Dafy Motos

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Dafy Motos

Entrada Autor: Sergibuda » dv. juny 29, 2012 2:01 pm

Ahir estava prop de Terrassa i vaig decidir acostar-m'hi per mirar-me un xubasquero i em vaig trobar amb la sorpresa que estan liquidant per tancament.

Per una banda, és una mala notícia, però per l'altra és l'oportunitat per trobar bones ofertes, jo mateix vaig quedar-me una bocina per 5 €, una bossa estanca per portar a la cintura amb un 30 % de descompte i vaig demanar preu d'una jaqueta marcada a 359 €, em van dir que valia 219 € i encara me la van deixar a 205 €. A l'hora de pagar, a més, em van regalar un esprai per netejar la cordura.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: JoanCG » dv. juny 29, 2012 2:28 pm

El sector de les motos, del que es parla menys que del sector dels cotxes, encara està més fotut que aquest últim.

En els cotxes, de les marques generalistes (SEAT, Ford,Citroen, Renault, etc..), ja sabem que només sobreviurem un de cada tres concessionaris que estàvem en el 2009, només es salvarà VW; doncs imagineu en les motos que encara va pijor...

Males notícies, per molt que de forma puntual això esdevingui en ofertes de liquidació, ja que, quan finalment quedin en cada sector els definitius, sabeu quin seran, oi? Monopolis i grans grups que controlaran els preus de tot i tots.

S'ha d'incentivar el consum. Responsable, no com abans, certament. Però consum.

Avui he acompanyat al meu germà a deixar la seva BMW per la revissió dels 20.000kmsa un concessionàri preciós del maresme, que també tenen una meravellosa exposició de cotxes nous. Perdó, tenien. TOTS els cotxes eren d'ocasió. NI UN de nou.

Significatiu...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 29, 2012 2:46 pm

Gracies per la info. Sergi , dilluns mirare si puc treure el nas ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 29, 2012 7:15 pm

Jo el tinc ben ve al costat de la feina. Un dia que em va "petar" la bateria m'hi vaig acostar i les tenien exposades darrere el taulell de la màquina registradora, i jo no hi tenia accés.
En aquells moments tan sols hi havien tres persones i jo. Una dona francesa petant la xerrada amb un client i un home pul·lulant pel voltant que tenia la pinta de ser l'amo. Ell m'havia vist però "com si veiés ploure".
Em vaig esperar un parell de minuts i veient que aquell home continuava gratant-se el melic vaig decidir anar-me'n. Just creuar la porta el vaig escoltar, amb accent francès, "disculpe señor ¿necesita alguna cosa?". Per descomptat que ni tan sols em vaig girar.

Ara també recordo que el dia de la inauguració vaig interessar-me per un cavallet de taller, d'aquells per aixecar la roda del darrere. El preu era força interessant i vaig anar a pagar-lo. Quan el venedor va veure el preu em va dir que "lo siento, pero la etiqueta está mal, es mas caro" Se que, per llei, tenia tot el dret a pagar el preu marcat però en aquells moments, amb la tenda a vessar, no vaig creure correcte muntar un escàndol.

Així els hi ha anat. Ara torneu-vos-en cap a "La France", aquí no ens feu cap falta. :patada :patada

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: Ra-mon » dv. juny 29, 2012 10:43 pm

[quote user="Prony" post="205485"]Jo el tinc ben ve al costat de la feina. Un dia que em va "petar" la bateria m'hi vaig acostar i les tenien exposades darrere el taulell de la màquina registradora, i jo no hi tenia accés.
En aquells moments tan sols hi havien tres persones i jo. Una dona francesa petant la xerrada amb un client i un home pul·lulant pel voltant que tenia la pinta de ser l'amo. Ell m'havia vist però "com si veiés ploure".
Em vaig esperar un parell de minuts i veient que aquell home continuava gratant-se el melic vaig decidir anar-me'n. Just creuar la porta el vaig escoltar, amb accent francès, "disculpe señor ¿necesita alguna cosa?". Per descomptat que ni tan sols em vaig girar.

Ara també recordo que el dia de la inauguració vaig interessar-me per un cavallet de taller, d'aquells per aixecar la roda del darrere. El preu era força interessant i vaig anar a pagar-lo. Quan el venedor va veure el preu em va dir que "lo siento, pero la etiqueta está mal, es mas caro" Se que, per llei, tenia tot el dret a pagar el preu marcat però en aquells moments, amb la tenda a vessar, no vaig creure correcte muntar un escàndol.

Així els hi ha anat. Ara torneu-vos-en cap a "La France", aquí no ens feu cap falta. :patada :patada

Jordi "Prony"[/quote]

Jo si m'interesso per una cosa m'acosto i demano: «perdona, puc veure les bateries ?»
:roll:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 29, 2012 11:24 pm

[quote user="Prony" post="205485"]

[marquee direction=left]......blablabla......blablabla.......[/marquee]

[/quote]

De fet ho he sentit moltes vegades històries semblants del mateix lloc, per la qual cosa opino el mateix. Que se'n tornin a casa seva. :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Dafy Motos

Entrada Autor: Pedroguzzi » dl. jul. 09, 2012 10:10 am

Jo he anat tres vagadas i les tres m'han ates molt be , la ultima va ser quan liquidaban i vaig comprar un pantalo de teixans de kevlar y una caçádora d'estiu de la marca DMP a mes de uns tirants per nomes 100€ tot plegat, ja saveu que aixo va com va , a mi en sap greu que s'envagin perque tenien marcas que m'agradan i no trobo per Barcelona
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”