ESA Suor Freda......

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

ESA Suor Freda......

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 13, 2011 7:50 pm

avui he fet la revisio dels 40000 km'sss,a mitja tarde he rebut una trucada del mecanic,L'ORDINADOR DIU QUE EL ESA D'AVANTER NO FUNCIONA :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant com no el toco mai ni m'havia adonat :crys :crys :crys a la poca estona em torna a trucar,s'havia pesigat un cable i s'havia tallat amb lo que no hi arrivava corrent,una mica d'estany i torna a funcionar ..........en fi,que despres de la suor freda que m'ha traspasat l'espinada ben be durant 1 hora,ara entenc a mes d'un i una :oops: :oops: i mes quan la moto ja te 5 anys i de garantia res de res,ja esta revisada per un any mes :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: ESA Suor Freda......

Entrada Autor: Jesus » dj. oct. 13, 2011 8:36 pm

Quin ensurt !!! :shock: ... pq ja de per si la revisió del 40.000 pica, si a més has de canviar l'amortidor !!! :eyes

V'sss ;)
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ESA Suor Freda......

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 13, 2011 11:19 pm

Ara m´entens,oi? :mrgreen:

Vaig fer la setmana pasada la revisio dels 80.000 Qm i es va sustituir el grup de derrere........................... per desgast em van dir :mrgreen: :mrgreen:
Ja porto 1 ESA, 1 Grup de derrere.................................... i 9 LAMPF!!!!!


Tot en garantia, of course :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ESA Suor Freda......

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 30, 2011 2:20 pm

[quote user="STELVIO 00" post="182006"]Ara m´entens,oi? :mrgreen:
Vaig fer la setmana passada la revisió dels 80.000 Qms i es va substituir el grup de darrere........................... per desgast em van dir :mrgreen: :mrgreen:
Ja porto 1 ESA, 1 Grup de darrere.................................... i 9 LAMPF!!!!!
Tot en garantia, of course :mrgreen:[/quote]

Que coi es el grup del darrere!!!! Et refereixes a la transmissió??

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: ESA Suor Freda......

Entrada Autor: Pacs47 » dg. oct. 30, 2011 4:43 pm

[quote user="Prony" post="183265"][quote user="STELVIO 00" post="182006"]Ara m´entens,oi? :mrgreen:
Vaig fer la setmana passada la revisió dels 80.000 Qms i es va substituir el grup de darrere........................... per desgast em van dir :mrgreen: :mrgreen:
Ja porto 1 ESA, 1 Grup de darrere.................................... i 9 LAMPF!!!!!
Tot en garantia, of course :mrgreen:[/quote]

Que coi es el grup del darrere!!!! Et refereixes a la transmissió??[/quote]

bones!!!!

son rarets aquets de las bmw, jo tampoc entenc res

ESA, grup d'arradere, LAMPF, la veritat, em perdo


salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ESA Suor Freda......

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 05, 2011 9:51 am

[quote user="Prony" post="183265"][quote user="STELVIO 00" post="182006"]Ara m´entens,oi? :mrgreen:
Vaig fer la setmana passada la revisió dels 80.000 Qms i es va substituir el grup de darrere........................... per desgast em van dir :mrgreen: :mrgreen:
Ja porto 1 ESA, 1 Grup de darrere.................................... i 9 LAMPF!!!!!
Tot en garantia, of course :mrgreen:[/quote]

Que coi es el grup del darrere!!!! Et refereixes a la transmissió??[/quote]

si Prony, el grup de radere es el cardan,el cardan no es que s'espalli,m'explico millor,hi ha un coixinet que a vegades agafa joc,si la portes quan comença el soroll,coixinet nou i avall,pero si el deixes acava fent una bona destrosa,en fi......



[quote user="Pacs47" post="183268"][quote user="Prony" post="183265"][quote user="STELVIO 00" post="182006"]Ara m´entens,oi? :mrgreen:
Vaig fer la setmana passada la revisió dels 80.000 Qms i es va substituir el grup de darrere........................... per desgast em van dir :mrgreen: :mrgreen:
Ja porto 1 ESA, 1 Grup de darrere.................................... i 9 LAMPF!!!!!
Tot en garantia, of course :mrgreen:[/quote]

Que coi es el grup del darrere!!!! Et refereixes a la transmissió??[/quote]
bones!!!!
son rarets aquets de las bmw, jo tampoc entenc res
ESA, grup d'arradere, LAMPF, la veritat, em perdo
salut[/quote]

no ho saps prou,jajajajajajaja
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”