Go Hero2 Hd

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. jul. 08, 2012 8:09 pm

Anar a Barcelona té aquestes coses... un acaba comprant el que volia comprar... aquesta setmana a probar-la!!!! ja us posaré images i algun video!!!

Ara estic massa nerviòs mirant, preparant els suports, llegint el manual...


Salutacions gent.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Pasqual » dg. jul. 08, 2012 8:26 pm

F E L I C I T A T S !

Aviat seràs director famos, Imatge un membre de "l'star system" Imatge els fans t'aclamaran vagis on vagis Imatge

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. jul. 08, 2012 9:03 pm

jajajaja, no gracies Pascual, la meva etapa de cinema ja fa temps que ha passat (bonica però breu). Però si que us podré grabar com aneu amb moto, a veure qui agafa millor les curves
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 09, 2012 7:23 pm

Benvingut al club..
Si tens dubtes al seu funcionament..
http://www.kpsport-camera.com/soporte/
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. jul. 09, 2012 8:25 pm

[quote user="Gandalfgs" post="206605"]Anar a Barcelona té aquestes coses... un acaba comprant el que volia comprar... aquesta setmana a probar-la!!!! ja us posaré images i algun video!!!

Ara estic massa nerviòs mirant, preparant els suports, llegint el manual...


Salutacions gent.[/quote]

Doncs enhorabona per el juguet que t´has firat ;)

Sort que jo no ho aplico, ja que hi vaig sovint a Barcelona :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: 650X » dl. jul. 09, 2012 9:38 pm

Felicitats Jaume...

es el que tenim els de poble quan anem a ciutat que veiem els aparadors i quedem enlluernatsesmaperduts... :cool:

jo vull veure un video fent pesca submarina... :mrgreen:

salut
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 09, 2012 10:45 pm

[quote user="Gandalfgs" post="206616"]jajajaja, no gracies Pascual, la meva etapa de cinema ja fa temps que ha passat (bonica però breu). Però si que us podré grabar com aneu amb moto, a veure qui agafa millor les curves[/quote]

També si fem salts per muntanya, oi? :cool:

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 10, 2012 9:29 am

[quote user="Steelman" post="206690"]Benvingut al club..
Si tens dubtes al seu funcionament..
http://www.kpsport-camera.com/soporte/[/quote]

primer de tot felicitar en Gandalfgs per la compra,es una camara que em faria gracia comprar en especial la motorsport que suposso tambe serveix per altres coses ja que veig te molts complements i la tinc prevista pero he mirat a varias botigas i ja no es per el preu que d'internet surt que no arriva en alguns lloc a 300 euros i en botiga 340 mes o menys,em fa por el tema de la garantia si no la compres en algun dels ditribuidors d'aqueta web,pots tenir problemes a posteriori si s'espatlla ?
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 9:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. jul. 10, 2012 9:55 am

si CMB si fem salts tb us gravaré :-) i home imatges submarines tb. Sempre hi ha la possibilitat que la gs pugui anar per sota aigua :-) (si pot anar pel fang tb pot anar pel fons del mar!!!!)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: CMB » dt. jul. 10, 2012 2:02 pm

[quote user="Gandalfgs" post="206751"]si CMB si fem salts tb us gravaré :-) i home imatges submarines tb. Sempre hi ha la possibilitat que la gs pugui anar per sota aigua :-) (si pot anar pel fang tb pot anar pel fons del mar!!!!)[/quote]

Quan ho provis (posar la GS al fons del mar) ens avises que ho vindrem a veure! :cool:

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: GRUM » dv. jul. 13, 2012 7:16 pm

[primer de tot felicitar en Gandalfgs per la compra,es una camara que em faria gracia comprar en especial la motorsport que suposso tambe serveix per altres coses ja que veig te molts complements i la tinc prevista pero he mirat a varias botigas i ja no es per el preu que d'internet surt que no arriva en alguns lloc a 300 euros i en botiga 340 mes o menys,em fa por el tema de la garantia si no la compres en algun dels ditribuidors d'aqueta web,pots tenir problemes a posteriori si s'espatlla ?[/quote]

Kpeps, amb la GS, t'acostes a Andorra en un salt i mira les ofertes, jo ho vaig mirar fa un temps i val molt la pena ;)
De tota manera, em sembla recordar que algú del foro es va fer distribuidor de la AEE, una de les bones alternatives a la Go-Pro...
Però si vols la Go-Pro tant si com no, jo provablement m'acosti a Andorra la setmana vinent (enllaunat), si vols et miro preus. :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Pasqual » dv. jul. 13, 2012 8:49 pm

Heu mirat això? 210€ amb tot els "extres"

Cámara AEE SD19F Sports Edition

Imatge

Imatge

Enllaç

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: GRUM » ds. jul. 14, 2012 11:25 am

[quote user="Pasqual" post="207174"]Heu mirat això? 210€ amb tot els "extres"

Cámara AEE SD19F Sports Edition

Imatge

Imatge

Enllaç[/quote]

Aquesta és la que jo vaig trobar a Andorra per 160€ i que algún company del forum va agafar la distribució, crec recordar.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 17, 2012 7:40 pm

[quote user="GRUM" post="207161"]Però si vols la Go-Pro tant si com no, jo provablement m'acosti a Andorra la setmana vinent (enllaunat), si vols et miro preus. :roll:[/quote]

Aleix disculpa no havia vist el teu oferiment,dons si hi vas i ho pots mirar ,perfecte,ja diras alla quan surt,gracies ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: GRUM » dj. jul. 19, 2012 11:56 am

Uix, no havia seguit el post.
De tota manera, com que soc xafarder de mena, ho vaig demanar igualment, tot i que només a un parell de botigues.
El resultat és el següent:
Go-pro2: sobre els 240€aproximadament el pack bàsic (ho sento però desconec què inclou)
AEE SD19: sobre els 190€, aquesta inclou comandament a distància i pantalla extraïble com a extres més destacables, apart dels soports. És la que hi ha una mica més amunt.
Crec que val la pena fer la excursioneta fins al país veí, a més a més, ara ja la pots fer per pistes si vols ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Pasqual » dg. set. 02, 2012 7:16 pm

Ha sortit una AEE sota un altre nom a 130€! potser algú li pot interessar

http://www.oooferton.com/app/f/c-33724/swann-actioncam-hd.html

Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Go Hero2 Hd

Entrada Autor: Jordi » dl. set. 03, 2012 8:30 pm

A mi em faria gràcia comprar-me una maquineta d'aquestes i pel que llegeixo hi ha un company que les importa, essent part del seu negoci. Si es així, penso que no hauríem de fer publicitat oberta d'altres possibles vies per comprar-la mes econòmica. Personalment preferiria pagar uns euros mes a un company-amic de Mototurisme.cat que comprar-la a qualsevol altra lloc.

Si Us plau, no vull que m'interpreteu malament ni que us ho prengueu com si jo fos un perenne rondinaire (Que potser ho soc). Si en alguna ocasió la compro, el primer que faré serà assabentar-me de quin amic-company es el que les ven i, potser si, demanar-li si m'ho pot arreglar una mica.

Ara per ara, les que mes il·lusió em fan son unes que tenen la òptica separada del dispositiu, em sembla que porten cable de fibra òptica i això permet que la òptica no sigui mes gran que un tap de bolígraf mentre que el "cos" va en qualsevol altre lloc i incorpora una memòria tan gran com vulguis. Això permet ubicar el cilindre de la òptica en qualsevol punt de la moto per veure com treballa mentre es condueix.
Imatge
Una abraçada

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 03, 2012 8:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”