Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 17, 2012 9:00 pm

Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Leclerk » dc. oct. 17, 2012 9:10 pm

Osti, ja van per la 3??? :eyes

I jo encara no en tinc cap !!! Casum! Haig de posar-m'hi, que una joguina d'aquestes m'agradaria força!

Ara que comença la temporada off-road... ja em veig gravant al circuit i després veient el video com em passa tot cristu... potser no és tan bona idea :mrgreen:

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Ra-mon » dc. oct. 17, 2012 9:28 pm

[quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, ara que parlem d'això, com està el tema del dret a la intimitat i bla bla bla ?

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 17, 2012 9:51 pm

ara entenc perque es troba la motorsport a 270 euros quan en costava 330,es veu molt maca aquesta 3
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 17, 2012 9:53 pm

[quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


Per un moment m´has espantat, ja anava a donarte les gracies :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 17, 2012 9:58 pm

[quote user="Ramon" post="215691"][quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats [/quote]
Per cert, ara que parlem d'això, com està el tema del dret a la intimitat i bla bla bla ?[/quote]

Per les vegades que vens... No pateixis!!
A mes en espais publics... No hi ha cap problema
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 17, 2012 10:11 pm

Bona nit,

[quote user="Ramon" post="215691"][quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, ara que parlem d'això, com està el tema del dret a la intimitat i bla bla bla ?[/quote]


Ramon, que esperes que entri segons qui a parlar de coses que a alguns ens poden interessar per tocar el vora viu i trencar els fils?

No?

Doncs la veritat es que ho sembla. I ho sembla tant que no cal que em diguis que no ho fas expressament, ja no et crec. Son massa vegades que entres a tocar allò que no sona als fils de la Eva i a qualsevol intervenció del James Bond.

Aquesta es tota la tava aportació positiva que pots oferir? Et recordo que el fòrum te un apartat anomenat “Cerveseta” que es precisament per riure, explicar acudits i coses semblants.

Si no t’interessa el tema de les càmeres: no el llegeixis, no n’estàs obligat.

Si no t’importa el que diu alguna persona en concret: No cal que responguis, ningú no ho trobarà a faltar.

T’agrada massa jugar al límit de la grolleria subtil, i alguns ja no en tenen cap ganes d’aguantar-ho. En especial jo mateix, doncs no aportes res de positiu al fòrum amb aquestes intervencions i, en canvi, ajudes a crear un ambient de mal rotllo entre les persones que sembla que no et son agradables.

Fa temps que ja et vaig avisar un parell de vegades i t’ho has estat passant pel forro. No penso permetre que em prenguis el pel que no tinc.

Espero que et disculpis com cal per aquesta teva intervenció, que com tu saps, i jo també, està carregada de mala llet.

Si tan valent i sobrat vas, per que no t’esperes a dir.li tot això a la cara? Valent!!
Sort,

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Ra-mon » dj. oct. 18, 2012 8:45 am

[quote user="Ramon" post="215691"][quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, ara que parlem d'això, com està el tema del dret a la intimitat i bla bla bla ?[/quote]

Eva, d'entrada demano perdó per si t'ha ofès el meu comentari.

Al veure el teu post sobre la càmara de video que et vols comprar m'ha vingut al cap això del dret a la intimitat.
Si amb les fotos ets molt prolífica, no em vull imaginar el que pots arribar a fer amb una càmara de video a les teves mans.

En els viatjes i sortides m'agrada veure les fotos dels llocs, paisatges, carreteres, motos i gent però potser no cal tal quantitat de fotos de primers plans de les persones.

Si, si, ja sé que és un lloc public i que si hi anem és per què volem, però volem que ens retratin a tort i a dret amb algunes fotos a primer pla ?
A mi no que m'agrada i potser a molta altra gent tampoc li vé de gust (o potser si, no sé).

Salut !

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 18, 2012 8:55 am

Bon dia,

[quote user="Ramon" post="215728"][quote user="Ramon" post="215691"][quote user="Eva" post="215681"]Si no sabeu que regalar-vos....

aqui os dono una idea.....

www.gopro.com

http://www.xatakafoto.com/actualidad/go ... -versiones


I... a que no sabeu qui tindra una de les primeres en sortir al mercat :roll: :roll: :roll:

Ara poseu-vos ben guapos cada dia que quedareu inmortalitzats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, ara que parlem d'això, com està el tema del dret a la intimitat i bla bla bla ?[/quote]

Eva, d'entrada demano perdó per si t'ha ofès el meu comentari.

Al veure el teu post sobre la càmara de video que et vols comprar m'ha vingut al cap això del dret a la intimitat.
Si amb les fotos ets molt prolífica, no em vull imaginar el que pots arribar a fer amb una càmara de video a les teves mans.

En els viatjes i sortides m'agrada veure les fotos dels llocs, paisatges, carreteres, motos i gent però potser no cal tal quantitat de fotos de primers plans de les persones.

Si, si, ja sé que és un lloc public i que si hi anem és per què volem, però volem que ens retratin a tort i a dret amb algunes fotos a primer pla ?
A mi no que m'agrada i potser a molta altra gent tampoc li vé de gust (o potser si, no sé).

Salut ![/quote]


Ho veus com no es tan difícil parlar clar i dir les coses amb respecte? Ara tots ho tenim clar que no vols que et facin fotos, i si te les fan que no les pengin.

Les teves opinions poden molt vàlides i respectables, com les de tothom, però si ho diem amb respecte i educació, tots i sortim guanyant, i el fòrum en especial.



Per cert, a mi no m’importa que em facin fotos, ni tan sols els primers plans, i suposo que a d’altra gent tampoc.
Sort,

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 18, 2012 9:10 am

[quote user="Albert" post="215731"]

Per cert, a mi no m’importa que em facin fotos, ni tan sols els primers plans, i suposo que a d’altra gent tampoc.[/quote]



A mi tampoc m´importa que et facin fotos, quedes tant bé aishhhhhh :mrgreen: :mrgreen:


PD : Ara seriosament, jo tampoc hi tinc cap problema en que em facin fotos................................................ vestit ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Antonio » dj. oct. 18, 2012 9:37 am

Hola Ramon. Partint de la base que tothom té el dret, i pot dir el que pensa, sempre que ho faci amb respecte, crec que en el teu cas, (i perdona el meu atreviment doncs ho faig des del respecte i el bon rotllo), ho tens fàcil. A Eva li agrada la fotografia, i hi ha mototuristas entre els quals m'incloc als quals els agrada tenir un record fotogràfic de les sortides. Eva ja ha dit en diverses ocasions que no desitja incomodar ningú. I qui no vulgui ser fotografiat, només ha de dir-ho. Per això m'ha estranyat el teu comentari.Estic segur que no seràs immortalitzat en cap fotografia més d'Eva, ni de cap fotògraf del grup. (Suposant que vinguessis, clar). Salutacions.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: GRUM » dj. oct. 18, 2012 11:27 am

Tornant al missatge inicial del fil:
Eva, me n'alegro molt, la veritat és que m'extranyava que fins ara no en tinguessis cap.
És una joguina molt llaminera i divertida si t'agrada compartir.
Felicitats per la nova adquisició. Ara ja sé perquè et vas comprar la K, perquè sinó ni t'hi cabrien tots els gadgets :kiss
Bromes apart, espero que la disfrutis molt i nosaltres dels teus videos ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Guixmo » dj. oct. 18, 2012 11:35 am

eva si vols jo t'editare els videos, qu eper aixo vaig fe rimatge i so :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 18, 2012 11:49 am

[quote user="Guixmo" post="215751"]eva si vols jo t'editare els videos, qu eper aixo vaig fe rimatge i so :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Ostres!!
Doncs a al KDD ja parlarem
Estic des del Juliol fent un video de les meves vacances a Bosnia..i tinc alguns problemes ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Sergibuda » dj. oct. 18, 2012 12:40 pm

Jo tinc l'AEE des de setmana santa i estic molt content d'ella, el problema sóc jo que no sé treure-li tot el partit possible, però poc a poc... Aquesta sembla que supera les anteriors, així que suposo que serà una canya.

