Donem-li una segona joventut!
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Ostres, la Agüela !!!!!
Que bo el post Carles. Ànims i endavant amb la iaia-ninja.
Que bo el post Carles. Ànims i endavant amb la iaia-ninja.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
[quote user="Carles" post="211612"][quote user="JordiTrident" post="211566"]Doncs jo crec que és mecànic. Si et fixes en la foto es veu on rosca la funda del cable, igual que la del compta kms. Jo apostaria simplement pel cable del comptavoltes trencat...però vaja, que tampoc puc posar a mà al foc.[/quote]
Bones!!!
Sí és mecànic... surt el cable per sota, i va a para al bloc motor per la banda dreta. A darrera del contarevolucions no hi ha res extrany... hauré de desmuntar el cable, a veure què!
Fins aviat![/quote]
Bones!!!
Més problemes... ahir vaig voler desmuntar el cable del contarevolucions i el cargol amb cap d'estrella estava una mica perjudicat, amb el que tot i posar-li "6en1" i deixar-lo actuar, vaig acabar de destrossar el cap del cargol... i a sobre, per acabar-ho d'adobar, és cònic amb el que entra totalment dins del bloc motor! :enfadat :enfadat :enfadat
Ara a rumiar la millor solució possible per treure el cargol i poder canviar el cable, que ja en tinc un comprat! :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
Bones!!!
Sí és mecànic... surt el cable per sota, i va a para al bloc motor per la banda dreta. A darrera del contarevolucions no hi ha res extrany... hauré de desmuntar el cable, a veure què!
Fins aviat![/quote]
Bones!!!
Més problemes... ahir vaig voler desmuntar el cable del contarevolucions i el cargol amb cap d'estrella estava una mica perjudicat, amb el que tot i posar-li "6en1" i deixar-lo actuar, vaig acabar de destrossar el cap del cargol... i a sobre, per acabar-ho d'adobar, és cònic amb el que entra totalment dins del bloc motor! :enfadat :enfadat :enfadat
Ara a rumiar la millor solució possible per treure el cargol i poder canviar el cable, que ja en tinc un comprat! :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li una segona joventut!
Bones!!!
Actualitzo la llista amb la feina feta i les vostres propostes:
- [strike]Canvi d'oli i filtre[/strike]
- Canvi de filtre de gasolina
- [strike]Canvi de filtre d'aire[/strike]
- [strike]Canvi de bugia[/strike]
- [strike]Canvi de líquid refrigerant (amb neteja del circuit)[/strike]
- Canvi de líquid de frens
- Canvi de pastilles de frens
- [strike]Neteja a fons[/strike] i engreixat de la cadena (vaig posar el kit nou abans de sortir)
- [strike]Canvi de bateria[/strike]
- Reparar el contarevolucions
- [strike]Reparar llum de fre posterior[/strike]
- Reparar pinça de fre davanter
- [strike]Netejar[/strike] / Canviar els fuelles de la forquilla
- [strike]Neteja i poliment de tot el carenat[/strike]
- [strike]Pintat del protector de radiador[/strike]
- Revisar i equilibrar els raigs de les rodes
- Canviar els retens i l'oli de la forquilla
- [strike]Neteja de radiador[/strike]
- Canviar els silent-blocs del darrera
Mica en mica... que els dies només tenen 24h... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fins aviat!
Actualitzo la llista amb la feina feta i les vostres propostes:
- [strike]Canvi d'oli i filtre[/strike]
- Canvi de filtre de gasolina
- [strike]Canvi de filtre d'aire[/strike]
- [strike]Canvi de bugia[/strike]
- [strike]Canvi de líquid refrigerant (amb neteja del circuit)[/strike]
- Canvi de líquid de frens
- Canvi de pastilles de frens
- [strike]Neteja a fons[/strike] i engreixat de la cadena (vaig posar el kit nou abans de sortir)
- [strike]Canvi de bateria[/strike]
- Reparar el contarevolucions
- [strike]Reparar llum de fre posterior[/strike]
- Reparar pinça de fre davanter
- [strike]Netejar[/strike] / Canviar els fuelles de la forquilla
- [strike]Neteja i poliment de tot el carenat[/strike]
- [strike]Pintat del protector de radiador[/strike]
- Revisar i equilibrar els raigs de les rodes
- Canviar els retens i l'oli de la forquilla
- [strike]Neteja de radiador[/strike]
- Canviar els silent-blocs del darrera
Mica en mica... que els dies només tenen 24h... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fins aviat!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li una segona joventut!
