Recomanacios Mixtos De 17"

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: GRUM » dg. juny 17, 2012 6:34 pm

Doncs ja fa temps que em ronda i, tot i que no serà imminent, tinc pensat posar gomes mixtes a la Versys així que li toqui el proper canvi.
El problema està en les mides, una mica peculiars per aquest tipus de rodes:
120/70 ZR-17m/c
160/60 ZR-17m/c

M'agrade molt els Pireli MT60 RS corsa, tot i que en desconec les prestacions.
Els Tourance, eren una primera opció però no els fan amb la mida que necessito.
Algú em pot fer alguna altra recomanació, aportació, opinió, experiència?
Per cert, una curiositat, als 3 llocs que he mirat, quals els parlo dels Tourance o semblant com a mixtos, em diuen que ni parlar-ne, que això es considera "rodes de tacos" :shock: m'ha sorprès molt i quan demano que entenen per mixtos, m'ensenyen rodes de carretera :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. juny 17, 2012 6:45 pm

Ara matix no se si HEIDENAU te aquesta mida, però fan unes mixtes "molt mixtes", m'explico, quasi totes les mixtes que he vist son més asfàltiques que mixtes excepte les HEIDENAU Scout. Dona hi un cop d'ull en aquerst enllaç.

Perdó!!! acabo de veure que les mides que dius no hi son, encara que no estaria de més enviar un e-mail per que em consta que a vagades han tingut mides que no surten a la web.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 17, 2012 7:02 pm

Has mirat si hi ha Michelin ANAKEE ?
O les Bridgestone Trail Wing (o algo aixi)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: JoanCG » dg. juny 17, 2012 8:00 pm

Quan tenia la F800GS, els hi vaig posar les Pireli MT60 RS corsa.

Resultat: Una adherència brutal en asfalt, i més que correcte en pistes, superior mil vegades als Brigestone que portava de sèrie, i molt superior en adherència als Tourance que vaig provar després.

Problema? dos

El primer: Que al ser un pneumàtic pensat en part per a supermotard, com els dunlop mutant, la duració és baixa si els apretes
El segon: Sï. és de tacs; però amb poca profundària; per tant, si hi ha fang...kaput.

Vaig portar també els heidenau, com el company t'ha dit més amunt, i si fan en la teva mida els...diria que es deien K60, van de conya, i aquests sí que tenen tac profund; recordo que amb aquests, amb paquet i tot, anava per asfalt tocant caballet central per a tot arreu, i cap problema.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Jordivili » dg. juny 17, 2012 8:08 pm

Bones,
jo ara a la meva XT660X hi porto muntats els Avon Distanzia i de moment n'estic content.Per carretera gairebe no he perdut res respecte als Michelin road3 que portava abans i em permet fer pistes ,pero vigilant no pels neumatics sino per la llanta 17 al davant penalitza molt.Tema duracio?el de darrera hi faig uns 4000Km que es el mateix que feia amb els Michelin pilot sport i pilot power,amb els pilot road3 en faig 7000km.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: JoanCG » dg. juny 17, 2012 8:15 pm

Per si et serveix, tot i ser un totxo (i en castellà), adjunto tex de la prova que vaig fer ja fa 4 ó 5 anys dels Pirelli MT60 que deies:

"joanclapegol escribió:Tengo una off

Si, lo siento. Hasta ayer, tenía una off de lo off;

Esto ya se parece más(a excepción de los 60Kgs de más), a mi casi olvidada Yam WR400¦Ahora la diferencia respecto a una enduro en montaña sólo es que tengo que anticipar donde parar para tener sitio de dar media vuelta en caso de que en sendero muera.

Me voy a lo marrón. Doy gas en la pista de arena, y que hace? Pues derrapa, claro. Pero con el gas, controlo la derrapada. Ayer, en la misma pista con los Trail wing, el problema era que dejara de deslizar; o abría gas o cortaba, no podía dosificarlo.

