Que va millor per aigua. Rodes mixtes o rodes de carretera?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 21, 2011 10:58 pm

[quote user="Randy-650" post="185232"][quote user="CMB" post="185229"]
Acabo de mirar a la llista que informes i surten els Karoo i són uns dels pitjors valorats. :tremolant

Per sort els que porto jo són els Karoo T i certament són molt diferents als Karoo normals. :smile:

[/quote]

Precisament vaig fer una foto del teu Karoo del darrera ahir, tot pensant el malament que aniries.
Ara no la puc pujar, amb l'iphone no es poden pujar imatges de l'àlbum als servidors de fotos. :enfadat[/quote]

Randy,

no t'equivoquis! ;)

Que jo digui vulgui anar amb compte, no vol dir que sigui mal neumàtic.

Precisament jo no vaig caure, eh? :cool:

La moto no va fer-me cap estrany en tota la ruta.

Tornant va ploure a bots i barrals i per l'autovia anàvem a més de 100km/h i la moto no feia cap estrany. Per tant l'evacuació de l'aigua era més que correcte. Podia fer avançaments amb canvi de carril i cap problema. Repeteixo que moltes vegades és la meva prudència la que fa que no corri tant!

Només volia expressar això.

Durant un temps eren els neumàtics que portava de sèrie la R1200GSA. la KTM 990 Adv, ...

Repeteixo, el dia que vulguis pots provar-ho!

Salut

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: SisoRT » dl. nov. 21, 2011 11:02 pm

[quote user="Jesus GS" post="185230"]............. bla, bla, bla, .........................Siso, com és que vols muntar uns mixtes a la RT ??? :eyes :eyes :eyes ...

PD: :mrgreen:[/quote]

Per a poder-te seguir quan muntes rutes turístiques per a motos amb pneumàtics sense tacs :mrgreen:

I així, no hagis de triar rutes de carreteres enfangades per fer notar la "supremacia" dels tractors GS davant la finura de les RT's

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 21, 2011 11:34 pm

[quote user="Randy-650" post="185232"]Precisament vaig fer una foto del teu Karoo del darrera ahir, tot pensant el malament que aniries.
Ara no la puc pujar, amb l'iphone no es poden pujar imatges de l'àlbum als servidors de fotos. :enfadat[/quote] Randy!!!!! Ets la repera. No s'et escapa ni una!!!! Al final haurem de dur les motos tapades com els cotxes de F-1 perquè no els mirin els difusors. Es que des de que no s'han de dur a revelar, tothom fa fotos a tort i a dret. Si tu em fas una foto de la moto, seré un portaplatets i diré a tothom el que hi tens penjat a la paret (i no es un pòster de la Bàrbara Rey) :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 21, 2011 11:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que va millor per aigua. Rodes mixtes o rodes de carrete

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 22, 2011 12:10 am

CMB, ara mirava el comparatiu aquell i diu això en quant a hidroplaneig:

-Metzeler Karoo: 6,0

Jo quan feia trail gastava els T-63: 7,90 ( :roll: )

Uns de carretera com els Pilot Road 3 tenen de valor: 7,88

Resum: no em quadra el comparatiu. Uns T-63 tenen més valor d'hidroplaneig que uns PR-3, i em camvi els Karoo que són clavats a les T-63 el seu valor és baix.

Prony: i el què vaig veure i m'estimo més no dir-ho.... :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Jsk » dt. nov. 22, 2011 12:28 am

[quote user="Randy-650" post="185227"][quote user="Fjodor" post="185215"]Potser hi ha algun estudi comparatiu... buscarem...[/quote]

Aqui el tens:

http://www.neumaticos-pneus-online.es/n ... rueba.html


[quote user="Jsk" post="185225"]

Porto unes gomes Michelin Sirac, son mixtes i a mi me semblem bastant dures.
[/quote]

Segon el comparatiu que he posat, els Sirac són un dels millors.
Una consulta: quants km's i temps porten les rodes? a quina pressió les portes?[/quote]
Hola Randy, els neumatics com a molt porten 4000 km. el de darrere y 2000 el de davant i les presions -les acabo de mirar ara- 1'45 davant i 1''90 darrera. Les presions del manual de la moto posen 1'50 davant i 2'20 darrera. Jo crec que la velocitat inadecuada és la causa principal i són unes décimes de segon en que no te n'adones i ja estás per terra. :tremolant
Salut :cerv
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 22, 2011 12:41 am

Randy, els Karoo i els Karoo T són diferents! En la comparativa no surten els Karoo T.

Precisament aquest va ser un tema a la sortida de diumenge... Una cosa que jo vaig observar és que els neumàtics estil

Imatge

quan tenen cert desgast, aquesta linia desapareix bastant i no farà gens de la feina d'evacuació.

