Bateries Endollades Al Mantenidor

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Les bateries amb mantenidor duren tant?

Oi tant, fins i tot 150.000 km
4
29%
No, doncs l'àcid perd propietats i arriba un punt que falla
1
7%
I jo k sééé, tiu!
7
50%
No ho sé, jo la canvio als quatre anys
2
14%
 
Vots totals: 14

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 27, 2012 12:04 am

Tot llegínt avui de l'avaria elèctrica de la GW del Geroni, que pot ser bateria o alternador, pregunto:

-Realment creieu que per molt mantenidor endollat pot durar tant? Les capacitats -i mai millor dit- de la bateria amb l'ús i el temps perden propietats. O no?

Debatim-ho obertament. :shock:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 27, 2012 12:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Trencaferro » dl. feb. 27, 2012 12:34 am

Doncs la veritat és que has fet una molt bona pregunta, i per primer cop m'he hagut de rumirar bastat la meva resposta.

Sincerament i jo k sé Randy! ;) , només et puc dir que el què si és veritat que permet allargar i molt la vida de la bateria. Jo per sort o per desgràcia, i tot i que quasibé l'agafo cada dia quan estic a casa, no hi puc fer tants quilòmetres com m'agradaria o com molts de vosaltres feu, i al haver de tenir-la molts dies parada, va arrivar un moment que l'encesa em fallava i vaig optar per comprar un d'aquests mantenidors de bateria, i la veritat és que des que el faig servir aquesta torna a funcionar fantasticament.

Quants quilòmetres durarà? No ho sé, però si és cert que fà gairabé un any que ja l'havia d'haver cambiat i a dia d'avui està com quant la vaig estrenar.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 27, 2012 7:56 am

Pues jo com us podeu imaginar he votat la primera opció perque :
-Primer: la meva ja en potaba 112.000 i crec que el problema que he tingut es mes culpa del alternador que de la bateria.
-Segon:tinc varis amics que en porten bastans km mes que els meus amb la primera bateria.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Sharky » dl. feb. 27, 2012 8:33 am

No sé si la meva durará tant, el que si es cert, es que la meva bateria en condicions normal
l'hagués tingut de canviar ja, i amb el mantenidor, va perfectament.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 27, 2012 8:53 am

Bones!!!

Sense el mantenidor l'he tingut 47000kms fins que va dir prou l'altre dia! O sigui que estic convençut que amb mantenidor ha d'aguantar els 100.000kms sense gaires problemes! Suposo que també s'ha de tenir en compte la qualitat de la bateria...

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 27, 2012 9:16 am

A la Varadero li vaig fer 120.000km sense mantenidor de bateria..... i sense canviar la bateria mai
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: SisoRT » dl. feb. 27, 2012 9:27 am

Crec, de fet n'estic força convençut, que els km no són un bon indicador per parlar de la vida de les bateries.

És més determinant si la moto dorm o no en un garatge, o si cada vegada que s'arranca és per fer pocs, forces o molts km.

Segur que una moto que en 4 anys hagi fet 120.000 km deu tenir la bateria en millor estat que una que en 8 anys n'hagi fet 8000.

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Joavel » dl. feb. 27, 2012 9:43 am

[quote user="SisoRT" post="193395"]Crec, de fet n'estic força convençut, que els km no són un bon indicador per parlar de la vida de les bateries.

És més determinant si la moto dorm o no en un garatge, o si cada vegada que s'arranca és per fer pocs, forces o molts km.

Segur que una moto que en 4 anys hagi fet 120.000 km deu tenir la bateria en millor estat que una que en 8 anys n'hagi fet 8000.[/quote]

Sense ser un expert, estic bastant amb el SisoRT. A la Bonnie amb 7 anys y 85000 Kms. encara li dura la batería d'origen...

Només afegiría, que ademés de la (mala) qualitat de les bateríes, el fet que les motos portin molta electronica, deu ser deteminant per tenir una curta vida.

Soc partidari dels mantenidors, i en tinc un recomanat per el meu mecànic de confiança, basicament per la R12R.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 27, 2012 10:26 am

Continuant amb el tema, sabeu que el 80-90% de les avaries dels cotxes són produïdes per bateries en mal estat? No discuteixo que els mantenidors siguin un bon invent, però com tota bateria és de suposar que tenen un cicles màxims de càrrega i descàrrega, i se suposa que un dia o altre dirà prou.

