Llums antiboira

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Llums antiboira

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 18, 2012 10:49 am

Bones,

Desde que m'he traslladat a Valladolid, he començat a trobar a faltar tenir unes llums antiboira. Sobretot em preocupa que em vegin (la del darrere) però també m'aniria bé veure millor la carretera (la del davant). He mirat els preus d'Honda de les llums antiboira de la Deauville i és un robatori en tota regla. Algú té alguna alternativa?

Gràcies!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Llums antiboira

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 18, 2012 10:57 am

Acabo de veure aquest fil: viewtopic.php?f=3&t=12000

Pel que entenc, amb aquestes http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... 0609864023 no s'hi guanya massa en lluminositat. Algú sap res d'aquestes? http://www.ebay.es/itm/LED-Motorcycle-F ... 831wt_1110

I pel darrere, no hi ha res??
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Jon_Garfio » dc. gen. 18, 2012 5:38 pm

Hola, la gente pone las Hella Micro DE, salen muy bien de precio y hay varios fabricante que hacen soportes especificos para ellas.
Yo tengo las originales de BMW y tampoco son gran cosa, al menos relacion precio-luz.

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Llums antiboira

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 18, 2012 5:47 pm

I no hi ha res per posar darrere? Una antiboira vermella?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Minino » dc. gen. 18, 2012 6:06 pm

Jo els vaig posar fa un parell de setmanes i si donen llum, és molt més vist, però sempre que el que vulgui veure, compre aquests que surten i aquest posts, no recordo quant temps van trigar a enviar-però com surt a la foto són, però són el mateix model en els dos enllaços un més barat i amb relé interruptor i cable



Mira a la barra del posts Categorie del negozio hi ha alguns més fins i tot uns a preu de riure 1 euro pagaràs més en ports que en material


Categorie del negozio
http://www.ebay.it/itm/Projektions-Mini ... m335b4ccdd


ara si es veu punyetes
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 18, 2012 9:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Llums antiboira

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 22, 2012 6:49 pm

Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Josep973 » dg. gen. 22, 2012 7:46 pm

no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Mototrek
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
Ubicació: l'Espluga de Francolí
Contacta:

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Mototrek » dj. feb. 02, 2012 4:50 pm

Un consell, a l'hora de muntar llums antiboira:
1- Tots aquests que es venen a l'ebay, china, etc.. s'ha d'anar molt amb compte perque no estan homologats per poder ser muntats a les motos (ni en cap lloc) i la legislació per circular per carretera es bastant exigent amb aquest aspecte.

El meu consell es que t'agafis uns llums homologats, com els HELLA MICRO DE amb els suports especifics per la teva moto. La instalació l'hauria de fer un instalador profesional i podras homologarlos sense problema per passar la ITV. T'estalviaras problemes amb la benemerita a la carretera.

Un conjunt de MICRO DE HELLA amb els suports i tot el necessari per el muntatge costa uns 180 euros, val la pena.

:smile: :smile:

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Josep973 » dj. feb. 02, 2012 6:20 pm

[quote user="Mototrek" post="191090"]Un consell, a l'hora de muntar llums antiboira:
1- Tots aquests que es venen a l'ebay, china, etc.. s'ha d'anar molt amb compte perque no estan homologats per poder ser muntats a les motos (ni en cap lloc) i la legislació per circular per carretera es bastant exigent amb aquest aspecte.

El meu consell es que t'agafis uns llums homologats, com els HELLA MICRO DE amb els suports especifics per la teva moto. La instalació l'hauria de fer un instalador profesional i podras homologarlos sense problema per passar la ITV. T'estalviaras problemes amb la benemerita a la carretera.

Un conjunt de MICRO DE HELLA amb els suports i tot el necessari per el muntatge costa uns 180 euros, val la pena.

:smile: :smile:[/quote]

Les meves son de alemanya ( ebay ) i tinc la itv pasada i ames a mes anotades a la fulla de inspeccio tecnica ( apartat de reformes )
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Mototrek
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
Ubicació: l'Espluga de Francolí
Contacta:

Re: Llums Antiboira

Entrada Autor: Mototrek » dj. feb. 02, 2012 7:06 pm

[quote user="Josep973" post="191093"][quote user="Mototrek" post="191090"]Un consell, a l'hora de muntar llums antiboira:
1- Tots aquests que es venen a l'ebay, china, etc.. s'ha d'anar molt amb compte perque no estan homologats per poder ser muntats a les motos (ni en cap lloc) i la legislació per circular per carretera es bastant exigent amb aquest aspecte.

El meu consell es que t'agafis uns llums homologats, com els HELLA MICRO DE amb els suports especifics per la teva moto. La instalació l'hauria de fer un instalador profesional i podras homologarlos sense problema per passar la ITV. T'estalviaras problemes amb la benemerita a la carretera.

Un conjunt de MICRO DE HELLA amb els suports i tot el necessari per el muntatge costa uns 180 euros, val la pena.

:smile: :smile:[/quote]

Les meves son de alemanya ( ebay ) i tinc la itv pasada i ames a mes anotades a la fulla de inspeccio tecnica ( apartat de reformes )[/quote]

Doncs aixo hem referia: hella son alemanys la homologacio normalment esta grabada al vidre del foco i amb aixo n'hi ha suficient.

:form :form :form :form

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”