Cosa que els neumàtics estil

Imatge

o

Imatge

Ha de tenir un desgast màxim per no tenir espai per evacuar l'aigua!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 22, 2011 9:19 am

La KTM ADV no ha portat mai de serie cap Karoo.. sempre han anat amb els Pirelli MT90 Scorpion...

D'aquesta comparativa que dieu, no em crec ni la meitat...
Tot això va en funció de l'estil i conducció de cadascú, crec.
A veure, JSK (Hola!!)... la patinada o caiguda que vas tenir, no és de goma, és de tocar el fre. En aquest casos la goma poc hi té a fer... és quan es condueix que es veu la reacció de la goma en cada cas... en una marxada o sortida de traçada i posterior rectificació amb frenada... buf! difícil d'evaluar...
Jo crec que les gomes mixtes tenen més marge d'error que les llises. També hi sumaria la moto trail, centre de gravetat més alt, geometria diferent... més angle de gir...

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 22, 2011 10:53 am

[quote user="Fjodor" post="185246"]

D'aquesta comparativa que dieu, no em crec ni la meitat...
[/quote]

Ja som dos. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 22, 2011 11:34 am

[quote user="Fjodor" post="185246"]La KTM ADV no ha portat mai de serie cap Karoo.. sempre han anat amb els Pirelli MT90 Scorpion...

D'aquesta comparativa que dieu, no em crec ni la meitat...
Tot això va en funció de l'estil i conducció de cadascú, crec.
A veure, JSK (Hola!!)... la patinada o caiguda que vas tenir, no és de goma, és de tocar el fre. En aquest casos la goma poc hi té a fer... és quan es condueix que es veu la reacció de la goma en cada cas... en una marxada o sortida de traçada i posterior rectificació amb frenada... buf! difícil d'evaluar...
Jo crec que les gomes mixtes tenen més marge d'error que les llises. També hi sumaria la moto trail, centre de gravetat més alt, geometria diferent... més angle de gir...

Salut[/quote]

Segurament tens raó amb els neumàtics, jo juraria haver-ne vist alguna amb aquests al concessionari. Potser vaig errat!

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 22, 2011 11:36 am

[quote user="Randy-650" post="185232"][quote user="CMB" post="185229"]
Acabo de mirar a la llista que informes i surten els Karoo i són uns dels pitjors valorats. :tremolant

Per sort els que porto jo són els Karoo T i certament són molt diferents als Karoo normals. :smile:

[/quote]

Precisament vaig fer una foto del teu Karoo del darrera ahir, tot pensant el malament que aniries.
Ara no la puc pujar, amb l'iphone no es poden pujar imatges de l'àlbum als servidors de fotos. :enfadat[/quote]

Ja la tinc:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 22, 2011 11:59 am

[quote user="Randy-650" post="185258"][quote user="Randy-650" post="185232"][quote user="CMB" post="185229"]
Acabo de mirar a la llista que informes i surten els Karoo i són uns dels pitjors valorats. :tremolant

Per sort els que porto jo són els Karoo T i certament són molt diferents als Karoo normals. :smile:

[/quote]

Precisament vaig fer una foto del teu Karoo del darrera ahir, tot pensant el malament que aniries.
Ara no la puc pujar, amb l'iphone no es poden pujar imatges de l'àlbum als servidors de fotos. :enfadat[/quote]

Ja la tinc:

Imatge[/quote]

:love :love

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Trencaferro » dt. nov. 22, 2011 2:20 pm

[quote user="Randy-650" post="185258"][quote user="Randy-650" post="185232"][quote user="CMB" post="185229"]
Acabo de mirar a la llista que informes i surten els Karoo i són uns dels pitjors valorats. :tremolant

Per sort els que porto jo són els Karoo T i certament són molt diferents als Karoo normals. :smile:

[/quote]

Precisament vaig fer una foto del teu Karoo del darrera ahir, tot pensant el malament que aniries.
Ara no la puc pujar, amb l'iphone no es poden pujar imatges de l'àlbum als servidors de fotos. :enfadat[/quote]

Ja la tinc:

Imatge[/quote]


Aquest tipus de pneumàtic amb aigua és super-perillós, estan pensats per clavar el tacs en cas de fang, terra i donat el cas en neu, però amb asfalt moll això no val per res, senzillament estan dibuixats per afavorir els tacs, però no són vies d'evacuació d'aigua. Amb els dels cotxes passa igual, aquest tipus de dibuix el porten molts 4x4 per anar a caçar i fer pistes extremes, i la gent es pensa que van molt bé en cas de pluja, i quedarieu parats dels "pinyots" que s'arriven a fotre quan plou i tots porten aquest dibuix.ull els que porteu això quan plou, tot lo què aguanta ho fa tivant de goma, però de treure aigua res de res.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que va millor per aigua. Rodes mixtes o rodes de carrete

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 22, 2011 2:32 pm

Trencaferro, van força bé, creu-me, sempre i quan no els hi busquis les
Pessigolles. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: JoanCG » dt. nov. 22, 2011 3:34 pm

Comentaré el mateix que vaig dir en el fil que vaig obrir fa unes setmanes, “quins Pneumàtics Munto?"....és Una Xorrada? “.

