Xubasquero BMW

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Sergi3 » dc. nov. 16, 2011 7:49 am

[quote user="Feisser" post="184717"]aigua es comunica del seient i traspassa el xubasquero, pots provar com diu Sergi els de mariner o pescador que deuen de ser de goma :roll:[/quote]

No son de goma, pero tambpoc son els tipics de plastic ;)
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 16, 2011 8:38 am

[quote user="Sergi3" post="184761"][quote user="Feisser" post="184717"]aigua es comunica del seient i traspassa el xubasquero, pots provar com diu Sergi els de mariner o pescador que deuen de ser de goma :roll:[/quote]

No son de goma, pero tambpoc son els tipics de plastic ;)[/quote]

No et facis l´interesant Sergi :cool: ........................ de que son?????

Avui com sembla que també pintan bastos, probaré el truc de la samarreta ........................................ a veure si lligo :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 16, 2011 9:22 am

els de pescador son de goma i no tenen costures,jo en tenia un i ja podia ploure,l'unic problema es que no transpirava i si no feia molt fred suavas la cansalada de mala manera,ara que efectius son ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Danielot » dc. nov. 16, 2011 12:36 pm

[quote user="STELVIO 00" post="184680"][quote user="Danielot" post="184675"]La manta de viatge es una molt bona opció.

Si la compres de marca Tucano Urbano no molesta gens a l'hora de conduir.

[/quote]

El problema no el tinc amb el fred, sempre tinc la opció de possar un termic sota el pantalon, el tinc amb la pluja.
I despres hi ha un altre "poblema", quan arribo a lloc, que faig amb la manta??? No m´agrada deixar ho a la moto, no fos que "voli"
A l´hivern , anar a treballar amb moto, no es facíl[/quote]

Em sembla que no m'he explicat prou be.

Jo, la manta de viatge no la porto pel ferd, sino per l'aigua...( i a Lleida especialment per la boira)

He anat dos cops als Elefants conduint ploent durant hores (moltes hores, massa hores) i sempre he portat la manta i lo que son, tant les zones nobles, com les cames, com especialment els peus (zona especialment delicada, amb aigua i temperatures sota zero) no et mulles gens ni mica.

Amb la manta es practicament imposible mullarte, i es especialment util quant vas vestit de civil, per anar a treballar per exemple.

En quant a que la robin....Es un accesori de la moto que no es facil de montar i desmontar.
Jo el monto, durant la tardor i no el trec fins la primavera, i vaig a tot arreu amb la manta.( i les manoples)

Es un accesori prou lleig com per que no t'el vulguin robar, jajajaja.


I parlant de lleig, també entenc que potser no t'agrada com queda a la moto.

Pero com diuent els Castellans....

"Ande yo caliente riase la gente".
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 16, 2011 12:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Gearbox » dc. nov. 16, 2011 12:49 pm

Hola nois/es.

A mi també em passa el mateix problema, Xavi. I és un "dues peces" que porto ben col.locat i assegurant que no entra aigüa pel coll ni per la cintura.
Al cap d'una estona d'anar amb pluja sembla que t'hagis pixat, i creieu que és la zona més incòmoda de portar molla. :tremolant

La manta potser és la millor sol.lució, tot i que molt aparatosa pel meu gust. :???:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 16, 2011 12:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: MikelRT » dc. nov. 16, 2011 4:06 pm

Bones,

Heu provat d'engegar la calefacció del seient...... ? :shock:

es clar que a vegades la humitat quan s'evapora..... pot semblar una truita d'ous rescalfada :mrgreen:
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 16, 2011 4:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Ra-mon » dc. nov. 16, 2011 7:43 pm

Jo també tinc un moto de pluja i alguna vegada si que m'ha entrat aigua.

Sempre he pensat que potser era que quedava alguna bassa entre el tronc i les cames i que a la llarga anava xupant i s'escolava l'aigua. :roll:

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: MikelRT » dc. nov. 16, 2011 8:28 pm

[quote user="Ramon" post="184798"]Jo també tinc un moto de pluja i alguna vegada si que m'ha entrat aigua.

Sempre he pensat que potser era que quedava alguna bassa entre el tronc i les cames i que a la llarga anava xupant i s'escolava l'aigua. :roll:[/quote]

Jo també!!! :mrgreen:


i per el que no tingi ni moto de pluja ni xubasquero.... dons

Imatge

siau!!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Jesus » dc. nov. 16, 2011 11:26 pm

[quote user="MikelRT" post="184811"][quote user="Ramon" post="184798"]Jo també tinc un moto de pluja i alguna vegada si que m'ha entrat aigua.

Sempre he pensat que potser era que quedava alguna bassa entre el tronc i les cames i que a la llarga anava xupant i s'escolava l'aigua. :roll:[/quote]

Jo també!!! :mrgreen:


i per el que no tingi ni moto de pluja ni xubasquero.... dons

Imatge

siau!!! :mrgreen:[/quote]

Mikel ... no siguis :twisted: ... :sado ... :b9 :b9 :b9 ... en serio, jo tinc un dos peces BERING i va de conya ... ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 16, 2011 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: 650X » dj. nov. 17, 2011 1:02 am

M'interessa molt el fil, ja que a l'últim viatge vaig acabar llençant el vestit d'aigua a una paperera perquè cada cop que plovia quedava com si m'hagués pixat a sobre. I ara estic re-aprofitant un txubasquero del Decarton que també traspua aigua per tot arreu. I tard o d'hora hauré de gastar-me els quartos amb alguna peça que de veritat serveixi.

Si ara resulta que els d'una sola peça (que jo em pensava que eren els millors) també entra aigua... que haurem de fer?? posar-nos banyador en comptes de calçotets :cool: ?

Per si ha de servir d'ajuda, els antics pantalons d'aigua van morir per les costures de l'entrecuix, si agafaves els pantalons i els miraves a contrallum no hi veies cap forat, però si estirava el plàstic després es veien uns micro-forats que vaig intuir que al estar axarrancat al seien devien quedar oberts i per allà es colava l'aigua. Total que suposo que al pujar i baixar de la moto alguna estravada va trencar una mica les costures.

Quan tinguem clar quina es la solució per anar amb moto sota la pluja podem fer una compra conjunta :lol: :lol:

Salut!

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: MikelRT » dj. nov. 17, 2011 9:03 am

[quote user="Jesus GS" post="184846"][quote user="MikelRT" post="184811"][quote user="Ramon" post="184798"]Jo també tinc un moto de pluja i alguna vegada si que m'ha entrat aigua.

Sempre he pensat que potser era que quedava alguna bassa entre el tronc i les cames i que a la llarga anava xupant i s'escolava l'aigua. :roll:[/quote]

Jo també!!! :mrgreen:


i per el que no tingi ni moto de pluja ni xubasquero.... dons

Imatge

siau!!! :mrgreen:[/quote]

Mikel ... no siguis :twisted: ... :sado ... :b9 :b9 :b9 ... en serio, jo tinc un dos peces BERING i va de conya ... ;)[/quote]





Bones :lol:

Jo també tinc un dues peces i va de conya,el meu es del oulette moto.

També es cert que la RT porta calefacció per si tens fred en els baixos :lol: (cosa que no fa falta) en canvi quant plou, li poso una miqueta d'escalforeta i aixó fa que tot plegat ho tinguis eixut i calentonet, je,je,je :mrgreen:
Siau :twisted:

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Xavier » dj. nov. 17, 2011 6:12 pm

És que amb la teva moto, la RT, Res Traspassa. :cool:

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: MikelRT » dj. nov. 17, 2011 6:45 pm

[quote user="Xavier" post="184903"]És que amb la teva moto, la RT, Res Traspassa. :cool:[/quote]

Vols dir.... que tu no ho has tastat? :mrgreen:

;)

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Xavier » dj. nov. 17, 2011 6:47 pm

