Metzeler Tourance Per La Varadero

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Metzeler Tourance Per La Varadero

Entrada Autor: Fazer i Nina » dc. ago. 22, 2012 2:04 pm

[quote user="Randy-650" post="210160"][quote user="Fazer i Nina" post="210033"]Bona elecció, són bones sabates i duren bastant .. a mi en la Tenere m'han durat uns 18.000 kms[/quote]

I com ho fas? :eyes en Tommy en té una també i no passa de 5.000 km cada pneumàtic. I ho veig normal, amb les pistonades que fa el 660 els ha de gastar que deu donar gust, penso jo.[/quote]

Doncs a mi ... m'ha durat això i crec que cinc mil són pocs ... molt pocs, encara que suposo que serà la manera de conduir que influeix, encara que tanta diferència ....

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Metzeler Tourance Per La Varadero

Entrada Autor: Jon_Garfio » dl. nov. 26, 2012 9:15 pm

Este viernes he cambiado de mis Tourance EXP a los Tourance normales o antiguos y la verdad es que me van muchisimo mejor estos ultimos.
Unos son perfil en V mientras que los otros en U, mucha gente me habia hablado de que el modelo nuevo no les iba tan bien como el anterior.

Despues de una salida este sabado de Montserrat, Cardona, Montnajor, Berga, Sant LLorenc de Munt... he de decir que me van muchisimo mejor que las EXP.

Imatge

las he montado en Trullas en Sant Joan de Vilatorrada a 245 la pareja, una hora justa de reloj.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”