Bones!!!
Ahir vaig poder dedicar-li temps a la roda posterior... el primer de tot és assegurar-se bé el lloc de treball i que la moto tingui la roda de darrera en suspensió, que al no disposar de cavallet central resulta una mica difícil fer res.
La idea és netejar la llanta, la pinça de fre i alhora aprofitar per canviar pastilles, apretar una mica els radis (alguns estaven ben fluixos) i posar greix als rodaments... alhora de fer-li una inspecció visual de l'estat general. Al final no canviaré els silent-blocks, els veig prou bé i ja sabem que qualsevol recanvi costa calerons, i no tinc gaires ganes de gastar-me molt, únicament els consumibles més necessaris i "tira milles"!!!
Es veu clarament que el canvi de pastilles era una cosa necessària de "vida o mort"... :roll: :roll: :roll:
Per acabar, desfer el procés a l'inrevés per tornar a muntar la roda... amb lo fàcil que és treure-la i el que em va costar dur-la de nou al seu lloc!
Fins aviat!
Ahir vaig poder dedicar-li temps a la roda posterior... el primer de tot és assegurar-se bé el lloc de treball i que la moto tingui la roda de darrera en suspensió, que al no disposar de cavallet central resulta una mica difícil fer res.
La idea és netejar la llanta, la pinça de fre i alhora aprofitar per canviar pastilles, apretar una mica els radis (alguns estaven ben fluixos) i posar greix als rodaments... alhora de fer-li una inspecció visual de l'estat general. Al final no canviaré els silent-blocks, els veig prou bé i ja sabem que qualsevol recanvi costa calerons, i no tinc gaires ganes de gastar-me molt, únicament els consumibles més necessaris i "tira milles"!!!
Es veu clarament que el canvi de pastilles era una cosa necessària de "vida o mort"... :roll: :roll: :roll:
Per acabar, desfer el procés a l'inrevés per tornar a muntar la roda... amb lo fàcil que és treure-la i el que em va costar dur-la de nou al seu lloc!
Fins aviat!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li una segona joventut!
Bones!!!
Un altre problema que te la moto són les petites esquerdes en alguns dels plàstics, degut majoritàriament a les vibracions creuant Mongòlia. I és clar, comprar-ne d'un despecejament resulta una mica car, és més, ho trobo un robatori a mà armada segons quins preus m'han dit! A vegades és més barat comprar tota la moto que no pas demanar 10 peces independents...
Bé, com ho volia solucionar d'alguna manera vaig decidir utilitzar la imaginació una mica i crec que el resultat és prou bó! Com que a l'esquerda no hi falta material, he agafat la part posterior i amb un soldador d'estany he anat fonent el material per tal de que s'ajunti, incorporant a posteriori una mica més de material d'un plàstic que tenia per casa i que m'ha servit força. Ha de ser un plàstic termoestable per a que una vegada s'hagi refredat quedi dur, sinò debilitem encara més tot plegat...
Aquí es veu clarament l'esquerda al carenat frontal:
I ara ja amb el cordó de "soldadura" fet, amb material d'aportació inclòs. Cal dir que per la part davantera no s'aprecia res de res, sinò hagués cercat una solució més efectiva estèticament.
Continuarà...
Un altre problema que te la moto són les petites esquerdes en alguns dels plàstics, degut majoritàriament a les vibracions creuant Mongòlia. I és clar, comprar-ne d'un despecejament resulta una mica car, és més, ho trobo un robatori a mà armada segons quins preus m'han dit! A vegades és més barat comprar tota la moto que no pas demanar 10 peces independents...
Bé, com ho volia solucionar d'alguna manera vaig decidir utilitzar la imaginació una mica i crec que el resultat és prou bó! Com que a l'esquerda no hi falta material, he agafat la part posterior i amb un soldador d'estany he anat fonent el material per tal de que s'ajunti, incorporant a posteriori una mica més de material d'un plàstic que tenia per casa i que m'ha servit força. Ha de ser un plàstic termoestable per a que una vegada s'hagi refredat quedi dur, sinò debilitem encara més tot plegat...
Aquí es veu clarament l'esquerda al carenat frontal:
I ara ja amb el cordó de "soldadura" fet, amb material d'aportació inclòs. Cal dir que per la part davantera no s'aprecia res de res, sinò hagués cercat una solució més efectiva estèticament.
Continuarà...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li una segona joventut!