Tots van bé com dieu, mentre no els hi busquis les pessigolles, però si els hi busques, el límit està més lluny en els d’asfalt que en els de trail.

Que avisen més els trail? Potser en comparativa a algun de carretera sí, però repeteixo, els límits, amb diferència estan més lluny en els d’asfalt. Els pneumàtics trail no estan pensats per grans inclinacions CONTINUADES, a difèrencia dels de carretera.

Si a uns trail, en màxima inclinació, comencen a lliscar, com a exemple, si els hi apliques 60Cv (com a exemple), els d’asfalt ho faran al aplicar 80Cv. I per a mí aixó ñés un marge sde seguretat important.

Si no fos així, els d’asfalt, que son els més comuns, tindrien el dibuix dels trail, i no al revés. A més, els trail rotllo Tourance o Scorpion trail, a la que troben 5 mms de fang, fan llufa. D’acord que els que venen amb la meva moto (Scorpion trail), son de 190 d’amplada; però tenen el mateix grip en pistes que els que porto ara (justament els que poseu en la foto, els Michelin Pilot Road 3); es a dir: cero. Ni poc ni molt. Gens. I penseu que faig pistes com en els altres trail tot sovint, he comprovat la diferència...

Al estiu varem anar jo amb la Multistrada i el meu germà amb la F650GS de 71Cv al circuit d’Alcarràs, amb un total de 3 tandes de mitja hora. Ell portava els Metzeler tourance. Li varen quedar perfectes en quan a desgast, encara tenia dibuix, però... totalment destrossats, esquarterats, els va tenir que llençar, havien perdut totes les seves propietats de grip, per molt que encara tinguessin dibuix, se’ls hi havia quedat un color “lilós”, com recremats, tant davant com darrera. I això que era la primera vegada que entrava a circuit, i per tant tampoc apretava una animalada.

Imatge
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 22, 2011 3:45 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 22, 2011 3:52 pm

A més, els trail rotllo Tourance o Scorpion trail, a la que troben 5 mms de fang, fan llufa
Quins Scorpion?
Els MT90 no s'arruguen. De veritat. I els que muntava a la XTZ 750 (Dunlop Trailmax 750).. aguantaven un pel menys, però aguantaven. Suposo que és dificil d'esbrinar amb precisió, doncs cada moto i cada persona són diferents.
T'aseguro que els Scorpion que porto jo aguanten plegades les que vulguis, i els CV que vulguis... Crec que és tema de conducció.
Estic pensant que evidentment un xassis com el d'una R1 o una CBR amb unes gomes trail seria com anar trepitjant merda... en canvi, una trail amb gomes d'asfalt 100% pot anar molt i molt be... el que demostra la polivalència de les trail.
Jo mateix amb la SX he muntat gomes de carretera per fer Supermotard i no veas... també he provat una CRF 450 amb gomes mixtes i em sentia incòmode... suposo que per la geometria de la moto i les suspensions... preparades per cross... bé, tot és un batibull... Jo tinc MOLT clar que el que faig amb mixtes no ho faria amb gomes de carretera ni jarto vino...

Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 22, 2011 3:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 22, 2011 6:23 pm

Jo la veritat es que no hi entenc gens... però: En asfalt, els pneumàtics de tacs o pseudo-tacs com els Karoo T millor no haver de fer gaires quilometres amb aigua o terres humits. Rellisquen una barbaritat i jo noto que el marge de segurerat en haver de fer una correcció en plena corba, o una frenada forta es redueix molt, tant que tinc la sensació d'estar rodant fregant els límits (i això no es gens bó).Tot i que no he caigut, no ho atribueixo a que el penumàtic vagi bé, senzillament a que prenc més precaucions, anticipo les corbes i inclino molt menys, concient de que si faig una conducció com amb els anteriors mixtes Tourance EXP a la segona corba estaré recollint bolents.

Sobre si els Mixtes son millors o pitjors en moll que els de carretera... jo ho tinc molt clar. Els de carretera han d'anar millor de totes totes.

Plantegem-ho d'una altre manera: si els trail duren més quilometres, (veritat) si en sec poden seguir el ritme de les rodes de carretera (veritat?) i en moll també anessin millor, no creieu que molta gent estaria fent el pamplina?

Els pneumàtics mixtes no sols tenen un dibuix particular, els compostos de la goma estan pensats per treballar d'una manera diferent i l'estructura del pneumàtic també es diferent.

