Junta De Goma De La Rotula Del Telever R1200 R-GS-GS ADV

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Junta De Goma De La Rotula Del Telever R1200 R-GS-GS ADV

Entrada Autor: 650X » dc. oct. 31, 2012 2:46 am

Fa temps vaig detectar que la junta (fuelle per que m'entengueu...) que protegeix la rotula del Telever de la R1200 estava partida en 2.

Al Servei Tècnic BMW em van dir que la junta de goma no es venia sola com a recanvi que en tot càs havia de comprar tota la rotula nova (200€)

Estem a punt de fer una comanda a un Sr.Grec per Ebay que ven les juntes de rotula per separat a 25$ cada gometa ( :callo ) + 10$ de ports, per cada junta que es demani de més, a part dels 25$ hi ha 1$ de ports.

Si reviseu la ditxosa rotula i comproveu que està feta malbé i voleu que us la demanem ens podem repartir els ports com bons germans.

El dimecres que ve farem la comanda qui vulgui ja sap...

NO es una compra conjunta, es un simple estalvi de costos.
NO enviarem les gometes enlloc, si les voleu les haureu de venir a buscar i fer unes cerveses.
NO muntarem les gometes a ningú (que cada palo aguante su vela...)

ImatgeImatge



Salut


PD:

Srs. Administradors, desconec la política del forum sobre aquestes coses si creieu que el post es inapropiat no dubteu ni un moment en fer-lo desapareixer. :sorry

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Junta De Goma De La Rotula Del Telever R1200 R-GS-GS ADV

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 31, 2012 10:27 am

Després aniré a mirar com esta la meva "gometa" i ja dire alguna cosa :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Junta De Goma De La Rotula Del Telever R1200 R-GS-GS ADV

Entrada Autor: Jordi » dc. nov. 14, 2012 9:16 am

Hola,

Els fuelles de protecció de ròtules de suspensió i direcció son unes peces que es substitueixen molt sovint en els cotxes. Si aneu a un recanvista (no em refereixo a un "Norauto" o similars, sinó als que subministren recanvis als tallers) amb la peça trencada, podreu escollir el que mes s'hi assembli entre un repertori de desenes de models. Al ser de goma es fàcilment adaptable i, al estar destinat a cotxes, amb tota seguretat serà mes robust.

Mireu el que acabo de veure casualment ara mateix:Enllaç

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”