Koreanos Chinos Koreanos

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Minino » dj. gen. 10, 2013 6:23 pm

:cat_vergonya Que hos semblen aquests pneumàtics.

:callo Si, són Koreà però bé per preu i el que tregui de www a Austràlia i altres països no surt males criticas.
:ass Bueno ja no em puc tirar enrere estan ja a casa.
http://www.shinkotireusa.com/product/product.php?id=63
:okcat Aquesta marca ja l'he utilitzat en un altre dibuix, si i recordo que em van donar bon resultat, els vaig posar per no gastar uns de marca més puntera i guardar per al viatge a Escòcia, van ser al final els que van anar a Escòcia i no van donar cap tipus de soroll ni problemes, no recordo molt bé els KM però van passar molt bé els que creia que durarien R_280

http://www.shinkotire.co.kr/english/02p ... AA00030030

:sonat l'haver comprat aquests la parella és pel preu 120 € casa.
Deixo el lloc per si algun li interessa, et registrat i li envies un missatge i preguntes i si té el model, jo he pagat a cobrament rebertido per no portar cap sorpresa, en una setmana a casa.

:nonocat Puntualitzo no el conec de res, el rebut de SEUR és de expomoto s, l Jaen



http://www.motofan.com/foro/general/neu ... venta/7644
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 10, 2013 8:29 pm

Com que segur els montaras aviat, ja em diras quinas sensacions tens :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Geroni » dj. gen. 10, 2013 10:39 pm

Les proves,a casa i amb gasosa Andrés.
Aixó de provar amb el que t'aguantes a la carretera....ummmmmmmmmmm
:nonocat :nonocat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 11, 2013 12:44 am

Minino, el dibuix el veig correcte, i el preu, uffffff. Saps si són bicompostos? Jo no crec que ho siguin.


[quote user="Geroni" post="224307"]Les proves,a casa i amb gasosa Andrés.
Aixó de provar amb el que t'aguantes a la carretera....ummmmmmmmmmm
:nonocat :nonocat[/quote]

Jo des de fa tres anys faig servir pneumàtics coreans als cotxes i amb la mida que porto em surt cada pneumàtic de marca coneguda per 200€, en canvi els coreans per 120-130€ ja en tinc un.
I de diferencia amb els de "sempre", cap ni una. I parat no vaig jo, eh? :okcat

En motos fa temps vaig obrir un fil sobre aquest tema, i tothom em va dir el mateix, que no els compri....Al final m'he passat a Continental, i la mar de content que estic. Posaré un dia coreans? De moment no. Tinc por que en un revolt no em doni informació de la carretera i despres passa lo que passa. :foracat
Per muntanya si que el posaria. Total, per anar derrapant i marcant camí, tant fa un com altre.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Geroni » dv. gen. 11, 2013 8:10 am

Total Randy:vens a la meva;es molt diferent una cotxe on normalment es viatja i poca cosa mes que a una moto on mes d'una vegada es pot forçar la conducció en curves que es on no te la pots jugar. :conducat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Minino » dv. gen. 11, 2013 8:09 pm

:burrucat Bé per provar que no es digui després només cal que siguin bons i no pugui compra més, no tenen mal pinta i si si són dolents amb canviar, per als que fan camins aquests segur que i treuen més partit que jo, bo ja anirem informant ,,,,,, :okcat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Minino » dv. abr. 12, 2013 6:41 pm

Bé ja els he muntat de moment bé la roda del darrere agafa bé i la davantera la noto molt dura de direcció fins i tot li he baixat el amortidor als més tou que es pot, no m'han donat males sensacions amb el temps ja anire posant alguna cosa , ara les he vist les rodes amb un altre nom (Made in USA) també altre precio.Las últimes que he portat han estat Michelin Anakane2, 15mil KM, espero que em durin un temps més que la crisi arriba a tots i ahy de retallar per tot arreu
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Koreanos Chinos Koreanos

Entrada Autor: Minino » dg. jul. 28, 2013 1:44 pm

Bé ara ja puc parlar dels neumaticos en si, almenys del darrere.
Canvieu un per fer un viatge de diversos dies per muntanya però per asfalt i m'han durat 5000km justos, s'han gastat que es veu la lona punyetes que punxa per no tenir ja ni goma, però aguanto bé mentre estava en circulacion de fet tregui un altre de la mateixa marca i model del que estic descrivint amb 4800km i té uns 4 mm que ho usés no ho he tirat.
Conclusions que he tret que amb dos pasjeros i tots els trasto sobre no és molt soferta, molts quilos, però també cal dir en la seva defensa que no ha fet estranys només gastar de forma ràpida pel pes que tenia sobre. El davanter aquesta per 10000km i funciona bé i aquesta a mitja vida, la pregunta és si són bons o dolents, preu qualitat acetable, adherència a la carretera igual que altres marques de primera línia. el que no m'agrado va ser que el final és molt ràpid en uns 800 km et menges els 2mm últims, pel demas bé

De fet tendre de gastar els que em queden a casa

Ahir probe els mezzelert tuarance normal: Rodes noves davantera i posterior, vaig tenir un apreton i la roda es clava patinant amb la qual cosa és que la goma és mes dura, amb la koreana no s'ha clavat en el temps que l'he provat, la koreana s'agafa millor en corbes, la roda davantera té mes dibuix del que imaginava fins i tot mes que la nova que he posat i l'adherència en corba molt bo mes del que al principi esperava, ara que l'únic dolent que veig és que no tenen una vida molt llarga però pel demas molt bien.Precio qualitat com la resta models pneumàtics del mercat, alguns dels de marca molt nomenada i coneguda m'han durat (8000km)

Bé jo no sóc representant de les rodes ni de conya però ai deixo, que ara cadascú tregui les seves conclusions, crec que si és una roda per anar a treballar amb tranquil · litat i que no se li de molta llenya et aguantaria els 10000km però com la he provat és fer els Alps i els Pirineus i amb pes a sobre de la moto i dues persones que cap pesa menys de amb el que buscava que aguantés mes si, però ha estat el contrari, segueixo dient que preu calaidad igual que les que mes costen .
I això ha estat tot amics
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”