Pàgina 2 de 2

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 11:56 am
Autor: STELVIO 00
[quote user="Joavel" post="220787"]Xavier, com ja t'han dit més amunt, posa un cargol de "qualitat", d'els de maquinaria pesada, i llestos. Jo no hi crec massa ni en les bruixes :nonocat ni en que "unes marques" s'espatllen més que altres, el que sí crec és que determinades peces de les nostres máquines no porten el material amb la qualitat adecuada, per l'ús que en fem...
Els ingeniers i sobre tot els "quality-controllers", s'ho aurien de fer mirar, sobre tot perquè estem parlant de máquines per les que paguem molts euros.

:birracat[/quote]

Gracies Joan, aixó es el que faré ara, buscar ho amb temps per quan torni a passar :birracat

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:02 pm
Autor: Trencaferro
Quasibé 35€ per un trist cargol??? Galbanitzat no sé di deu ser'ho, però com a mínim recobert d'or segur que si...

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:04 pm
Autor: STELVIO 00
[quote user="Trencaferro" post="220796"]Quasibé 35€ per un trist cargol??? Galbanitzat no sé di deu ser'ho, però com a mínim recobert d'or segur que si...[/quote]

No es pas cert aixó !!!!!!!!!! El cargol val 1,15€ :foracat

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:11 pm
Autor: STELVIO 00
Aquest es l´escandall.

Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:30 pm
Autor: Pasqual
[quote user="STELVIO 00" post="220798"]Aquest es l´escandall.

Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€[/quote]

Ara entenc els 34 € i perquè es trenca..., és d'una R1100S! :holacat

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:36 pm
Autor: Joavel
La actitud de BMW en aquest cas, no es massa profesional. Si saben que és un problèma recorrent, aurien de fer alguna cosa més que cobrar.

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 12:38 pm
Autor: Kpeps
es que es trenca cada cosa que es per :sado :sado :sado aquest cargol es trenca en els moments mes inesperats i a vegades no hi han ''casquillos'' :chair :chair :chair ,pero amb ganas els fan a ma i endevant,aixi no es perden vaixells :birracat :birracat

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 7:02 pm
Autor: Jordi
Una pregunta. El cargol s'ha trencat o s'ha afluixat fins caure? Son conceptes diferents. L'altre dia comentava amb en Vman que s'ha de tenir cura de aplicar lubricant a moltes mes parts de la moto de les que es veuen a simple vista (Un dia faré una explicació).
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.

També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?

Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.

Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).

Jordi "Prony"

Re: Caballet Central

Publicat: dv. nov. 30, 2012 8:53 pm
Autor: STELVIO 00
[quote user="Prony" post="220827"]Una pregunta. El cargol s'ha trencat o s'ha afluixat fins caure? Son conceptes diferents. L'altre dia comentava amb en Vman que s'ha de tenir cura de aplicar lubricant a moltes mes parts de la moto de les que es veuen a simple vista (Un dia faré una explicació).
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.

També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?

Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.

Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).

Jordi "Prony"[/quote]

Aixis ho faré, a veure si aixis no pateix tant :okcat