Pàgina 1 de 1

Rodes

Publicat: dc. ago. 15, 2012 6:04 pm
Autor: GRUM
Després de molt mirar i més pensar (maleïda economía), finalment, aquesta setmana canvio les rodes de la Versys.
El problema que tenia amb les actuals, és que al comprar la moto de 2a ma, encara tenia les d'origen, amb molt pocs kms, però molt "resseques". Això ha fet que, amb pocs kms que li he fet i a ritme tranquil, hagin tingut un desgast irregular i imprevist.
Vaig estar mirant i preguntant a les botigues de la zona i finalment, tot i que son les que jo volia, NO muntaré les Pirelli MT60.
El motiu és que, a la fitxa tecnica, la moto porta una lletra de categoria de velocitat, en el cas de la Versys és la "W", això implica que no puc muntar gomes amb lletra inferior (com a mínim a nivell teòric legal) per evitar possibles problemes en cas de tenir algún contratemps com ara un accident o caiguda.
Per tant, em veig obligat a muntar o roda de carretera o Pirelli Scorpion Trail, amb la qual cosa, tot i que he llegit que en moll no son gaire bones i que la terra no la volen ni veure, la opció seràn les Scorpion.
No tinc gaires alternatives més o sigui que, ens conformarem amb el que hi ha :???:
Ja us explicaré que tal van, tot i que ja sabeu que al meu ritme, si son rodones ja n'hi ha prou :b9
Llastima de les MT60, em feien molta gràcia... però potser serà millor així :roll:

Re: Rodes

Publicat: dc. ago. 15, 2012 11:18 pm
Autor: Jordivili
Bones,
quina putada no que la versys porti els el codi "W"?
Jo crec que no te cap sentit que aquesta moto tenint en compte la seva velocitat màxima,porti uns pneumatics amb un codi de velocitat de 270Km/h mes adequat a les motos mes potents.Per curiositat he mirat que porta la meva yamaha XT 660 X i porta codig "H" (velocitat màx.210Km/h),en el meu cas puc muntar els Avon distanzia com ja et vaig comentar.Avon distanzia

Re: Rodes

Publicat: dj. ago. 16, 2012 8:25 am
Autor: Pasqual
Grum, tal com comentava a la meva crònica Enllaç la meva única experiència amb les Scorpio va ser força positiva. 9.000 km desprès encara semblava que tenien corda per fer-ne uns quants. Per asfalt van molt bé, per terra un "zero patatero", però potser era jo que no en se prou... ja ens explicaràs la teva experiència.

Sort a la tria

Re: Rodes

Publicat: dj. ago. 16, 2012 9:20 am
Autor: Kpeps
em sembla que els pneumatics a part del codi de velocitat,el que mes els influeix es el codi de pessos,la degradacio del pneumatic i el perill ve de si superes la velocitat,has de pensar que la teva moto el W li ve molt gros,fins i tot que possesis un codi T (190 si no recordo malament) complint el pes aniries mes que be,he vist moltes Adventure que pessan carregades 2 cops la teva amb els ultimament famossos Heidenau de tacs i cap problema,a vegades no s'ha de ser mes Papista que el Papa,home ;) ;)

Re: Rodes

Publicat: dj. ago. 16, 2012 9:26 am
Autor: Pasqual
[quote user="Kpeps" post="209689"]em sembla que els pneumatics a part del codi de velocitat,el que mes els influeix es el codi de pessos,la degradacio del pneumatic i el perill ve de si superes la velocitat,pero em sembla que la teva moto el W li ve molt gros,fins i tot que possesis un codi T (190 si no recordo malament) complint el pes aniries mes que be,he vist moltes Adventure que pessan carregades 2 cops la teva amb els ultimament famossos Heidenau de tacs i cap problema,a vegades no s'ha de ser mes Papista que el Papa,home ;) ;)[/quote]

Això sempre que no et parin els mossos o hagis d'anar a fer la ITV o tinguis un accident i l'assegurança no es faci càrrec :lol: :lol:

Re: Rodes

Publicat: dj. ago. 16, 2012 9:31 am
Autor: Kpeps
[quote user="Pasqual" post="209690"][quote user="Kpeps" post="209689"]em sembla que els pneumatics a part del codi de velocitat,el que mes els influeix es el codi de pessos,la degradacio del pneumatic i el perill ve de si superes la velocitat,pero em sembla que la teva moto el W li ve molt gros,fins i tot que possesis un codi T (190 si no recordo malament) complint el pes aniries mes que be,he vist moltes Adventure que pessan carregades 2 cops la teva amb els ultimament famossos Heidenau de tacs i cap problema,a vegades no s'ha de ser mes Papista que el Papa,home ;) ;)[/quote]

Això sempre que no et parin els mossos o hagis d'anar a fer la ITV o tinguis un accident i l'assegurança no es faci càrrec :lol: :lol:[/quote]

tens tota la rao,pero pensa que fins i tot si tens un accident i rascas un cotxe amb uns soports de maletas no originals per molt que estiguin homologats, sense el certificat de la Itv conforme els has legalitzat estas en el mateix cas.......pero si que es millor anar legal,si :roll:

Re: Rodes

Publicat: dj. ago. 16, 2012 10:54 am
Autor: GRUM
Gràcis per les aportacions i en particular a en Pasqual per la seva experiència personal.
La veritat és que ja he dubtat ja, però com que també em conec i sé que, si monto rodes com les MT60 (amb més tac) acabaré emmarronant-me més del que em convé i sobretot, que no voldria tenir problemes legals, la opció és la única que em deixen, les Scorpion.
També he pensat que, tant per tant, com que les Scorpion no serveixen per terra, potser millor unes 100% asfalt, però "pa que" si tampoc soc d'anar a fer revolts, tot i que segurament, llavors guanyaria en seguretat...
Bufa, que difícil que ens ho fem tot :mrgreen: