walkies

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

walkies

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 21, 2007 5:35 pm

Hola,.... acabo de llegir el post d'obligada lectura en el foro de les sortides (val ja ho se,... tard,... pero mes val tard que mai, no?), i m'ha surgit un dubte. Es parla que el cap de ruta, cua de grup i cruilleros van intercomunicats. Porteu walkies?

Jo porto un Scalarider pel mobil i algun cop m'han entrat ganes de pillar un walkie amb el seu accessori BT per al Scalarider pero clar,... pensava "amb qui parlaras carallot?! si amb els que surts no porten walkies", i no me l'he comprat mai. Pero ara el fet de llegir aquell post m'ha entrat la inquietud de saber si en porteu o no....

Gracies

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. maig 21, 2007 5:53 pm

Per aquí n'hi ha uns quants que duen walkies. Jo encara no sóc un dels afortunats... :( Però tot arribarà! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 21, 2007 6:07 pm

Alguns en portem.
Crec que dels que varem sortir ahir, nomes en portavem l´Albert i jo, pero normalment en Sharky,JamesBond,Randy,..i algu altre en portem

Nosaltres portem uns walkies PMR (Frequencia publica) i normalment ho tenim al canal 8 Subto 1
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: walkies

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 25, 2007 6:30 pm

boolean ha escrit:Hola,.... acabo de llegir el post d'obligada lectura en el foro de les sortides (val ja ho se,... tard,... pero mes val tard que mai, no?), i m'ha surgit un dubte. Es parla que el cap de ruta, cua de grup i cruilleros van intercomunicats. Porteu walkies?

Jo porto un Scalarider pel mobil i algun cop m'han entrat ganes de pillar un walkie amb el seu accessori BT per al Scalarider pero clar,... pensava "amb qui parlaras carallot?! si amb els que surts no porten walkies", i no me l'he comprat mai. Pero ara el fet de llegir aquell post m'ha entrat la inquietud de saber si en porteu o no....

Gracies

Quan ens veiem farem la prova de si et funcionan, ja veuràs que xulo poder parlar amb les altres motos :D :D :D :D


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: walkies

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 25, 2007 8:46 pm

James_Bond ha escrit:Quan ens veiem farem la prova de si et funcionan, ja veuràs que xulo poder parlar amb les altres motos :D :D :D :D


Vsssssssss
007
Quina enveja que feuuuuuuuuuuuuuuu :cry: :cry: :cry:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 25, 2007 8:49 pm

miquelpericas ha escrit:Per aquí n'hi ha uns quants que duen walkies. Jo encara no sóc un dels afortunats... :( Però tot arribarà! :D
Hi ha un sistema pels que van sols, amb el qual es pot parlar amb altres motos per walkis. Ja t'ho buscaré i ja et diré, ¿ok? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 25, 2007 8:56 pm

Randy-650 ha escrit: Hi ha un sistema pels que van sols, amb el qual es pot parlar amb altres motos per walkis. Ja t'ho buscaré i ja et diré, ¿ok? :wink:
Merci Randy! De totes maneres, la meva idea és adquirir un Autocom per integrar-ho tot: el telèfon, el navegador, la música, el pita-pita, els walkis i el parlar amb l'acompanyant (per quan anem dos). Encara no tinc res de tot això, però és més divertit (i més assequible, jejeje) anar-ho fent a poc a poc. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”