Nous Metzeler Tourance 2013

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 06, 2012 8:38 pm

Metzeler treu al mercat els nous Tourance, estudiats junts amb la fabrica BMW. Les noves GS sembla ser que aniran equipades amb aquests pneumàtics:

Imatge

S'ha de veure si Metzeler descataloga els Tourance, tant els normals com els ExP. Perquè ja em direu qui té nassos d'anar per muntanya amb una trail grossa i aquets pneumàtics.... :tremolant

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_news.cfm

Opino que és un pas més per asfaltalitzar les trails. I no s'entèn, doncs a Europa hi han indicis que es podrà tornar a circular per camins de menys de quatre metres d'amplada. De moment a França fa dues setmanes que s'ha aprovat la llei.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Jordi » ds. oct. 06, 2012 11:02 pm

Jo no crec pas que tinguin intenció de abandonar la producció dels Tourance actuals, es venen molt be i tenen molt bona fama, especialment el "normal".
Pel que fa aquests pneumàtics, els veig molt "de disseny", no?
Veig molta goma i poc canal d'evacuació, el qual es discontinu i això em fa raonar...... Aquests canals, per on expulsaran l'aigua?? No ho acabo de veure gaire clar...... :?: :?:

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Trencaferro » ds. oct. 06, 2012 11:37 pm

A veure si amb la famosa nova mida no hi haurà gaire a triar....

Jo ara que finalment i "forçat" per els bolets m'he començat a atrevir a posar-la en pistes anant tot sol, i hi començo a trobar una mica el "gustillo", segur que no m'els poso! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Llagasta » dg. oct. 07, 2012 8:32 pm

[quote user="Randy-650" post="214393"]Metzeler treu al mercat els nous Tourance, estudiats junts amb la fabrica BMW. Les noves GS sembla ser que aniran equipades amb aquests pneumàtics:



S'ha de veure si Metzeler descataloga els Tourance, tant els normals com els ExP. Perquè ja em direu qui té nassos d'anar per muntanya amb una trail grossa i aquets pneumàtics.... :tremolant

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_news.cfm

Opino que és un pas més per asfaltalitzar les trails. I no s'entèn, doncs a Europa hi han indicis que es podrà tornar a circular per camins de menys de quatre metres d'amplada. De moment a França fa dues setmanes que s'ha aprovat la llei.[/quote]

Si es va lliberitzant la circulació per muntanya, s´ensuma a l´ambient un resorgiment de les Trails de + 600 lleugeres, senzilles i fàcils de portar i enfocades a la muntanya tal com va ser als anys 80´s ..... Amén ( així sigui ) :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 07, 2012 8:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 07, 2012 11:05 pm

En sembla que els Forestals la Llei dels 4 metres d'amplada, al menys al Baix Empordà, fa temps que no la fan servir. Es pot circular lliurement per totes les pistes forestals sempre que no siguin corriols.
Això és el que en diu la meva germana que hi treballa. :roll:

No sé a la resta del territori, però aquí quant va sortir la Llei no existia cap camí de més de 4 metres d'amplada, cosa que varen arreglar ràpidament obrint-ne uns quants i arrasant molt de bosc per poder-los tenir. Deien que eren perquè els bombers poguessin passar-hi amb els camions i no per poder multar a tothom que no hi passés.
En el nostre país hi ha molts de politics que pensen com l'antic president dels EEUA:

- "El gran problema dels incendis en son els boscos". Bush dixit. :tremolant

Potser per poder sol•lucionar el gran problema (polític) dels incendis, caldria "netejar"( arrasar) tots els boscos de tanta "brutícia" (massa forestal) i enporlanar-ho tot.

Jo, particularment, estic a favor de patir incendis de tant en tant i poder seguir gaudint de la "brutícia" quant pugui que no pas convertir la natura en Parcs Temàtics gestionats per llumbreres acabades de sortir de Màsters sobre mediambient i pagades per obscurs interessos per definir.
PREGUNTA:
- Si la nova moda de gestió de boscos diu que no s'hauria de retirar la fusta caiguda per poder garantir la vida que aporta la descomposició. Perquè després de la Gran Nevada s'ha retirat tota las restes d'arbres caiguts per "netejar" els boscos ???

Per un costat prohibim el pas d’una moto per no destrossar i per l’altre obliguem a passar-hi maquinaria pesant per “netejar”.


En fot una por tot plegat... :twisted:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: 650X » dl. oct. 08, 2012 2:40 am

[quote user="Siono1000" post="214451"]En sembla que els Forestals la Llei dels 4 metres d'amplada, al menys al Baix Empordà, fa temps que no la fan servir. Es pot circular lliurement per totes les pistes forestals sempre que no siguin corriols.
Això és el que en diu la meva germana que hi treballa. :roll:

No sé a la resta del territori, però aquí quant va sortir la Llei no existia cap camí de més de 4 metres d'amplada, cosa que varen arreglar ràpidament obrint-ne uns quants i arrasant molt de bosc per poder-los tenir. Deien que eren perquè els bombers poguessin passar-hi amb els camions i no per poder multar a tothom que no hi passés.
En el nostre país hi ha molts de politics que pensen com l'antic president dels EEUA:

- "El gran problema dels incendis en son els boscos". Bush dixit. :tremolant

Potser per poder sol•lucionar el gran problema (polític) dels incendis, caldria "netejar"( arrasar) tots els boscos de tanta "brutícia" (massa forestal) i enporlanar-ho tot.