[quote user="Carles" post="211620"][quote user="STELVIO 00" post="211510"]Ho has provat amb oli de cuina ?? Jo ho faig amb els restes d´adhesiu i segons la superficie funciona.[/quote]
[quote user="Xavier" post="211512"]És un tema diferent però per treure el quitrà que a vegades s'enganxa a les llantes ho faig amb gasolina seguint els consells d'en Prony i funciona.[/quote]
[quote user="Pasqual" post="211514"]Producte màgic per el quitrà: liquid de netejar discs de frens. 3,5€. No fa malbé els plàstics. Comprovat personalment
Amb els reste d'adhesius no ho he provat. Podries intentar-ho amb escalfor (aire calent) i paciència.[/quote]
Gràcies pels consells... ho aniré provant, a veure quin resultat obtenim. El que sembla, també, és que el producte hagi degradat lleugerament el plàstic propi de la moto... com si s'hagués estirat! :shock: :shock: :shock:[/quote]
Bones!!!
Nois... us torno a agraïr els consells, però no n'ha funcionat cap! Al final he optat per polir-ho amb paper de vidre molt fi i tot i que quedi el plàstic lleugerament rascat, almenys han desaparescut aquelles taques, i alhora he allissat el material que inclús estava degradat. Ara potser amb algun renovador de plàstics, que tinc pensat comprar més endavant per donar-li a tot arreu, ho podria solucionar a mitges.
Fins aviat!
[quote user="Xavier" post="211512"]És un tema diferent però per treure el quitrà que a vegades s'enganxa a les llantes ho faig amb gasolina seguint els consells d'en Prony i funciona.[/quote]
[quote user="Pasqual" post="211514"]Producte màgic per el quitrà: liquid de netejar discs de frens. 3,5€. No fa malbé els plàstics. Comprovat personalment
Amb els reste d'adhesius no ho he provat. Podries intentar-ho amb escalfor (aire calent) i paciència.[/quote]
Gràcies pels consells... ho aniré provant, a veure quin resultat obtenim. El que sembla, també, és que el producte hagi degradat lleugerament el plàstic propi de la moto... com si s'hagués estirat! :shock: :shock: :shock:[/quote]
Bones!!!
Nois... us torno a agraïr els consells, però no n'ha funcionat cap! Al final he optat per polir-ho amb paper de vidre molt fi i tot i que quedi el plàstic lleugerament rascat, almenys han desaparescut aquelles taques, i alhora he allissat el material que inclús estava degradat. Ara potser amb algun renovador de plàstics, que tinc pensat comprar més endavant per donar-li a tot arreu, ho podria solucionar a mitges.
Fins aviat!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Carles, com tenim el tema?
He provat el consell del sabò en el seient de la DR i ha funcionat de meravella. Gràcies
He provat el consell del sabò en el seient de la DR i ha funcionat de meravella. Gràcies
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
[quote user="Pasqual" post="215719"]Carles, com tenim el tema?[/quote]
Bones!!!
Ho tinc una mica abandonat per d'altres temes... però gairebé acabada i muntada ja!! A veure si puc posar quatre fotos més... que en un parell de setmanes m'agradaria que estigués circulant.
Actualitzo la llista amb la feina feta:
[strike]- Canvi d'oli i filtre
- Canvi de filtre d'aire
- Canvi de líquid refrigerant (amb neteja del circuit)
- Canvi de líquid de frens
- Canvi de pastilles de frens
- Neteja a fons i engreixat de la cadena (vaig posar el kit nou abans de sortir)
- Canvi de bateria
- Reparar el contarevolucions
- Reparar llum de fre posterior
- Netejar els fuelles de la forquilla
- Neteja, reparació i poliment de tot el carenat
- Pintat del protector de radiador
- Pintat del suport posterior de la maleta
- Polit de cubrecarter, protector del tub d'escapament i protector del colector
- Apretar els raigs de les rodes
- Neteja de radiador[/strike]
- Reparar pinça de fre davanter (pendent)
La pinça davantera l'he canviat, però ara estic a la recerca d'un dipòsit de fre amb el cilindre mestre en bon estat, que no aconsegueixo purgar correctament el que tinc, i segurament estigui el cilindre gripat o algun reten trencat.
Fins aviat!
Bones!!!
Ho tinc una mica abandonat per d'altres temes... però gairebé acabada i muntada ja!! A veure si puc posar quatre fotos més... que en un parell de setmanes m'agradaria que estigués circulant.
