Diferències Entre Pneumàtics.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. oct. 05, 2012 9:52 pm

yo a los TR-91 los he pagado 270 E montados

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 05, 2012 9:54 pm

[quote user="650X" post="214347"]Em sembla una burrada, l'últim joc a la bmw em va costar 240€

Salut[/quote]

És que tinc entès que els que han comprat una BMW i porten amb els temps a canviar rodes a la mateixa BMW, els hi deixen molt bé de preu.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: 650X » dv. oct. 05, 2012 10:14 pm

[quote user="Randy-650" post="214356"][quote user="650X" post="214347"]Em sembla una burrada, l'últim joc a la bmw em va costar 240€

Salut[/quote]

És que tinc entès que els que han comprat una BMW i porten amb els temps a canviar rodes a la mateixa BMW, els hi deixen molt bé de preu.[/quote]Tens raó, fan un dte. i no cobren la mà d'obra ni l'equilibrat. Clar que si aprofites amb la revisió surt a compte.

Tot i així vaig passar per Pneumàtics Perelló (també a Girona) i estaven 5€ més barats, o sigui 235€ tot inclòs.

235-240€ no es el preu més economic que he vist, però 320€ em sembla un atracament.

Salut

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Pep1200GS » ds. oct. 06, 2012 10:57 am

[quote user="Trencaferro" post="214302"]Moltes gracies a tots per la respostes. Ja m'heu deixat clar que de moment no tornaré a repetir els EXP. Ara amb aquests hi porto 9800 kms i tot i que els puc estirar un pè més ja no els hi queda gaire, per lo tant em començaré a moure i demanar preus des Tourance i els TR91, tot i que aquests últims no sé perquè, em tiren molt. A veure al final que faig. :roll:[/quote]

Ei Trencaferro com anem?

Si vols fer-te amb un bon preu i de pas una bona passejada passant per la Pollosa i Moià ves a Guzman Rodes de Manresa, grans profesionals i bons preus, jo pujo de Barna espresament i em surt a conte...!!

Pep

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. oct. 06, 2012 11:29 am

[quote user="Pep1200GS" post="214373"]

Ei Trencaferro com anem?

Si vols fer-te amb un bon preu i de pas una bona passejada passant per la Pollosa i Moià ves a Guzman Rodes de Manresa, grans profesionals i bons preus, jo pujo de Barna espresament i em surt a conte...!!

Pep[/quote]

Doncs anem que he tingut de comprar 2 pneumàtics de neu nous pel cotxe, que de normal ja són bastant més cars, i si a sobre i sumes que amb llanta 18 i màxima velocitat amb surten a un ull de la cara, més quasibé 600€ del seguro a tot risc d'aquest doncs..... Que estic estirant tot lo què puc els de la moto aquest més.... :enfaduu
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Pep1200GS » ds. oct. 06, 2012 12:43 pm

Jo també estic estirant les gomes de la GS, aviat hauré de posar la nova al darrera i després igual faig un pensament per posar-les noves les dues però amb una mica més de tac, poder les Heidenau scout k-60..

Veurem..!!

Que tal per Osona..?

Pep
Pep1200GS l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 06, 2012 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Bernat » ds. oct. 06, 2012 5:32 pm

No sé si sabeu d'aquesta web -www.neumaticos-pneus-online.es- jo els he comprat aquí més d'una vegada i normalment a bon preu (o això em sembla a mi) la parella de Tourance normals surten a 207€ i els TR91 a 239€. Porto les rodes desmontades al taller i per 10€ les tinc montades i equilibrades.

Bé, l'apunt era per si us interessa aquesta direcció de pneumàtics. ;)

Avatar de l’usuari
Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Ribes » ds. oct. 06, 2012 7:36 pm

[quote user="ErnesTDM" post="214346"]Aquesta tarda he anat a buscar la moto al mecànic. He posat els Tourance normals, volia tornar a posar els Bridgestone Batle Wings que portava d'origen (10.900 Km) i que m'han anat molt be, però no els tenien i aquest diumenge volia sortir.... he pagat 320 € pels dos ¿no se si estàn be de preu?

En aquell moment estavan posant uns Continental a una GS Adventure, m'han semblat molt de carretera, ho sento no m'he fixat en el model.[/quote]

Jo vaig posar els Tourance normals al Agost i vaig pagar 239 euros,... crec que s'han pasat una mica amb el preu que has pagat.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 09, 2012 7:50 pm

Bé, finalment ja he pres una decisió, he estat dubtant molt ja que inclús m'han plantejat que els pilot road 3ct també hi són en aquestes dimensions, però 100% asfaltic.
Al final m'he decidit a provar els dunlop Tr91. Preu final montats i amb Iva 267€, un xic més cars que els Metzeler.

Provare a veure que tal, moltes gracies per totes les aportacions i consells!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Diferències Entre Pneumàtics.

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. oct. 11, 2012 10:48 pm

Aixó es el que pasa per anar sempre fotut de temps i tenir que canviar els neumàtics un divendres a la tarda per sortir el cap de setmana. Pagues el gust i les ganes... d'aqui 10.000km ja aniré amb mes cura. :???:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”