[quote user="Steelman" post="215755"][quote user="Guixmo" post="215751"]eva si vols jo t'editare els videos, qu eper aixo vaig fe rimatge i so :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Ostres!!
Doncs a al KDD ja parlarem
Estic des del Juliol fent un video de les meves vacances a Bosnia..i tinc alguns problemes ;)[/quote]


Jo encara no he trobat un editor de vídeo que em convenci, quin feu servir?



[quote user="STELVIO 00" post="215736"][quote user="Albert" post="215731"]

Per cert, a mi no m’importa que em facin fotos, ni tan sols els primers plans, i suposo que a d’altra gent tampoc.[/quote]



A mi tampoc m´importa que et facin fotos, quedes tant bé aishhhhhh :mrgreen: :mrgreen:


PD : Ara seriosament, jo tampoc hi tinc cap problema en que em facin fotos................................................ vestit ;)[/quote]


N'estàs segur?


Imatge




Fora conyes, si et molesta, la trec.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 18, 2012 12:41 pm

Jo utilitzo el Sony Vegas Pro i Final CUT
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 18, 2012 1:01 pm

Bufff Sergi, ja no ho recordava :shock: :shock:

Bé, en aquest cas estic semi-vestit :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Trencaferro » dj. oct. 18, 2012 1:33 pm

[quote user="Steelman" post="215755"][quote user="Guixmo" post="215751"]eva si vols jo t'editare els videos, qu eper aixo vaig fe rimatge i so :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Ostres!!
Doncs a al KDD ja parlarem
Estic des del Juliol fent un video de les meves vacances a Bosnia..i tinc alguns problemes ;)[/quote]

Steelman, no et creguis pas res del què et diu aquest mig rat-penat, ara ven fum, i lo màxim que ha grabat a la seva vida, son alguna pel.licula de la tv, i alguna escena de "porño casero"! Jajajaja :b9 :b9 :b9 :cerv
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Guixmo » dj. oct. 18, 2012 3:27 pm

[quote user="Trencaferro" post="215777"][quote user="Steelman" post="215755"][quote user="Guixmo" post="215751"]eva si vols jo t'editare els videos, qu eper aixo vaig fe rimatge i so :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Ostres!!
Doncs a al KDD ja parlarem
Estic des del Juliol fent un video de les meves vacances a Bosnia..i tinc alguns problemes ;)[/quote]

Steelman, no et creguis pas res del què et diu aquest mig rat-penat, ara ven fum, i lo màxim que ha grabat a la seva vida, son alguna pel.licula de la tv, i alguna escena de "porño casero"! Jajajaja :b9 :b9 :b9 :cerv[/quote]
mamon!!! llevors vindras plorant que ols sortir a la tele!!!!
ja et vaig fer casting porño, i no donaves la talla, vam fitxar en nacho vidal i despres ens l'han pres els xinos!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Regal De Reis: Camara Go Pro- Hero 3

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 18, 2012 7:31 pm

A mi una càmera d'aquestes em faria gràcia però segur que la compraria per capritx i en cinc minuts ja ni la miraria. Crec que hi ha algun company del grup que distribueix càmeres d'aquestes però crec que son d'un altra marca.
La que em faria mes gràcia es una que du l'objectiu molt petit, separat de la càmera i la pots enganxar a qualsevol lloc per veure com es mouen les coses de la moto (amortidors, plaquetes de fre, etc...).

Fins dissabte a tothom, ja em moro de ganes de pujar, plogui o nevi.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”