Metzelert rail Tourance EXP

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Metzelert rail Tourance EXP

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 14, 2007 11:14 pm

Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 15, 2007 8:58 am

home aixo que diuen de "trail" es per discutir-ho,..... precisament vam parlar sobre aquests neumatics al foro del club vstrom fa ben poc. Simplement han fet una versió mes de carretera dels reconeguts Tourance. Jo no se si aniria massa tranquil per la pols amb aquestos neumatics,.... Ojo! no dubto que siguin bons per lo negre, pero de mixtes res de res.....

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 15, 2007 9:10 am

boolean ha escrit:home aixo que diuen de "trail" es per discutir-ho,..... precisament vam parlar sobre aquests neumatics al foro del club vstrom fa ben poc. Simplement han fet una versió mes de carretera dels reconeguts Tourance. Jo no se si aniria massa tranquil per la pols amb aquestos neumatics,.... Ojo! no dubto que siguin bons per lo negre, pero de mixtes res de res.....
Si pero es com els MIchelin Piload Road Trail.
L'afegitiu Trail, es per que son especifics per motos Trail, no es que siguin Trail.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 15, 2007 9:10 am

La diferencia es notable,.... i sincerament, abans de posar-me un EXP am posaria algo mes carreteru,....

Tourance
Imatge

Tourance EXP
Imatge

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dv. juny 15, 2007 3:30 pm

Jo amb els Tourance estàndard vaig de conya i em duren molt, espero que amb aquest nou model no eliminin l’anterior i si ho fan que no apugin el preu.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » ds. juny 16, 2007 1:16 pm

river ha escrit:Jo amb els Tourance estàndard vaig de conya i em duren molt, espero que amb aquest nou model no eliminin l’anterior i si ho fan que no apugin el preu.
en principi he sentit que seguirant fent els tourance normals, es a dir que conviuran en perfecta armonia en el cataleg Metzeler... i aixi ho espero pq els Tourance eren els candidats pel meu proxim canvi de numatics.....

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”