Si tal com diu en Geroni és l'alternador, jo ja n'he canviat dos, un a una Yamaha XJ-600 i un altre a una Kawa ZZR-600. Bateria no n'he canviat mai cap encara. Segurament ara la canviaré per prudència. Total, una de gel val 40€... :|
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 27, 2012 10:49 am

[quote user="Randy-650" post="193404"]Total, una de gel val 40€... :|[/quote]

Bones!!!

Ja diras a on... perquè l'altre dia que en buscava, inclús per la web trobava els mateixos preus que a la botiga de recanvis i no eren pas de gel, que normalment són més cares, almenys a nivell de cotxe... :shock: :shock:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 27, 2012 12:23 pm

[quote user="Carles" post="193406"][quote user="Randy-650" post="193404"]Total, una de gel val 40€... :|[/quote]

Bones!!!

Ja diras a on... perquè l'altre dia que en buscava, inclús per la web trobava els mateixos preus que a la botiga de recanvis i no eren pas de gel, que normalment són més cares, almenys a nivell de cotxe... :shock: :shock:

Fins aviat![/quote]



http://www.bateriasdelitio.eu/shopdispl ... ias+de+GEL
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 27, 2012 1:35 pm

[quote user="Randy-650" post="193415"][quote user="Carles" post="193406"][quote user="Randy-650" post="193404"]Total, una de gel val 40€... :|[/quote]

Bones!!!

Ja diras a on... perquè l'altre dia que en buscava, inclús per la web trobava els mateixos preus que a la botiga de recanvis i no eren pas de gel, que normalment són més cares, almenys a nivell de cotxe... :shock: :shock:

Fins aviat![/quote]



http://www.bateriasdelitio.eu/shopdispl ... ias+de+GEL[/quote]

Ok... la que buscava per la Varadero segons els "Ah" necessaris i les dimensions, val aproximadament el mateix que em va costar en botiga! Quants Ah necessita la Bandit??
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 27, 2012 3:21 pm

[quote user="Carles" post="193416"]



Ok... la que buscava per la Varadero segons els "Ah" necessaris i les dimensions, val aproximadament el mateix que em va costar en botiga! Quants Ah necessita la Bandit??[/quote]

Porto aquesta mateixa, de 8 Ah.

Imatge

Quina capacitat Ah necessita la Varadero?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 27, 2012 3:56 pm

[quote user="Randy-650" post="193424"]Quina capacitat Ah necessita la Varadero?[/quote]

12Ah! :roll: :roll: I de fet vaig posar la mateixa Yuasa aquesta de la foto, però amb els Ah corresponents!
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 27, 2012 4:00 pm

Doncs jo no he conectat mai un mantenidor de bateria.

I ara mateix porta 96.500 Qm en un any i onze messos de vida, segurament es deu "mantenir" en marxa ella sola :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 27, 2012 4:36 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193432"]Doncs jo no he conectat mai un mantenidor de bateria.

I ara mateix porta 96.500 Qm en un any i onze messos de vida, segurament es deu "mantenir" en marxa ella sola :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sastamente :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 27, 2012 4:42 pm

Jo també comprateixo el raonament d'en Siso i a més recomano desconnectar la bateria si teniu clar que durant una temporada la moto estarà parada ... ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 27, 2012 5:26 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193432"]I ara mateix porta 96.500 Qm en un any i onze messos de vida, segurament es deu "mantenir" en marxa ella sola :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Bones!!!

En el teu cas entra en joc el que comenta en SisoRT... no has donat temps a que s'espatlli!!! Hi ha més quilòmetres que no pas temps a esgotar-se... ;) ;) ;)

Fins aviat!

PD: bona mitjana anual!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 27, 2012 6:21 pm

[quote user="Carles" post="193446"][quote user="STELVIO 00" post="193432"]I ara mateix porta 96.500 Qm en un any i onze messos de vida, segurament es deu "mantenir" en marxa ella sola :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Bones!!!

En el teu cas entra en joc el que comenta en SisoRT... no has donat temps a que s'espatlli!!! Hi ha més quilòmetres que no pas temps a esgotar-se... ;) ;) ;)

Fins aviat!

PD: bona mitjana anual!!![/quote]

Segurament i si tot va bé, en el mes que falta per fer el segon aniversari, faré més de 3.500 Qm , i faré els primers 100.000 Qm ;) ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 27, 2012 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Bateries Endollades Al Mantenidor

Entrada Autor: Sergi3 » dl. feb. 27, 2012 7:32 pm

doncs 92000km, 5 anys amb la bateria d'origen
ah i sense mantenidor

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”