Cubrepunys Oxford

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Deivid » dl. oct. 31, 2011 12:47 am

Doncs aixó, els porto possats desde fa uns 3 anys i el puny dret d'està desenganxant, ja que l'altre día en una sortida a l'hora de donar-li i deixar de donar gas continuament, veig que s'està desenganxant ja que hi ha cops que quan li vull donar de forma ràpida al gas, dono molta mes volta del necesari...

En fi, algú els ha possat i ha fet servir alguna cola que vagi bé? Em va passar fa un parell d'anys i li vaig possar una cola que tenía per casa, però veig que no va del tot bé, ja que no d'heu ser molt bona per les temperatures que agafa aixó...

Doncs res, si algú em pot dir alguna cosa, ho agrairé, ja que comensarà el fred d'aquí a no res...

V'sss

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Xepe71 » dl. oct. 31, 2011 8:26 am

Treu el contrapès del manillar (solen anar amb una clau allen), treu el cobrepuny 1cm (no cal més), i posa supeglue, pel costat interior a la part fixe, i pel costat exterior al cobrepunys. Al tornar a posar-ho fes ho lo més ràpid possible, i sobretot ves en compte que et quedi en la posició correcta, que sinó el cable no et deixarà fer tot el recorregut de l'accelerador.

Nota: superglue és lo que et donen amb els punys Oxford. Però també he llegit gent que hi posa laca de cabells (sisi, laca) en spray, qu epega menys, però facilita el lliscament dels punys, i triga una mica més en secar-se.

Sort!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Deivid » dt. nov. 01, 2011 2:14 am

Gràcies,

havia pensat en aixó, però justament l'altre dia em van dir que aquestes "pegues" no son les mes recomenables per la manera que queden solicificades les dues parts.... i em va tirar enrere.

Si no m'equivoco fa un parell d'anys vaig possar-hi Loctite i a més una cola que tenía per casa (amb el procediment que dius)....i m'ha durat aixó, un parell d'anyets. Però si dius que amb els Oxford donen Superglue ja no medito mes.

Es que la instalació la van fer al taller...

Moltes gràcies

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 01, 2011 7:55 am

Quant dius CUBREPUNYs et refereixes a punys calefectables??
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Xepe71 » dt. nov. 01, 2011 8:43 am

Diu el manual (aquí):

"Use the Super glue provided. It has been proved for this application and we can not guarantee the suitability of an alternative"

Utilitza el Superglue suministrat. S'ha provat per a aquesta aplicació i no podem garantitzar que cap altre tipus (de pegament) funcioni.

És cert que quan treus els punys originals d'Honda, lo que queda és com una capa fina de cola, com si fos cola per a plàstics d'aquella groguenca (i no Superglue).
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Cubrepunys Oxford

Entrada Autor: Deivid » dc. nov. 02, 2011 12:11 am

Ok, a veure si demà compro el superglue, ji ji

Osti sí, volia dir punys calefactables...on tinc el cap, bufff gràcies per a la puntualització

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”