Actualitzo la llista amb la feina feta:
[strike]- Canvi d'oli i filtre
- Canvi de filtre d'aire
- Canvi de líquid refrigerant (amb neteja del circuit)
- Canvi de líquid de frens
- Canvi de pastilles de frens
- Neteja a fons i engreixat de la cadena (vaig posar el kit nou abans de sortir)
- Canvi de bateria
- Reparar el contarevolucions
- Reparar llum de fre posterior
- Netejar els fuelles de la forquilla
- Neteja, reparació i poliment de tot el carenat
- Pintat del protector de radiador
- Pintat del suport posterior de la maleta
- Polit de cubrecarter, protector del tub d'escapament i protector del colector
- Apretar els raigs de les rodes
- Neteja de radiador[/strike]
- Reparar pinça de fre davanter (pendent)
La pinça davantera l'he canviat, però ara estic a la recerca d'un dipòsit de fre amb el cilindre mestre en bon estat, que no aconsegueixo purgar correctament el que tinc, i segurament estigui el cilindre gripat o algun reten trencat.
Fins aviat!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Bones!!!
Com passa el temps... des de l'octubre que no posava res. Poc temps he tingut però gairebé està... només falta netejar-la per sobre una mica, col·locar-li el protector de cadena i estarà llesta per no se què... la veritat! La guardo? La utilitzo? La venc?
L'únic que m'ha faltat ha estat treure-li el rovell al tub d'escapament, llavors si que hagués quedat totalment nova!
Quan li hagi muntat un accessori que li vaig comprar fa temps, quedarà encara més "vestida"!! :okcat :okcat :okcat
Com podeu veure respecte a les fotos inicials, inclús he pogut netejar els fuelles de la forquilla, que eren negres!
Tota l'estructura posterior ha estat polida i pintada de nou... està impecable!
Alguns plàstics nous...
Fins aviat!
Com passa el temps... des de l'octubre que no posava res. Poc temps he tingut però gairebé està... només falta netejar-la per sobre una mica, col·locar-li el protector de cadena i estarà llesta per no se què... la veritat! La guardo? La utilitzo? La venc?
L'únic que m'ha faltat ha estat treure-li el rovell al tub d'escapament, llavors si que hagués quedat totalment nova!
Quan li hagi muntat un accessori que li vaig comprar fa temps, quedarà encara més "vestida"!! :okcat :okcat :okcat
Com podeu veure respecte a les fotos inicials, inclús he pogut netejar els fuelles de la forquilla, que eren negres!
Tota l'estructura posterior ha estat polida i pintada de nou... està impecable!
Alguns plàstics nous...
Fins aviat!
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 8:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14809
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Bona feina, nano!
Les Yamahas es mereixen això, crec... :okcat
Estaria bé que hi poguessis posar unes bones suspensions... no dic pas Ohlins, però alguna cosa més potable...
Bé, cadascú se sap el pressupost.. jo ho dic perquè eren de mantega i amb un bon amortidor i unes bones molles... quin canvi!
Quin greu em sap no haver-me quedat alguna de les tres SUper Teneres que vaig tenir... :foracat
Era una moto de coll***
Salut, i gas amb la Tenere!!!!!
Les Yamahas es mereixen això, crec... :okcat
Estaria bé que hi poguessis posar unes bones suspensions... no dic pas Ohlins, però alguna cosa més potable...
Bé, cadascú se sap el pressupost.. jo ho dic perquè eren de mantega i amb un bon amortidor i unes bones molles... quin canvi!
Quin greu em sap no haver-me quedat alguna de les tres SUper Teneres que vaig tenir... :foracat
Era una moto de coll***
Salut, i gas amb la Tenere!!!!!
- Lluis Solanas
- Presentats
- Entrades: 30
- Membre des de: dj. gen. 03, 2013 5:09 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
- Contacta:
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Hola Carles
es una gran moto, jo en vaig tindre dues i em va agradar molt.
Si et cal un manual de taller, o qualsevol dada tecnica jo t'el puc aconseguir sense problema
qualsevol dubte que tinguis m'el pots demanar i probablement pugui ajudar-te, sobre el compta revolucions, jo miraria el cable i reenvio que surt de la culata.
salutacions
es una gran moto, jo en vaig tindre dues i em va agradar molt.
Si et cal un manual de taller, o qualsevol dada tecnica jo t'el puc aconseguir sense problema
qualsevol dubte que tinguis m'el pots demanar i probablement pugui ajudar-te, sobre el compta revolucions, jo miraria el cable i reenvio que surt de la culata.
salutacions
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Carles, quants anys té la moto? Queda gaire per poderla matricular com histórica?
