables aquestes 450 de yamaha?

Igualment mentres espero que em diguin el preu final, ara he quedat amb un guiri de Girona que te una DR-Z400 amb dipòsit gran.

A vuere que serà...

Salut!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 28, 2011 10:04 am

Deunidó les WR 450, pel que jo sé... va haver-hi un any, no sé quin, que tenien algun problema amb l'embrague...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 11:42 am

Ja he emparaulat la DR-Z 400. Té un estat més que acceptable per els 2.000 € que en demana. A més ja porta el dipòsit de 16l que li dona una autonomia bona. Protector de càrter alumini i tots els kits d'intermitents plaques matricula etc... la moto te molt bon tacte, embrague suau i sona molt bé. Com que el canvi de nom el paga ell... ja m'avisarà per anar a Transit. La ITV està pasada de fa 2 mesos i els pneumàtics son encara amb tots els pels.

Creieu que faig bé :tremolant :tremolant :tremolant ... i si tot va bé l'estreno per el Lleida-Girona :mrgreen:

Es aquesta:
Anunci

Salut!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 28, 2011 11:58 am

TÉ MOLT BONA PINTA NANO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssss

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pasqual » dc. set. 28, 2011 12:44 pm

FELICITATS! crec que fas una bona compra, però també crec que potser es quedarà petita perquè les altres opcions eren de motos molt més "espitoses".

Jo fa 1 any que la tinc i estic super-content. El dipòsit de 16 l. = un 10.

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » dc. set. 28, 2011 12:54 pm

Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 28, 2011 1:03 pm

[quote user="650X" post="180384"]Ja he emparaulat la DR-Z 400. Té un estat més que acceptable per els 2.000 € que en demana. A més ja porta el dipòsit de 16l que li dona una autonomia bona. Protector de càrter alumini i tots els kits d'intermitents plaques matricula etc... la moto te molt bon tacte, embrague suau i sona molt bé. Com que el canvi de nom el paga ell... ja m'avisarà per anar a Transit. La ITV està pasada de fa 2 mesos i els pneumàtics son encara amb tots els pels.

Creieu que faig bé :tremolant :tremolant :tremolant ... i si tot va bé l'estreno per el Lleida-Girona :mrgreen:

Es aquesta:
Anunci

Salut![/quote]

una moto mes que chula !!!!! diria que fas molt bona compra perque et duri anys i no tinguis que estar invertin cada setmana en tonterias ;) ;) felicitats per la compra.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 1:06 pm

[quote user="Pasqual" post="180389"]FELICITATS! crec que fas una bona compra, però també crec que potser es quedarà petita perquè les altres opcions eren de motos molt més "espitoses".

Jo fa 1 any que la tinc i estic super-content. El dipòsit de 16 l. = un 10.[/quote]

Quan l'he provat ja he vist que no sobrava potència per enlloc, però esclar també he de ser prudent i siguent la meva primera moto de muntanya servirà per anar agafant el tranquillo, i quan es quedi petita ja veurem...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 1:13 pm

[quote user="Raky" post="180391"]Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.[/quote]

Ja veurem, com que disposo tant del divendres com del dijous, per arribar a lleida potser alternaré carretera i camins, però ja entenc que no es una moto per fer gaires kms per la carretera.
Encara que suposo que el fet de fer 225km tampoc es tan greu... a més per fer carretera ja tinc la 1200gs, ara si deslliurada de pistes i escalfades de tarro.

La XT660 teneré, trobo que pesa massa per diferenciar-la clarament de la 1200 només hi ha 20kg de diferència.

Ja et podries apuntar a la Sortida no??


Salut!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » dc. set. 28, 2011 1:36 pm

[quote user="650X" post="180394"][quote user="Raky" post="180391"]Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.[/quote]

Ja veurem, com que disposo tant del divendres com del dijous, per arribar a lleida potser alternaré carretera i camins, però ja entenc que no es una moto per fer gaires kms per la carretera.
Encara que suposo que el fet de fer 225km tampoc es tan greu... a més per fer carretera ja tinc la 1200gs, ara si deslliurada de pistes i escalfades de tarro.

La XT660 teneré, trobo que pesa massa per diferenciar-la clarament de la 1200 només hi ha 20kg de diferència.

Ja et podries apuntar a la Sortida no??


Salut![/quote]

Ja vindria ja pero no tinc moto per pistes, tinc la xt660x pero aquesta no trepitja ni trepitjara mai una pista
Ei jo et dic que si trobes una drz com la teva tambe la compraria.
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 1:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: CMB » dc. set. 28, 2011 1:37 pm

[quote user="650X" post="180394"][quote user="Raky" post="180391"]Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.[/quote]

Ja veurem, com que disposo tant del divendres com del dijous, per arribar a lleida potser alternaré carretera i camins, però ja entenc que no es una moto per fer gaires kms per la carretera.
Encara que suposo que el fet de fer 225km tampoc es tan greu... a més per fer carretera ja tinc la 1200gs, ara si deslliurada de pistes i escalfades de tarro.

La XT660 teneré, trobo que pesa massa per diferenciar-la clarament de la 1200 només hi ha 20kg de diferència.

Ja et podries apuntar a la Sortida no??


Salut![/quote]

Hola

Bona moto, faràs un gran canvi de conducció en muntanya!

Jo crec que sense massa problemes pots arribar a fer els 225km seguits per carretera, no son tants. Potser si caldrà fer més aturades que amb la GS, però pots arribar.

Ostres, no crec que li trobis a faltar potència a la DRZ 400, si és la S té 40 cv, si és la E, té 50cv. T'asseguro que per muntanya son més que suficients i tens molta més acceleració que no pas la 1200GS. Una altra cosa serà velocitat punta per asfalt, que no té color. Però aquesta moto no és per això.

T'aconsello que si vols venir amb aquesta moto a la sortida de Lleida - Girona, busquis un suport per posar la bossa al darrera. Sino, tindras molts problemes per aconseguir aguantar la bossa. Eh Pascual? ;) He vist algunes solucions de l'estil suport de maletes que poden anar bé!

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 28, 2011 2:29 pm

Molt bona moto t'has firat, i a un bon preu. Es paguen més cares. Això
que diu algú que et faltarà potència, mentida. Al ser tan lleugera pots
fer maravelles, ja ho veuràs.
Felicitats. Espero el día de demà seguir el teu camí. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 2:30 pm

Si, tan bon punt tingui la moto serà qüestió de pendre mides i anar a buscar al contenidor de ferralla per a fer alguna base per portar una bossa. Perquè he estat mirant i no he trobat res bó i fet.

Si vols que et digui la veritat no sé quina es si la E o la S però penso que anava més per 40 cv que no pas per 50 cv

Salut!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 28, 2011 2:45 pm

Pots mirar-ho pels pneumàtics:

-E:80/100-21@110/100-18
-S:80/100-21@120/90-18

http://motos.coches.net/fichas_tecnicas/suzuki/
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”