Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Trencaferro » dv. feb. 03, 2012 2:40 am

Bones, ja que sé que aqui hi ha molts manetes, experts, professionals i entesos en temes de mecànica i bricolatge, i us volia fer una consulta:
degut a un sinistre que vaig tenir i del qual jo no era culpable, m'han hagut de reparar una llanta d'alumini. Tot i que jo la volia nova i pagava la companyia contraria, el pèrit s'ha emarranat a que es reparés i no es substituis per una de nova.
El problema, és que un cop reparada i pintada ara no ha quedat del mateix color que l'altre, és molt aproximat però a simple vista ja es veu.
Evidentment ja he fet la queixa corresponent, però no sé perquè ja em temo que la resposta del pèrit continuarà essent de que no em paguen llanta nova i que en tot cas em pintarà l'altre.
Algú podria dir-me si en aquests tallers especialitzats a la reparació de llantes, el procediment i la pintura que hi posen em durarà igual que l'original de fàbrica? I en cas d'algun cop, rascada a una borera, etc, se'm despintaràn o em saltarà el barnis més ràpid?

Moltes gràcies anticipades!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 19, 2012 9:36 am

Jo no et puc ajudar, pujo el tema a veure si algu que domina del tema se li havia passat per alt el fil i ...et pot donar un cop de mà
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Trencaferro » dg. feb. 19, 2012 11:21 am

Gràcies Steelman! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 19, 2012 4:02 pm

jo el que sé "d'oides" es que si s'aplica la capa de pintura i després es fàn un parell de capes de barnís queden igual que pintades que d'origen. En els subforos de classiques hi ha molta info sobre el tema. Jo ho vaig veure al de bmwmotos d'un que va pintar les llantes d'una gs1200 de negre i feien molta patxoca.

Sento no poder ajudar en res més concret.

Salut ;)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 19, 2012 7:23 pm

[quote user="650X" post="192563"]jo el que sé "d'oides" es que si s'aplica la capa de pintura i després es fàn un parell de capes de barnís queden igual que pintades que d'origen. En els subforos de classiques hi ha molta info sobre el tema. Jo ho vaig veure al de bmwmotos d'un que va pintar les llantes d'una gs1200 de negre i feien molta patxoca.

Sento no poder ajudar en res més concret.

Salut ;)[/quote]

Juraria que en Trencaferro parla de llandes (llantas en castellà) de....cotxe. :roll:

Trencaferro: mitjançant l'advocat gratuït de teva companyia fas
una denuncia contra la mateixa companyia. Al cap d'uns dies es posaran en contacte amb tu per arribar a un acord, i si no hi ha acord, judici. Si perds, quedes igual i no has de pagar res. Si guanyes, llanda nova.

Això si, potser passa un any....
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 19, 2012 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 19, 2012 7:32 pm

[quote user="Randy-650" post="192575"][quote user="650X" post="192563"]jo el que sé "d'oides" es que si s'aplica la capa de pintura i després es fàn un parell de capes de barnís queden igual que pintades que d'origen. En els subforos de classiques hi ha molta info sobre el tema. Jo ho vaig veure al de bmwmotos d'un que va pintar les llantes d'una gs1200 de negre i feien molta patxoca.

Sento no poder ajudar en res més concret.

Salut ;)[/quote]

Juraria que en Trencaferro parla de llandes (llantas en castellà) de....cotxe. :roll:

Trencaferro: mitjançant l'advocat gratuït de teva companyia fas
una denuncia contra la mateixa companyia. Al cap d'uns dies es posaran en contacte amb tu per arribar a un acord, i si no hi ha acord, judici. Si perds, quedes igual i no has de pagar res. Si guanyes, llanda nova.

Això si, potser passa un any....[/quote]

upss... si eren de cotxe perdó, però la meva companya que va deixar una llanta d'alumini del seu cotxe absolutament aixafada per culpa d'una totxana a la carretera, vem parlar amb el taller de pneumàtics de confiança d'olot i amb una setmana ja tenia altre cop la llanta recta, equilibrada i pintada. Per menys de 100€, els "mags" eren uns portuguesos que recollien les llantes arreu de catalunya, se les emportaven a Portugal, les reparaven i les tornaven. O com a mínim es el que ens van explicar. ;)

salut

Edito:em deixava el més important, que porta 50.000kms i la pintura exactament igual que les altres 3 i cap problema.
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 19, 2012 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 19, 2012 9:26 pm

[quote user="Randy-650" post="192575"][quote user="650X" post="192563"]jo el que sé "d'oides" es que si s'aplica la capa de pintura i després es fàn un parell de capes de barnís queden igual que pintades que d'origen. En els subforos de classiques hi ha molta info sobre el tema. Jo ho vaig veure al de bmwmotos d'un que va pintar les llantes d'una gs1200 de negre i feien molta patxoca.

Sento no poder ajudar en res més concret.

Salut ;)[/quote]

Juraria que en Trencaferro parla de llandes (llantas en castellà) de....cotxe. :roll:

Trencaferro: mitjançant l'advocat gratuït de teva companyia fas
una denuncia contra la mateixa companyia. Al cap d'uns dies es posaran en contacte amb tu per arribar a un acord, i si no hi ha acord, judici. Si perds, quedes igual i no has de pagar res. Si guanyes, llanda nova.

Això si, potser passa un any....[/quote]

On ho diu que és de cotxe? :cool: Tampoc diu que sigui de moto!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 19, 2012 9:35 pm

......' rascada a una borera'.

Apart d'això el tinc agregat al Facebook i no fa gaire Explicava que tenia el cotxe aparcat i una dona li va fotre una trompada enfilant-lo a la vorera. :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Consulta Sobre Les Llantes Pintades.

Entrada Autor: Trencaferro » dg. feb. 19, 2012 9:39 pm

[quote user="CMB" post="192611"][quote user="Randy-650" post="192575"][quote user="650X" post="192563"]jo el que sé "d'oides" es que si s'aplica la capa de pintura i després es fàn un parell de capes de barnís queden igual que pintades que d'origen. En els subforos de classiques hi ha molta info sobre el tema. Jo ho vaig veure al de bmwmotos d'un que va pintar les llantes d'una gs1200 de negre i feien molta patxoca.

Sento no poder ajudar en res més concret.

Salut ;)[/quote]

Juraria que en Trencaferro parla de llandes (llantas en castellà) de....cotxe. :roll:

Trencaferro: mitjançant l'advocat gratuït de teva companyia fas
una denuncia contra la mateixa companyia. Al cap d'uns dies es posaran en contacte amb tu per arribar a un acord, i si no hi ha acord, judici. Si perds, quedes igual i no has de pagar res. Si guanyes, llanda nova.

Això si, potser passa un any....[/quote]

On ho diu que és de cotxe? :cool: Tampoc diu que sigui de moto![/quote]


Jajaja, molt bona observació! :D
Amb en Randy ja en varem parlar, i té raó, són del cotxe, el què passa que com que vaig creure que la pregunta podria ser interessant tant pel cotxe com si mai sen's espatlla una llanta a la moto, per això no ho vaig especificar.
En resum, que em varen xafar les dues del davant, i ara són d'un altre color que les del darrera. De moment m'han ofert tornar-les a pintar, tot i que ja m'han dit que iguals, iguals que les originals no quedaran, i què voleu que us digui, aquest cotxe m'el vaig demanar al meu gust, amb tot un seguit de kits i accessòris, i les llantes són una d'aquestes coses que venien amb negre i vaig pagar a part perquè fossin grises, i em carda una ràbia que em moro... :halfcry
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”