Ayer vi aquella subida. Perdón. La observé de reojo. Porque me hubiera gustado subir esa gran pendiente con toda esa hojarasca en el suelo, guijarros sueltos, todas esas raíces salientes enormes, y roderas a ambos lados. Con mi ATV, eso lo subo con los ojos cerrados y sin engranar el 4x4. Pues con mi “Unstoppable”￾, ni lo probé. Demasiado reciente el fiasco relatado en otro apartado de este mismo foro. ¿Y si aún en segunda con mucha inercia no tracciono, se me va al lado y acabo en la rodera a media cuesta con esos 200kgs? Como saldré? Si una vez encallado desmonto y voy marcha atrás, la trasera me va a patinar, i no podré retenerla a media subida. Ni adelante ni atrás. Me siento en estos casos y con esa falta de tracción en el monte, como un elefante en una cristalería.

Hoy paso (mentira, voy), hacia allí. Entro en lo marrón, montaña arriba, la busco y paro delante. Esta vez me la miro, inspiro profundamente, pongo primera, en vez de segunda, a 2000rpm y... ya estoy arriba? Que ha pasado? Y esa inclinación lateral? Pues no estaba ahí? Es que había un rail? Dios, que diferencia. Vuelvo dando derrapadidas de satisfacción a diestra y siniestra por el camino en bajada hasta el asfalto.

Ahora si...

Con la cara y sonrisa de satisfacción que te da el saber que te has gastado un pastón en una moto definida por la prensa especializada como soft-enduro, y viendo que la compra ha sido acertada, vuelvo a casa. Y pruebo el asfalto como dios manda.

Carretera de curvas enlazadas, inclinación importante con cambio de asfalto en medio seguido por baches, doy gas a fondo, como ayer , y... ningún problema, la misma perdida de adherencia que ayer, y con idéntico re-agarre. Sigo probando del placer que me da el abrir gas a saco justo cuando veo la salida de la curva yendo inclinado, buscando ese suave deslizamiento que no llega. Vamos bien.

La última prueba; esa rotonda que hago en segunda y que hasta ayer gozaba de esa derrapadita al salir de la misma que compensaba con ligero contra-volante. A ver… sí, aquí se tenía que dar gas a fondo. Yuyu; da yuyo, dar gas o morir..los ojos que se quieren cerrar y… pues si ni ha derrapado! Tiene, con todos esos tacos, más grip que los Trail Wing!

Lo tenemos amigos. Es él.. el perfecto novio para nuestra nena, se llama Pirelli MT 60 RS Corsa, y a ella no sé, pero a mí me da igual lo que le dure... le compraré más.

Siento el tocho, pero estoy eufórico."



Bé ; re-lleguint el tema anys després, suposo que sí, que hi havia eufòria...jeje
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: GRUM » dg. juny 17, 2012 8:23 pm

Gràcies mil per les opinions i experiències!!
La veritat és que veig que de moment els MT 60RS tenen molts números.
Em preocupa una mica la durada, doncs la meva butxaca no està per anar canviant de goma cada 4mil kms :shock: Tot i que, tenint en compte la meva conducció (estil i ritme) segurament sigui capaç de fer-les durar bastant més... ;)
Seguirem expectants :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 17, 2012 10:17 pm

[quote user="GRUM" post="203917"]
Per cert, una curiositat, als 3 llocs que he mirat, quals els parlo dels Tourance o semblant com a mixtos, em diuen que ni parlar-ne, que això es considera "rodes de tacos" :shock: m'ha sorprès molt i quan demano que entenen per mixtos, m'ensenyen rodes de carretera :eyes[/quote]

Així va el país, amb gent que no posa el mínim interès en millorar i assabentar-se de les últimes novetats. :crys
Canvia de pneumatiqueros. :|
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Storm » dj. juny 21, 2012 8:40 pm

Després de Bridgestone Trail Wing (per mí molt dolentes) i Battle Wing (bastant millors però perdent propietats amb els km i pocs km de durada), he repetit amb el Michelin Annakee-2 (només decents en sec, bastant bons en moll i, sobre tot, bona durada y desgastament equilibrat).

Vaig llegir que a les BMW 1.200 GS no els van massa bé. Jo n'estic satisfet. El que no sé és si pel davant hi ha la mida de 17'

Avatar de l’usuari
Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Re: Recomanacios Mixtos De 17"

Entrada Autor: Jaumot » dv. juny 22, 2012 12:49 am

Navegant per un altre fòrum he trobat gent que recomana molt els neumàtics Heidenau k60 scout nou model. I fins i tot pengen uns videos demostratius:

En moll:
en sec:
en pista:

A veure què us sembla...

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”