Poo zí !!!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 17, 2011 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 17, 2011 7:42 pm

Tafanejant he descobert que el que diu en Jesus GS de la marca Bering pot tenir l´explicacio de tot, i aqui es pot veure com es el seu mono d´aigua

Si clickeu sobre l´imatge fa de lupa

A diferencia del BMW , la cremallera al arribar al entrecuix no va recte com la BMW , es desvia a la dreta i potser aixó evita que al acumular aigua aquest lloc es filtri a l´interior :roll: :roll:

En el cas dels dos xubasqueros BMW que tinc, la cremallera baixa totalment recte. Ara hi tinc curiositat. Algú el té aquest BERING??
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 17, 2011 7:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: MikelRT » dj. nov. 17, 2011 7:58 pm

xavi,
T'has plentajat un "dues peces"?
La peça de la part de dalt si es llarga, dons fa que l'aigua llisqui mes avall de la part del seient i del entre-cuix, no?
Jo el meu (dues peces) no le tingut que possar a prova ja que per una pluja normaleta, ja en tinc prou amb la xaqueta que porto habitualment.

salut ;)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 17, 2011 8:33 pm

[quote user="MikelRT" post="184937"]xavi,
T'has plentajat un "dues peces"?
La peça de la part de dalt si es llarga, dons fa que l'aigua llisqui mes avall de la part del seient i del entre-cuix, no?
Jo el meu (dues peces) no le tingut que possar a prova ja que per una pluja normaleta, ja en tinc prou amb la xaqueta que porto habitualment.

salut ;)[/quote]

Es cert i ara començo a pensar que potser millor el dos peças, al contrari del que he cregut sempre. Si la part superior es tres quarts, l´aigua té que lliscar i suposadament no entrar aigua.
Jo faig la prova amb molta pluja, amb poca no hi tinc problema

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 21, 2011 6:42 pm

Des del primer escrit ho he tingut molt clar. es tracta de la part inferior de la cremallera i, si es de les cremalleres amb dos obertures (coll i per fer un riu) encara es mes fàcil. Penso que en aquest cas un dos peces pot ser millor (els pantalons no tenen bragueta) però llavors l'aigua ja trobarà un altre lloc per entrar. Heu de pensar que aquest element, sotmès a la pressió de l'aire sempre acaba trobant el lloc per esmicolar-se. Penso que el tema de la samarreta de cotó o, encara millor: Una compresa o un bolquer pot ser una bona opció.

Jo mai m'he mullat allà abaix anant en moto tot i que el mes llarg que he fet han estat uns dos-cents quilòmetres de corbes i, per tant, a baixa velocitat.

El que no entenc es que un equipament de la marca tingui aquest defecte. Potser per això els alemanys son tan "especials". O duen els "cataplines" en remull o se'ls arruga la compresa.

Jordi "Prony" :ban :ban

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Xubasquero BMW

Entrada Autor: Pasqual » dt. nov. 29, 2011 8:36 pm

Jo tinc un mono Shoei de fa uns quants anys, amb cremallera oblicua des de la cama fins al coll. No baixa recta i per sobra d'això que en dieu parts "nobles", "dolces" i que jo en dic collons. Al principi anava perfecte, però al cap d'un temps (anys) va començar a filtrar tant que vaig anara al'uròleg a mirar-me la pròstata.

Aquest viatge he estrenat (de nou en nou) un dos peces no gens barato que he llençat tant punt he arribat a casa. El mateix problema multiplicat per 10. I això que no porta cremalleres i la jaqueta és força llarga.

Encara no tinc clar quin és l'origen del problema i com s'ha de sol·lucionar (a part de quedar-te al bar a esperar que amaini). He vist alguns nòrdica amb una mena de coixinet de pell que en principi sembla que tingui d'anar pitjor, però que diuen que acumula l'aigua i fa que els co..,perdò, les "dolces parts nobles" no facin xip-xap dins els calçotets. ës com una cpar entre el seient que és impermeable i els pantalons.

Algú ho coneix?

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”