Amb el carinyo que li deus tenir a aquesta moto segur que et sabria greu vendre-la ara, I més amb la fainada que t'està comportant.
Amb el carinyo que li deus tenir a aquesta moto segur que et sabria greu vendre-la ara, I més amb la fainada que t'està comportant.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
[quote user="Lluis Solanas" post="226204"]sobre el compta revolucions, jo miraria el cable i reenvio que surt de la culata.[/quote]
Ja ho vaig arreglar Lluís. Efectivament, es va trencar a la meitat... gràcies!! :okcat :okcat
Ja ho vaig arreglar Lluís. Efectivament, es va trencar a la meitat... gràcies!! :okcat :okcat
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
[quote user="Randy-650" post="226270"]Carles, quants anys té la moto? Queda gaire per poderla matricular com histórica?[/quote]
És de 1992, o sigui que ara al març farà 21 anys. Si la conservo la podré assegurar com històrica (crec que només han de tenir 25 anys), però no la matricularé... primer que prefereixo conservar la matricula antiga, i després perquè els tràmits a realitzar surten una mica cars i són lleugerament complicats com per fer-ho, sense cap necessitat.
Si fos d'importació llavors si, és l'única manera d'importar un vehicle antic, que tingui més de 25 anys.
Gràcies a tots!
És de 1992, o sigui que ara al març farà 21 anys. Si la conservo la podré assegurar com històrica (crec que només han de tenir 25 anys), però no la matricularé... primer que prefereixo conservar la matricula antiga, i després perquè els tràmits a realitzar surten una mica cars i són lleugerament complicats com per fer-ho, sense cap necessitat.
Si fos d'importació llavors si, és l'única manera d'importar un vehicle antic, que tingui més de 25 anys.
Gràcies a tots!
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
[quote user="Carles" post="226301"]
És de 1992, o sigui que ara al març farà 21 anys. Si la conservo la podré assegurar com històrica (crec que només han de tenir 25 anys), però no la matricularé... primer que prefereixo conservar la matricula antiga, i després perquè els tràmits a realitzar surten una mica cars i són lleugerament complicats com per fer-ho, sense cap necessitat.
[/quote]
:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
Totalment d'acord amb el tema de matrícula històrica...si no és necessari, no cal. L'assegurança si que val la pena, l'altre dia vaig preguntar per dues motos que tinc per casa:
Guzzi 250 TS, 47 euros any
Guzzi 850 T3, 78 euros any (sense assist`ncia, que ja sóc del RACC)
Si a sobre tens sort i el teu ajuntament et perdona l'impost de circulació...encara es poden mantenir 2nes i 3eres motos (si no es fan servir gaire, clar que sino també gasten neumàtics,.... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya )
salut i kms
És de 1992, o sigui que ara al març farà 21 anys. Si la conservo la podré assegurar com històrica (crec que només han de tenir 25 anys), però no la matricularé... primer que prefereixo conservar la matricula antiga, i després perquè els tràmits a realitzar surten una mica cars i són lleugerament complicats com per fer-ho, sense cap necessitat.
[/quote]
:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
Totalment d'acord amb el tema de matrícula històrica...si no és necessari, no cal. L'assegurança si que val la pena, l'altre dia vaig preguntar per dues motos que tinc per casa:
Guzzi 250 TS, 47 euros any
Guzzi 850 T3, 78 euros any (sense assist`ncia, que ja sóc del RACC)
Si a sobre tens sort i el teu ajuntament et perdona l'impost de circulació...encara es poden mantenir 2nes i 3eres motos (si no es fan servir gaire, clar que sino també gasten neumàtics,.... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya )
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Donem-li Una Segona Joventut!
Què fort... la gent no pot fer-li ni una foto a la seva, que ha d'agafar fotos dels demés!!
http://www.milanuncios.com/motos-de-car ... 230391.htm
Ja li he enviat un mail... ostres quin morro! Encara gràcies que no surt alguna amb la matrícula, d'aquí que sigui molt important (gairebé obligatori) esborrar les matrícules quan pengem alguna foto, que no seria la primera vegada que posen a la venda vehicles sense que el seu propietari ho sàpiga...
http://www.milanuncios.com/motos-de-car ... 230391.htm
Ja li he enviat un mail... ostres quin morro! Encara gràcies que no surt alguna amb la matrícula, d'aquí que sigui molt important (gairebé obligatori) esborrar les matrícules quan pengem alguna foto, que no seria la primera vegada que posen a la venda vehicles sense que el seu propietari ho sàpiga...