Jaqueta Rukka R Star

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 24, 2013 7:03 pm

Ja sabeu que estic molt contenta amb la jaqueta Rukka Armas i abans de acabar el 2012 em vaig comprar la R-Star tambe de Rukka.

A la botiga ( Moto Sprint d´Andorra) me la varen recomanar i fins i tot em varen dir que era millor que la ARMAS.

Vaig dubtar a l´hora de marxar a Nova Zelanda , no tenia clar quina jaqueta agafar, vosaltres sempre em digueu que per marxar de viatge, sempre agafar jaquetes que ja estiguin donades al cos ( sobretot per el tema de les proteccions) .
Recordo que pocs díes abans de marxar a Patagonia i recomanat per en Pasqual, vaig comprar la jaqueta streetguard2 de bmw pocs díes abans de marxar i fins i tot anava a la feina amb la jaqueta perque es donés une miqueta.....

Imatge

Total que vaig decidir jugar-me-la i vaig anar amb la R-Star cap a les Antípodes catalanes.

Imatge

A la Illa Sud , més concretament en la costa de Mar de Tasmania vaig trobar un dia de molta pluja i vent... quant dic pluja vull dir pluja desde les 12 del migdía fins a les 5 de la tarda que vaig parar per descansar.

Val a dir que la jaqueta va quedar XOPA XOPA ... molla , molla com un ànec.
I aixó no pot esser... amb la ARMAS malgrat pogui estar tot el dia ploguent , no queda empapada... podríem dir que la pluja li patina i no s´empapa.
La setmana pasada i sota 60 minuts d´intensa pluja també va quedar xopa, molt xopa.

Desde que tinc la ARMAS no em tinc que parar en cas de pluja per posar-me l´equip de pluja....

Si os escric aixó és només a títol informatiu... si les coses van bé, val la pena fer-ho saber i si van malament també perque a ningú se li ocurreixi comprar aquesta jaqueta.

Jo a avui l´he enviat a Dynamic line, distribuidor de Schubert i Rukka.
Desde Moto Sprint ja els han explicat el cas i jo també els he trucat, parlat amb el Gerent i ells s´en ocuparan de fer-la arribar a Finlandia on li faran les oportunes revisions.

Així dons ... ja os sabré dir el que pasa.

Aquest comentari només és per el model de Jaqueta R-Star.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 24, 2013 7:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Jesus » dj. gen. 24, 2013 10:55 pm

Quin greu... al menys veig k donen la cara... espero k t'ho solucionin aviat!!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 24, 2013 10:59 pm

Crec recordar que hi ha algú que el seu nom comença per Mon i acava per cho, també l´hi va passar :cat_vergonya i finalment l´hi van solucionar
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 25, 2013 7:00 am

[quote user="Jesus GS" post="225826"]Quin greu... al menys veig k donem la cara... espero k t'ho solucionin aviat!!![/quote]

Moltes gràcies, Jesús. Jo ja els vaig expossar ben clarament que a nivell d´aigua malgrat venguin la R-Star de supeior nivell que la Armas, no ho es ni de bon tros.

Amb la Armas per molt que plogui no et mulles i la jaquta no queda empapada. Però aquesta...

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 25, 2013 7:01 am

[quote user="STELVIO 00" post="225829"]Crec recordar que hi ha algú que el seu nom comença per Mon i acava per cho, també l´hi va passar :cat_vergonya i finalment l´hi van solucionar[/quote]

Si en Moncho sempre va estar molt decebut amb la Rukka, ell va tenir un poro a la butxaca i li entrava aigua dins la jaqueta. Li varen canviar.

