soports per a maletes laterals yamaha xt

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

soports per a maletes laterals yamaha xt

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. juny 10, 2007 5:30 pm

Hola,


fa temps que estava buscant soports per posar maletes laterals a la meva xt; com que m'ha estat dificil de trobar-ne pos m'els he fet jo mateix ( quin remei!).
Després de mesurar, jugar al tetrix, dibuixar, soldar, foradar, roscar, fer-me una bona truita d'aspirines... ja els tinc.
Bé encare falten retocs, pintar-los...
Imatge

Les primeres impressions: la meva barca nevega millor amb vent i ones que la meva moto amb els soports i les maletes! Bufala com és nota el vent, avui he passat per l'autopista i a part d'una reducció de velocitat d'uns 15-20km m'ha costat dominar-la, també feia força vent però per això la proba.

Noto la falta de potència de la xt, de fet li faltarien uns 10cv per anar bé amb les maletes i avui anaba de buit!
Per ciutat i a vaixa velocitat ja no hi ha problema, aqui però em sembla que porti una goldwing doncs l'amplada amb les maletes és exactament d'un metre.

Puc retallar tub i baixar l'amplada a 92cm com a màxim, no sé si amb aquests 8 cm hi notaré gaire diferència, (vull dir que m'és una feinada retallar, soldar, pulir)



Imatge


Bé, els que teniu maletes laterals com us van? hi heu notat gaire diferència? estabilitat, resistència a l'aire, comoditat...



Gandalfxt
V'ssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 10, 2007 5:33 pm

Deu n'hi do les manualitats que s´han de fer !!!

Jo porto maletes i no noto gaire l´efecte de portar-lse o no portar-les.
Pero estem parlant de motos molt diferents.
Vull dir la meva pessa moltissim , amb el que el pes de les maletes es infim , en canvi la teva es una moto molt lleugera.

A mes l'aerodinamica tb hi juga molt i la teva es una moto molt estreta i pocs plastics que desviin o canalitzin el aire, amb el que posar les dus maletes suposo que et penanitza bastant.


A veure si t´apuntes a la sortida del Juny i aixi les podem veure en persona ! :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. juny 10, 2007 6:05 pm

ho pensaba fer, però depen de la feina, les vacances son bones pels que les fan :D

ara que ho mirat, com sempre que hi ha alguna cosa bona no puc venir, un servidor està de guardia, o sigui que mòbil enganxat a l'orella i a prop de caseta. A veure si a la del juliol hi puc anar.


V'sssssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 10, 2007 8:17 pm

Imatge

Sense desmerèixer tota la feinada que has tingut, però.....noi...em sembla que t'has passat una mica amb l'amplada. :shock: ¿Vols dir que no tindras problemes?Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. juny 10, 2007 9:26 pm

Felicitats per la currada que t'has pegat! Estas fet un manetes!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. juny 10, 2007 10:51 pm

Molt bon curro.
Ara ,em penso que hi pots guanya mes de 8CM,només amb la de la esquerra ja en guanyaries bastant i la de la dreta intenta ficarla una mica mes aprop del tubo. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. juny 10, 2007 11:28 pm

J@N LINCE ha escrit:Molt bon curro.
Ara ,em penso que hi pots guanya mes de 8CM,només amb la de la esquerra ja en guanyaries bastant i la de la dreta intenta ficarla una mica mes aprop del tubo. :wink:
Estic totalment d’acord.

Gandal,
Ja se que t’has fet una bona pensada i un fart de treballar en el projecte, les meves felicitacions, però si dius que notes turbulències crec que el mes sensat es acostar aquestes maletes tot el que puguis al xassís de la moto. Des del meu punt de vista crec que seria la solució a aquest problema.
De totes maneres el fabricants de maletes recomanen no superar la velocitat de 120 Km/h amb les maletes posades, vulguis o no les maletes esta estan allà. Vigila les amplades. :wink:

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. juny 12, 2007 12:55 am

Hola Gandalf. Coincideixc amb els companys qui han observat una exessiva amplada a les maletes laterals. No m'extranya que ho notes aerodinàmicament. Crec que estàn molt separades del cos de la moto.
De tota manera, Chapeau per la feinada que t'has pegat i lo ben acabada que es veu. Molt bé. :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. juny 12, 2007 1:37 pm

tonet ha escrit:Hola Gandalf. Coincideixc amb els companys qui han observat una exessiva amplada a les maletes laterals. No m'extranya que ho notes aerodinàmicament. Crec que estàn molt separades del cos de la moto.
De tota manera, Chapeau per la feinada que t'has pegat i lo ben acabada que es veu. Molt bé. :wink:
Jo no podre donarte cap consell a nivell personal, pero si dic que tingues ben present els consell de Tonet, Xavitiger i Carles, tots tres tenen bona experiencia amb el tema de maletes laterals, o "porta-terrines"

Es pot comprobar que falten les enganxines reflectants a les maletes, tens uns post per comprar.ne.

Adeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dj. juny 14, 2007 9:07 pm

ospes rutillo, doncs tens tota la raó. Bé n'hi haurem de posar.
Ara un company de feina m'està retallant el tub i tornant-lo a soldar. Aquesta vegada aniran arran de moto. Ja us posaré fotos detallades quan estiguin totalment acabats.



V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. juny 14, 2007 10:53 pm

gandalfxt ha escrit:Ara un company de feina m'està retallant el tub i tornant-lo a soldar. Aquesta vegada aniran arran de moto. Ja us posaré fotos detallades quan estiguin totalment acabats.
Bones!!!

A veure com et queden ara, segurament més aerodinàmiques i potser no ofereixen tanta resistència al vent... ja ens contaras!

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”