Equimanet de Triumph: Model Adventure

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 10:59 pm

[quote user="Kpeps" post="214182"][quote user="Randy-650" post="214164"]Ull a l'anar amb guants d'esquiar!! :tremolant

Fa temps vaig auxiliar a una noia amb una escúter, que va caure, i portava guants d'esquiar. Com li van quedar les mans????? No us ho vulgueu imaginar. :???:

Cada activitat té la seva roba especifica, se suposa que tothom ho sap aixó. :|[/quote]

s'ha d'anar en conte amb aquets guants d'esqui,ni han alguns de cuir que encara,pero els tipics de material tipus lycra ,com dius en una fragada per l'asfalt 's'han d'enganxar be al palmell de la ma :tremolant :tremolant :tremolant ,ara Trencaferro,mirat aquest reportatge que et pot fer servei

http://www.masmoto.net/accesorios-vestu ... s-triumph/[/quote]

Moltes gràcies per l'informació Kepeps, la veritat és que cada cop veig que més gent m'aconsella anar cap a lo tèrmic. M'ho miraré bé les diferents opcions, i els pres que segur que amb aquests també t'escalfes! :tremolant

Lo dels guants d'esquí, si que els de cuir poden protegir una mica més que els de licra en cas de caiguda, però us puc assegurar per experiència de quan era jovenet i havia fet una mica de competició, que tenia els famosos Reusch de cuir amb proteccions, i en el moment que agafen forma, es comença a esquerdar el cuir, i quan plou es queden xops i és la cosa més freda que et puguis posar a les mans. Per lo què mai més he volgut res de cuir. Molt xulo però no gaire bon resultat a llarg plaç.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 11:15 pm

Trencaferro, uns guants de pell s'han de hidratar amb cremes específiques. Amb un cop a L'any n'hi ha prou. I de tant en tant al posar-nos-els ens untem les mans amb Nívea. I voilà, tenim guants de pell per anys.

Demà et passo foto d'un pot de crema per hidratar pells.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 04, 2012 12:35 am

[quote user="Randy-650" post="214192"]Trencaferro, uns guants de pell s'han de hidratar amb cremes específiques. Amb un cop a L'any n'hi ha prou. I de tant en tant al posar-nos-els ens untem les mans amb Nívea. I voilà, tenim guants de pell per anys.

Demà et passo foto d'un pot de crema per hidratar pells.[/quote]


A veure que faras ara Randy :mrgreen: :mrgreen: que ens coneixem ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Cabirol » dj. oct. 04, 2012 10:25 pm

[quote user="Randy-650" post="214192"]Trencaferro, uns guants de pell s'han de hidratar amb cremes específiques. Amb un cop a L'any n'hi ha prou. I de tant en tant al posar-nos-els ens untem les mans amb Nívea. I voilà, tenim guants de pell per anys.

Demà et passo foto d'un pot de crema per hidratar pells.[/quote]

la grasa de cavall et podia anar be.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”