El que es cert, és que la marca sempre respon... que ja és algo...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 25, 2013 9:38 am

las marcas de primer ordre,sempre responen e intenten trobar solucions,es el que els fa ser aixo,un referent,ja veuras com t'ho arreglen :birracat .
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 25, 2013 9:50 am

Eva,

Segons les especificacions tècniques de les dues jaquetes, tretes del seu web hi posa:

"R-STAR"
Materials:
- Elastic Cordura which is used as the face material in a Gore-Tex Pro Shell 3-layer laminate.
- Waterproof Gore-Tex Lockout closure in front
- Soft neoprene in collar.
- Tear and abrasion resistant Super Fabric reinforcements
- Detachable collar of elastic GTX 3-layer fabric, collar zipper

"ARMAS"
Materials:
- Gore-Tex Pro Shell 3-layer laminate with Armacor product technology, combination of high-tech fibres aramid (Kevlar) and Cordura
- Waterproof Gore Lockout closure in front
- Tear and abrasion resistant GTX Super Fabric reinforcements
- Cuffs and detachable collar of elastic 3-layer Gore-Tex fabric
- Colour 940: the safety colour defined by EN 471 enhances the wearer's visibility both in the daylight and in the dark. In colour 940 also collar zipper with High vision colour

S'intueix una diferencia entre les dues solucions incorporades de Gore-Tex, potser aqui està el problema!

A veure què et diuen, a mi també em fa enfadar que et gastis els diners en un producte que llavors no funciona correctament :foracat t, cal reclamar, certament! :okcat

Sort
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 11:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 25, 2013 10:19 am

Si que hi han algunes diferéncies, però amb el tema de l´aigua... crec que no els pot afectar....

A veure que diuen....

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Dodo » dv. gen. 25, 2013 3:21 pm

A mí em va passar quelcom semblant!!! :enfadat
Al cap de 2 anys i poc s'em va descolorir la jaqueta. Després de portar-la al distribuidor oficial i 1 mes més tard, jaqueta últim model nova. :okcat
Haig de dir que van respondre molt bé!!
Vaig quedar tant content que ho he anat recomanant a tothom que em pregunta per la marca Rukka
Espero que no triguin tant, peró veuràs que al final tot es sol-luciona!! :birracat

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Pasqual » dv. gen. 25, 2013 5:07 pm

No tinc cap dubte que el tema de la jaqueta es solucionarà. És més que probable que aviat veiem a l'Eva amb jaqueta nova. El problema no és aquest. El problema és que et compres una primera marca per assegurar-te (teòricament) no tenir problemes i si te'n vas, per exemple a Nova Zelanda (per dir alguna cosa :okcat ) i plou i et quedes com els ànecs, per més que desprès te'n donin un altre de nova...quina confiança? La mullena ja no te la treu ningú. I un detall com aquest et pot amargar un viatge. No és el mateix anar un dissabte a Andorra o fer una matinal que marxar 15 dies per aquests mons de Déu.

A mi em va passar el mateix amb un 4x4 (no diré la marca perquè hi ha gent que n'està molt contenta) que cada cop que sortia tenia un problema. El servei, molt amable, cada cop m'ho arreglava sense tenir que pagar res, però si cada cop que necessitava la tracció a les quatre rodes fallava, ja m'explicaràs. En un any vaig canviar de marca i fins ara...cap problema.

Un altre exemple, de que serveix comprar una moto "per donar la volta al món" si cada cop que surts de l'asfalt es trenca l'amortidor o necessites una dinamomètrica per collar les rodes (perquè si no hi ha el perill de trencar-les). S'agraeix que quan passa el fabricant respongui, però...

la millor garantia és aquella que no s'ha de fer servir!

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Sergibuda » dv. gen. 25, 2013 5:27 pm

He obert el tema pensant que per provar la jaqueta te n'anaves a Finlàndia!!!
Està clar que ja no ens sorprendria res de tu!


Sobre els problemes de la jaqueta, crec que en Pasqual l'ha encertada de ple amb la seva explicació.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jaqueta Rukka R Star

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 25, 2013 6:36 pm

Pasqual, tens tota la raó.

Sergi.... el proper destí serà el 2014 al hemisferi sur si trovo company de ruta i sino..... també... :okcat :okcat

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”