Jo, particularment, estic a favor de patir incendis de tant en tant i poder seguir gaudint de la "brutícia" quant pugui que no pas convertir la natura en Parcs Temàtics gestionats per llumbreres acabades de sortir de Màsters sobre mediambient i pagades per obscurs interessos per definir.
PREGUNTA:
- Si la nova moda de gestió de boscos diu que no s'hauria de retirar la fusta caiguda per poder garantir la vida que aporta la descomposició. Perquè després de la Gran Nevada s'ha retirat tota las restes d'arbres caiguts per "netejar" els boscos ???
Per un costat prohibim el pas d’una moto per no destrossar i per l’altre obliguem a passar-hi maquinaria pesant per “netejar”.


En fot una por tot plegat... :twisted:[/quote]

No gaire lluny de l'Empordà, a la frontera amb el Gironés, l'única fusta que van treure les màquines es la que es podia aprofitar per vendre. Deixant camins impracticables després de passar les orugues i en alguns casos tal·lant arbres per fer més llenya. Les branques trencades encara estan on van caure. La gestió dels boscos es una màfia i un enriquiment per uns pocs.

Totalment d'acord quan dius que per aquí Girona encara que facin - de 4m si tenen amplada per passar un 4x4 no diuen res. Jo mai he tingut cap problema.

Salut

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Pep1200GS » dl. oct. 08, 2012 12:05 pm

Hola..!!

No creieu que han sortit a fer la competència als Dunlop TR-91..?

Semblen molt de carretera i per pistes s'hi pot patir una mica amb aquest dibuix, i jo no sóc un expert en gomes tot i que en porto unes quantes amb una Gs 1200 del 2007..!!

Salut i peles per a tots...!!

Pep

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Albert_KTM » dl. oct. 08, 2012 12:18 pm

Completament d'acord amb en Pep1200GS. Aquí la competència mana com que sembla ser que tothom deixa molt bé els Dunlop ..... patapam, model nou al mercat



Dunlop Trailmax TR-91

Imatge

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Jon_Garfio » dt. oct. 09, 2012 1:36 pm

Los Dunlop Trailmax los tiene mi compi en su gs y en asfalto va como un tiro.

Los nuevos Metz me parece q van totalmente enfocados a asfalto. si ya el Tourance EXP es una castaña en off road mojado..

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 09, 2012 6:55 pm

Jo els veig massa asfaltics...
Tampoc es que faci masses pistes...
Pero m´imagino amb aquestes gomes baixant el canigó i...uff
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: XaviTwin » dc. oct. 10, 2012 12:23 am

cor V-Twin

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: XaviTwin » dc. oct. 10, 2012 12:30 am

i els k no tenim BMW ¿? :crys :D

ala tots amb BMW

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: 650X » dc. oct. 10, 2012 12:37 am

[quote user="XaviTwin" post="214739"]formula moto, diu

http://www.formulamoto.es/mas/2012/10/0 ... /5308.html

...V...[/quote]


en Ramon estarà content ja que els podrà posar a la K75 GS i també el faràn amb 190/55 ZR 17 M/C 75W per a les touring més grans... :roll: o la S100RR per anar a fer pistes fàcils... :b9

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Llagasta » dc. oct. 24, 2012 8:16 am

per sort, els Tourance normals ( els bons ) els de tota la vida , continuen a la venda... :lol:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 24, 2012 8:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 24, 2012 8:26 am

[quote user="Llagasta" post="216372"]per sort, els Tourance normals ( els bons ) els de tota la vida , continuen a la venda... :lol:[/quote]


Son els que faig servir habitualment, pero crec que ara faré la proba amb els Dunlop, per el que diuen, tenen una durada similar i son més economics ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 24, 2012 9:19 am

[quote user="XaviTwin" post="214740"]i els k no tenim BMW ¿? :crys :D

ala tots amb BMW

...V...[/quote]

Bona pregunta!! :lol:

Fa molts anys ja vaig obrir un fil que es deia: TAT, però ara hauria de posar TAB. :shock:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 24, 2012 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 24, 2012 10:22 am

[quote user="XaviTwin" post="214740"]i els k no tenim BMW ¿? :crys :D

ala tots amb BMW

...V...[/quote]


Però hi ha algú que no tingui BMW ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 24, 2012 11:30 am

[quote user="STELVIO 00" post="216390"]


Però hi ha algú que no tingui BMW ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Saps quin tant per cent de les motos que van anar a la kdd de Vielha eren BmW? :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 24, 2012 12:37 pm

[quote user="Randy-650" post="216399"][quote user="STELVIO 00" post="216390"]


Però hi ha algú que no tingui BMW ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Saps quin tant per cent de les motos que van anar a la kdd de Vielha eren BmW? :tremolant[/quote]


No ho se, però pot ser molt curiosa la estadistica ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nous Metzeler Tourance 2013

Entrada Autor: Llagasta » dc. oct. 24, 2012 6:26 pm

[quote user="Randy-650" post="216399"][quote user="STELVIO 00" post="216390"]


Però hi ha algú que no tingui BMW ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Saps quin tant per cent de les motos que van anar a la kdd de Vielha eren BmW? :tremolant[/quote]

Recordo quan es van començar a vendre els primers cotxes BMW a Espanya, la publicitat deia:

Un BMW no se compra , se alcanza.... :-o :-o

será aixó doncs ??? o es que están molt amunt o molt lluny ..... :mrgreen:
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”