Ara bé, quan parlem de polivalència crec que ens referim a la mitja de les notes obtingudes en les diferents situacions, tots estarem d'acord que els mixtes potser son un pèl més polivalents degut a que permeten certes llicencies off-road, tot i que si es fés un prova real de prestacions en sec i en moll amb uns pneumàtics de gama equivalent 100% carretera i mixtes segur que els 100% carretera guanyarien en grip, altre cosa seria el preu, la duració...

Es la meva opinió.

Salut!

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: SisoRT » dt. nov. 22, 2011 6:36 pm

Ja m'emprenya, però a la marxa que anem, arribarà un dia que ens comprarem un bon joc de pneumàtics i la gran qüestió serà:

Quina moto hi fem servir ?

:mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 22, 2011 6:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 22, 2011 6:46 pm

[quote user="650X" post="185282"]Jo la veritat es que no hi entenc gens... però: En asfalt, els pneumàtics de tacs o pseudo-tacs com els Karoo T millor no haver de fer gaires quilometres amb aigua o terres humits. Rellisquen una barbaritat i jo noto que el marge de segurerat en haver de fer una correcció en plena corba, o una frenada forta es redueix molt, tant que tinc la sensació d'estar rodant fregant els límits (i això no es gens bó).Tot i que no he caigut, no ho atribueixo a que el penumàtic vagi bé, senzillament a que prenc més precaucions, anticipo les corbes i inclino molt menys, concient de que si faig una conducció com amb els anteriors mixtes Tourance EXP a la segona corba estaré recollint bolents.

Sobre si els Mixtes son millors o pitjors en moll que els de carretera... jo ho tinc molt clar. Els de carretera han d'anar millor de totes totes.

Plantegem-ho d'una altre manera: si els trail duren més quilometres, (veritat) si en sec poden seguir el ritme de les rodes de carretera (veritat?) i en moll també anessin millor, no creieu que molta gent estaria fent el pamplina?

Els pneumàtics mixtes no sols tenen un dibuix particular, els compostos de la goma estan pensats per treballar d'una manera diferent i l'estructura del pneumàtic també es diferent.

Ara bé, quan parlem de polivalència crec que ens referim a la mitja de les notes obtingudes en les diferents situacions, tots estarem d'acord que els mixtes potser son un pèl més polivalents degut a que permeten certes llicencies off-road, tot i que si es fés un prova real de prestacions en sec i en moll amb uns pneumàtics de gama equivalent 100% carretera i mixtes segur que els 100% carretera guanyarien en grip, altre cosa seria el preu, la duració...

Es la meva opinió.

Salut![/quote]

Per la raó que comentes al principi, el mateix neumàtic pot funcionar un xic diferent en una o altra moto, no? Per potència, parell, pes, geometries, ... Jo no tinc tant aquesta sensació que comentes, si una mica, sobretot quan arribes massa llençat a un corba i decideixes frenar per reduir la velocitat i la moto perd adherència a la roda de darrera. Aqui hi ha una diferència brutal entre al 800GS i la 1200 GS. Millor la 1200GS.

Una altra cosa que noto molt i ens passa als que posem el mateix neumàtic per asfalt que per pistes, és la pressió que hi portes. Sembla un altre neumàtic amb la pressió a 2.5 que a 1.5, per exemple.

Quan plou, millor agafar una barca! :eyes

Salut

:mrgreen:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 22, 2011 6:47 pm

[quote user="SisoRT" post="185283"]Ja m'emprenya, però a la marxa que anem, arribarà un dia que ens comprarem un bon joc de pneumàtics i la gran qüestió serà:

Quina moto hi fem servir ?

:mrgreen:[/quote]

Etern dilema aquest, certament!

:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Va Millor Per Aigua. Rodes Mixtes O Rodes De Carrete

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 22, 2011 7:00 pm

[quote user="JoanCG" post="185274"]

Al estiu varem anar jo amb la Multistrada i el meu germà amb la F650GS de 71Cv al circuit d’Alcarràs, amb un total de 3 tandes de mitja hora. Ell portava els Metzeler tourance. Li varen quedar perfectes en quan a desgast, encara tenia dibuix, però... totalment destrossats, esquarterats, els va tenir que llençar, havien perdut totes les seves propietats de grip, per molt que encara tinguessin dibuix, se’ls hi havia quedat un color “lilós”, com recremats, tant davant com darrera. I això que era la primera vegada que entrava a circuit, i per tant tampoc apretava una animalada.
[/quote]

És que un pneumàtic trail NO el pots posar mai en un circuit! :sado Pensa que quan canvia de color i es posa blau perd absolutament totes les propietats, i alehores continuar rodant és jugar-se el fisic.

La foto del teu germà és brutal. Quin mono de pell porta? Sembla un professional. :D

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”