Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 04, 2013 6:54 pm

Em sembla millor que deixeu el cotxe a casa i aneu amb moto...................................... de neu :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 04, 2013 8:13 pm

[quote user="STELVIO 00" post="226925"]Em sembla millor que deixeu el cotxe a casa i aneu amb moto...................................... de neu :okcat[/quote]ja seria divertit ja. :b9
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 10, 2013 7:08 pm

He fet la prova del Shoei Neotec. Uns 500 km en 4 dies, dos de feina i un cap de setmana. La meva conclusió és que no compraré aquest casc. Pot ser que la unitat de test tingui uns defectes que un nou no tindria, però per mi, les entrades d'aire no tanquen bé i la mentonera no ajusta prou bé. No l'he provat en aigua, però no pinta que sigui millor. La qualitat del casc és bona, però aquests desajustos, m'han decebut.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 10, 2013 7:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Jordi » dg. feb. 10, 2013 9:27 pm

[quote user="Billy_Joe" post="227599"]He fet la prova del Shoei Neotec. Uns 500 km en 4 dies, dos de feina i un cap de setmana. La meva conclusió és que no compraré aquest casc. Pot ser que la unitat de test tingui uns defectes que un nou no tindria, però per mi, les entrades d'aire no tanquen bé i la mentonera no ajusta prou bé. No l'he provat en aigua, però no pinta que sigui millor. La qualitat del casc és bona, però aquests desajustos, m'han decebut.[/quote]

Es el que he escoltat en diversos llocs. No crec que a hores d'ara el problema persisteixi perquè seria una gran cagada dels de Shoei. M'imagino que els que hi ha a la venda ja no tenen aquest fallo, el qual no arribo a entendre dels japonesos. Potser els temps del Hara-Kiri ja son "aigua passada".

De totes formes i tal com vaig apuntar, un Multitec amb una mica de gomaescuma al vuit que hi ha a l'acolxat a la zona de les orelles es una molt bona opció de casc.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”