Alcoholimetres Per França

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Alex » dl. des. 31, 2012 12:56 pm

bones, sabeu com ha de ser l'alcoholmitre obligatori per frança ?

aquest val ?

http://www.tecnoelectro.es/shop/article ... d%3D430%26

V's
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. des. 31, 2012 1:10 pm


Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 31, 2012 1:49 pm

Però no es va dir que ja no era obligatori ??? O soc jo que estic a la Lluna :SOS :SOS
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. des. 31, 2012 2:24 pm

[quote user="STELVIO 00" post="223111"]Però no es va dir que ja no era obligatori ??? O soc jo que estic a la Lluna :SOS :SOS[/quote]

ho varen derogar al gener per exauriment de stocks :sonat

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Santos » dl. des. 31, 2012 2:24 pm

Han retrasat l'entrada en vigor per manca de subministrament. Crec que sera a partir del Març o Maig

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 31, 2012 3:16 pm

Sigui com sigui, em seguiré negant amb rodó a comprar aquest artilugi que no necessito. Una cosa es una armilla reflectant per augmentar la meva seguretat però un altra es que jo hagi de gastar els meus euros en comprar una cosa (que te data de caducitat) per demostrar que soc innocent.
Jo em poso a la seva disposició per que ells comprovin si estic ebri o seré, però les eines i els protocols els han de posar ells atès a que son només ells els que tenen interès en saber el resultat de l'anàlisi.
Jo, per aquest tub no hi passo, perquè em sembla una estafa i una humiliació.
Això si, duré una xeringa i si volen fer-me una alcoholèmia, els donaré una mostra de sang allà mateix.

I una pregunta maliciosa: Duran ells aquest aparell individual al seu cotxe patrulla??? Com a ciutadà puc exigir que ells passin un control??

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 31, 2012 3:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 31, 2012 3:46 pm

I segueixo dient el mateix, si jo fos abstemi, (que no ho soc :nonocat ) per quin parrell d´ous haig de gastar els meus diners en demostrar res, que ho facin ells!!!!
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. des. 31, 2012 4:41 pm

[quote user="Prony" post="223120"]Sigui com sigui, em seguiré negant amb rodó a comprar aquest artilugi que no necessito. Una cosa es una armilla reflectant per augmentar la meva seguretat però un altra es que jo hagi de gastar els meus euros en comprar una cosa (que te data de caducitat) per demostrar que soc innocent.
Jo em poso a la seva disposició per que ells comprovin si estic ebri o seré, però les eines i els protocols els han de posar ells atès a que son només ells els que tenen interès en saber el resultat de l'anàlisi.
Jo, per aquest tub no hi passo, perquè em sembla una estafa i una humiliació.
Això si, duré una xeringa i si volen fer-me una alcoholèmia, els donaré una mostra de sang allà mateix.

I una pregunta maliciosa: Duran ells aquest aparell individual al seu cotxe patrulla??? Com a ciutadà puc exigir que ells passin un control??

Jordi "Prony"[/quote]

[quote user="STELVIO 00" post="223122"]I segueixo dient el mateix, si jo fos abstemi, (que no ho soc :nonocat ) per quin parrell d´ous haig de gastar els meus diners en demostrar res, que ho facin ells!!!![/quote]

doncs si aneu per França ja sabeu el risc que correu !!!!!!!!!
darrerament, al pais veí, de la Liberté, Fraternité............., l'Egalité l'estan perdent.............

(vaig a O.T.) Una cosa semblant sería: si un gendarme t'atura per que t'ha caçat amb els seus prismàtics laser i et diu que anaves a 400 km/h, t'ho has de tragar.
Al país de l'Egalité no cal foto com a prova, el gendarme es el Sheriff del OK Corral, i ell es la llei !!!!!!!! (fi O.T.) :foracat

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 31, 2012 8:18 pm

Doncs per mes gendarme que sigui, em nego a dur l'aparell. I si fa falta estirar-mo al mig de la "rue" i dir-els-hi que d'allà no em moc, que em preguin, em portin a la garjola i m'extraditin però jo, i ho juro sobre la tomba dels meus familiars, NO PORTARÉ L'ALCOHOLÍMETRE perquè per això no hi passo.
I SanSeacabó la historia, que llavors em poso violent i "soy muuuu malo", pitjor que el Gerard Depardieu.

Au, a passar-ho be, ja m'he encès!!!!

