Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
XeviDL650K8
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dt. set. 20, 2011 10:12 pm

Bones a tots,

Com podeu veure pel tema del post i en el meu nick, m'he canviat la moto, he passat d'una gran moto a una altra encara mes gran.

Tot ve perquè l'altre dia vaig anar a inflar els pneumàtics ja que el xivato em marcava que les rodes estaven baixes de pressió. Vaig a la benzinera i em trobo amb la sorpresa que inflar la roda de darrera és gairebé missió impossible, ja que en funció de la rigidesa de la manguera no hi ha opció de inflar i quan ho aconsegueixes el problema es treure la manguera, resultat, que la roda es va quedar al voltant de 1,5 quilos. Després vaig anar a una altra benzinera i amb esforç i paciencia vaig poder inflar el pneumàtic a la pressió deguda.

Posteriorment em vaig adreçar al concessionari i parlant amb el mecànic em va comentar que no soc l'únic que s'ha queixat i que encara hi ha models que són mès difícils.... i es va quedar tant ample... redirigint-me al cap de postventa (que encara tinc pendent de trucar) o trucar directament al servei al client de BMW. Vist aquest greu fallo de disseny, des del meu punt de vista, ja que l'operació és important per a la seguretat de la moto, em pregunto, els propietaris de les GS1200 com ho feu per inflar la roda???????

Gràcies i V's!!!!!!!!!!!!
XeviDL650K8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 20, 2011 10:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: 650X » dt. set. 20, 2011 10:38 pm

Amb quines llantes? les de raids si que de vegades necesites fer una mica de contorsionisme de dits però casi sempre m'en surto. Les d'alumini no les he provat.

De totes maneres al Decartón hi han o hi havien uns adaptadors que tenien ja la forma de colze de 90º per aquests casos de dificultat extrema. Amb una mica de manya també en pots fabricar un però millor comprar-lo bó i fet al Decartón o a alguna botiga de motos que segur que també en tenen.

Salut

PD: A veure si ens poses alguna foto, no? encara que sigui amb les rodes desinflades :lol:

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 20, 2011 11:10 pm

la solució és no mirra l'aire i deconectar l'ordinador aquest que t'enganya :lol: :lol: :lol:
També pots utilitzar un adaptador de 90º com aquest de motofan

Imatge


Per els que ho fem manualment...intentar fer-ho per el costat contari de la cardan i intentant que la vàlvula quedi a la part del darrera, fent-hi arribar el tub per inflar el més horizontal posible des de la part anterior de la roda. M'explico? :eyes


A 2TMotos (Enllaç val 8.30 €
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 20, 2011 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 21, 2011 10:38 am

m'heu fet mirar una GS per veure com te posada la valvula i aixo que dieu :eyes :eyes :eyes no te ni cap ni peus,amb un inflador de boquilla normal es te que poder inflar sense problema,tan amb radis com aleacio i contan que porta valvula metalica,penjare fotos per demostrar el que dic :roll: :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Jesus » dc. set. 21, 2011 10:45 pm

[quote user="Kpeps" post="179683"]m'heu fet mirar una GS per veure com te posada la valvula i aixo que dieu :eyes :eyes :eyes no te ni cap ni peus,amb un inflador de boquilla normal es te que poder inflar sense problema,tan amb radis com aleacio i contan que porta valvula metalica,penjare fotos per demostrar el que dic :roll: :roll: :roll:[/quote]

totalment d'acord Pep... jo no tinc cap mena de problema per inflar les rodes ( llantes de radis ) ... i tampoc em gasta oli :mrgreen:

V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 22, 2011 7:52 am

precisament la roda de darrera es facilisima d´inflar al no portat basculant per un cantó i poder moure la roda amb el cavallet central...... no entenc el que vols dir..... :(
Imatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Pasqual » dj. set. 22, 2011 9:25 am

No sigueu durs amb en XeviDL650K8 :lol: . Jo l'entenc. Segons a quina gasolinera, el tub d'inflar és tant rigid que costa de fixar a la vàlvula.

De fet, jo acostumo a mirar-ho i no he tingut de deixar de fer-ho mai i tampoc tinc cap accesòri per fer-ho, però reconec que segons a on és més complexe que a d'altres.

Jo no en faria un problema. Només cal una mica de pràctica

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 22, 2011 11:43 am

[quote user="Pasqual" post="179749"]No sigueu durs amb en XeviDL650K8 :lol:
Jo no en faria un problema. Només cal una mica de pràctica[/quote]

vaja per Deu,la ultima intencio que jo tenia era aquesta,pero quan parla de problemes de diseny i que el MECANIC li dona la rao com si fos un client del Corte Ingles,hem sorpren la veritat,Xevi si vols enviem un privat i t'ensenyo com fer-ho HO DIC DE BONA VOLUNTAT i veuras que es sencill. ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
XeviDL650K8
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dj. set. 22, 2011 4:45 pm

Hola gent!!!!

A veure, les llantes són les d'aleació i segons el mecànic, al portar el sensor la válvula es rigiditza i no dona joc, tal i com donen les vàlvules que no porten el sensor.

Kpeps, ja et vindré a veure, que també hi ha la possibilitat que jo sigui una mica ruc!!! (jejejej).
Pacual, gràcies per la comprensió!!!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 23, 2011 9:51 pm

conclusio a l'assunto inflat segons en Kpeps:realment es pot inflar sense gaire problemes,sempre i quan el boc que es posa a la valvula sigui del tipus Michelin o sigui curt i amb la goma ben flexible i estreta , quan es complica ?? quan el boc de sortidad d'aire es un xic llarg i la goma es rigida i sense gaire mobilitat tipica de benzinera que dura mes i suporta mes mals tractes,Xavi t'haig de donar com t'he dit en part la rao ja que ha de ser una pu...trobar-se baix de pressio en una benzinera com la Petrocat i sens dubte com hem parlat,que coi costa posar la valvula 1 cm mes cap el braç de la llanta i que es tingui mes espai ?? en fi........
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 9:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
XeviDL650K8
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dg. set. 25, 2011 5:35 pm

Ei Kpeps, ja em vaig quedar tranquil, tenia de trobar algu que em dongués la raó, encara que fos al 50%, jejejejejej....

V'ssss

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Els Que Teniu GS's, Com Infleu El Pneumàtic De Darrera?

Entrada Autor: Jon_Garfio » dl. gen. 16, 2012 9:03 am

Yo las inflo en casa con la bomba de la bici. Ya que quedé desencantado de los manometros de las gasolineras, cada yno marca una cosa diferente y nunca me coincidia con el medidor de la moto.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”