CONSUM DE LA DEAUVILLE 650

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

CONSUM DE LA DEAUVILLE 650

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 12, 2007 4:44 pm

Com que tinc la moto desde fa poc, m'agradaria que em diguessiu quin és el consum mitjà d'aquesta moto. L'altre dia em vaig quedar tirat sense benzina. Per cert que nomès es va aturar un company (si em llegeixes, un milió de gràcies, Edu, d'Esplugues, el noi de la SV negra) de cinc-centes motos que van passar. L'esperit "motero" va quedar una mica en entredit.

Això em passa per ser una mica passarell.

Ajudeu-me, va....

V'sssssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 12, 2007 7:06 pm

Si fas ciutat i rodalies, fica que com a molt un dipòsit et durarà màxim 200 km.
Si fas turisme ligth per carretera a unes velocitats -digue'm-ne- normals el dipòsit et pot durar uns 250 km fins arribar a la reserva.
Si fas conducció ràcing o autopista ràpida el consum es dispara, i no arribes als 200 km fins la reserva.

Tots aquests paràmetres ho aplicava amb la meva. :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 12, 2007 8:36 pm

Randy-650 ha escrit:Si fas ciutat i rodalies, fica que com a molt un dipòsit et durarà màxim 200 km.
Si fas turisme ligth per carretera a unes velocitats -digue'm-ne- normals el dipòsit et pot durar uns 250 km fins arribar a la reserva.
Si fas conducció ràcing o autopista ràpida el consum es dispara, i no arribes als 200 km fins la reserva.

Tots aquests paràmetres ho aplicava amb la meva. :mestre
Absolutament d'acord!

Jo sempre anava a omplir als 200km, sabent que encara en podia fer uns poquets més. Et recomanaria que posessis la clau de pas en mode normal. Així, si et quedes sense benzina, et queda la reserva per arribar a la gasolinera. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. maig 12, 2007 9:27 pm

Jo amb la Deu650 el diposit em durava sempre al volts dels 250/280km
Pero sempre al voltant dels 230 omplia per si les mosques en el us diari, i en viatges quant arribava als 200 a la primera gasolinera ja omplia.

de totes maneres , si no ho feies, fes cas al que et comente el Miquel
miquelpericas ha escrit: Et recomanaria que posessis la clau de pas en mode normal. Així, si et quedes sense benzina, et queda la reserva per arribar a la gasolinera. :)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » ds. maig 12, 2007 9:46 pm

como dice el steelman con la mia que es la deu 650,
me viene durando unos 250 asta la reserva pero cuando llevo 220 como
mucho buelvo a llenar el deposito gasolina.
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. maig 13, 2007 4:42 pm

El que passa (em fa una mica de vergonya confessar-ho) és que no se ben bé com va la maleïda clau de la reserva. Té 3 possicions. A baix de tot posa "OFF", al mig no posa res i a dalt de tot posa "RES". Suposo, Miquel, que la posició del mig, tot i que no posa res, deu ser la "NORMAL", oi?. De totes les motos que he portat abans, mai no m'he preocupat de la benzina, perquè totes eren prestades.

Moltes V'ssssssssssss


Per cert, avui m'ha estat del tot impossible acompanyar-vos en la sortida. Ahir a la nit em va trucar el paleta i em va citar per avui a les 9'15, o sigui que impossible. Com ha anat tot?
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. maig 13, 2007 4:54 pm

Bravo ha escrit:El que passa (em fa una mica de vergonya confessar-ho) és que no se ben bé com va la maleïda clau de la reserva. Té 3 possicions. A baix de tot posa "OFF", al mig no posa res i a dalt de tot posa "RES". Suposo, Miquel, que la posició del mig, tot i que no posa res, deu ser la "NORMAL", oi?.
OFF: No passa ni gota al motor. Un cop s'hagi comsumit la gasolina del conducte que uneix el diposit amb el motor, se't pararà la moto.

RES: Pren la gasolina del dipòsit, però el tub està un xic més avall que el normal. Per tant, val la pena posar-la només quan et quedes sense benzina per tenir un xic més d'autonomia i arribar a la gasolinera

NORMAL: És la posició que dius que no posa res. És a la que normalment hauria d'estar la clau. Hi ha gent que cada cop que paren la moto mouen la clau a OFF. És una mesura discutible. Això sí, quan condueixis, és molt recomanable anar amb la posició normal.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. maig 13, 2007 6:15 pm

:bow Moltes gràcies Miquel. El noi que me la va vendre, sempre portava la clau a la possició "RES" i controlava el nivell de la benzina amb el comptador parcial de kilòmetres. Quan em vaig posar a tocar la clau, la vaig posar sense voler a OFF i clar, s'em va quedar la moto seca i no vaig saber per què fins que em vaig adonar. Pot ser aquestos dubtes us semblin de principiant, però és que ho sóc. Quan em vaig adonar que tenia l'aixeta mal posada, li vaig donar i tot va tornar a la normalitat. El problema va estar que a l'endemà ja em vaig quedar definitivament tirat sense benzina.

Què m'aconselleu, doncs? Portar l'aixeta a la posició "NORMAL" o a la "RES"?.
He sentit algú que diu que portant l'aixeta a "RES" s'evita que quedin restes de brutícia al filtre.

Moltes gràcies pel vostre ajut


V'ssssssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. maig 13, 2007 6:21 pm

A mi em va passar quelcom similar. El primer dia d'agafar-la, vaig sortir pel pàrking i vaig agafar un carrer força empinat. A mitja pujada se'm va parar el motor. I no arrancava ni a la de tres. Vaig formar un tap de collons! Vaig aconseguir (encara no se com) donar mitja volta i baixar amb el motor apagat. I jo anar intentant engejar... Fins que em vaig recordar que la nit abans havia posat la clau en OFF. La vaig posar en normal però ja no la vaig poder engegar. M'havia polit la bateria a base d'intentar-la encendre i per dur els punys calefactats encesos, jejeje. A partir d'aquell moment la vaig dur sempre en normal.
Amb la nova, totes aquestes històries s'han acabat ;)

La meva recomanació és que vagis sempre amb el normal, per poder tenir, en cas d'emergència, una mica de combustible per arribar a la gasolinera.
Bravo ha escrit:He sentit algú que diu que portant l'aixeta a "RES" s'evita que quedin restes de brutícia al filtre.
Em sona a llegenda urbana... ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Sumbadillo
Presentats
Entrades: 222
Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: Sumbadillo » dt. maig 15, 2007 8:13 am

Ostres.
Doncs dec ser un afortunat.
A mi em dura sempre un diposit entre 250 i 270 km.(depenen de la canya que hi hagi donat)
val a dir que faig molta ciutat i una mica d'autopista)
El que trobo a faltar molt i molt en aquesta moto es el indicador de benzina.
Recordo que quan la volia comprar, en un concesionari em van dir que :

"... en aquestes motos grans no s'en posa."

vaig quedar estorat. vaig quedar garratibat. vaig alucinar "pepinillos de colores".
Val a dir, que la vaig comprar en un altre botiga.

una salutació a tots.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”