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 31, 2012 8:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Alex » dt. gen. 01, 2013 10:55 am

que siiiii, pero el tipus d'etilometre que he posat serveix ????
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 01, 2013 11:00 am

Bones
que siiiii, pero el tipus d'etilometre que he posat serveix ????
El link del que has posat tu és un Alcoholimetre digital i multiús.

Pel que es veu, la llei que entrarà en vigor a França el que contempla és:
l Gobierno francés ha extendido hasta el mes de marzo de 2013 la obligatoriedad de circular por las carreteras del país con un juego de dos alcoholímetros desechables para que los conductores se autoexaminen antes de emprender la ruta si se sienten con exceso de alcohol. La medida, según fuentes oficiales, obedece a los problemas de abastecimiento en muchas regiones de Francia, por lo que en el caso de que la Policía realice alguna inspección o control los conductores que no lo lleven en el vehículo en ese momento no serán multados.
El que ens comentes és UN i no DOS
I és REUTILITZABLE,

Amb el que no compleixes cap dels dos requisits...No crec que es posesin bordes, però no és el que la llei t´obliga.
Aixó és el que jo entenc
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 01, 2013 12:35 pm

Prony, fes com jo, que porto això:

Imatge

Suposo que amb la cara de tonto que se li quedarà al gendarme em deixarà marxar. :jajacat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 01, 2013 6:34 pm

Randy, això seria com tirar un llumí encès a un bassal de benzina

Steelman, no ho entenc gaire, d'on ho has tret??

"El Gobierno francés ha extendido hasta el mes de marzo de 2013 la obligatoriedad de circular por las carreteras del país con un juego de dos alcoholímetros desechables para que los conductores se autoexaminen antes de emprender la ruta si se sienten con exceso de alcohol. La medida, según fuentes oficiales, obedece a los problemas de abastecimiento en muchas regiones de Francia, por lo que en el caso de que la Policía realice alguna inspección o control los conductores que no lo lleven en el vehículo en ese momento no serán multados. "

Aquí diu que serà obligatori fins el mes de març i que els conductors que no el portin no rebran cap multa.
Sembla que tenen problemes d'abastament d'alcoholímetres i d'"Emmanuelles", però no tenen problemes d'abastament de radars, del maleït "gravillons" i de les punyeteres autocaravanes??

Sense el DeGaulle, França ja no és el que era.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 01, 2013 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 01, 2013 6:50 pm

[quote user="Prony" post="223227"]Randy, això seria com tirar un llumí encès a un bassal de benzina

[/quote]

Jordi, quan ens veiem t'explicaré el què d'una presó en territori francès, que encara està molt millor que les d'aquí! Per estar-hi una bona temporada de "relax". :holacat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Sergibuda » dc. gen. 02, 2013 6:01 pm

Posem per cas que porto els dos etilòmetres i que he begut alguna cervesa i decideixo autoexaminar-me (el fet que dubti del meu estat ja hauria de ser suficient per no conduir, però vaja). Dono negatiu, em poso el casc, engego la moto i tiro cap a casa i a la següent cantonada m'aturen els gendarmes i em denuncien per portar només un etilòmetre. No puc fer res, no? És a dir, hauria de dur-ne tres o dos i no fer-los servir mai. Mon dieu!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Alcoholimetres Per França

Entrada Autor: Ride » dc. gen. 02, 2013 7:34 pm

Els electronics estan admesos sempre i quant compleixin la NF (norme française) els homologats són:

Drive Safe du fabricant ALCOHOL COUNTERMEASURE SYSTEMS
Alcotest 7410/L3 du fabricant DRAGER SAFETY FRANCE SAS
Alcotest 6810/L3 du fabricant DRAGER SAFETY FRANCE SAS
Alcotest 3000 du fabricant DRAGER SAFETY FRANCE SAS
PX8S du fabricant PELIMEX SA
CA 2000 Px.Pro du fabricant PELIMEX SA Achetez ce modèle en ligne
ABI 2000 Px.Pro du fabricant PELIMEX SA
Alcool Alco-Sensor FST du fabricant INTOXIMETERS
SD 400F du fabricant LION LABORATORIES LIMITED
Ethylec du fabricant OBJECTIF PRÉVENTION Achetez ce modèle en ligne
Ethyway du fabricant OBJECTIF PRÉVENTION



Randy el que diu el Jordi, es que fins Març encara no és obligatori, i si no el portes no multen.


Sergibuda: d'aqui vé la controversia a França... sempre has de tenir dos, si et paren i utilitzes un, i al cap d'una hora et tornen a parar.... ja només en tens un ......

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”