Alarma per a moto.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Alarma per a moto.

Entrada Autor: 650X » dj. feb. 07, 2013 4:54 am

Estic pensant de buscar i instal·lar una alarma a la moto, ja sabeu per que serveixen, no cal explicar la seva funció.

Ara bé, tot mirant estic veient que algunes fan autèntiques virgueries, avís d'alarma al comandament fins a 5km, arranc de la moto a distància, warning d'intermitents per avisar...

Totes aquestes funcions extres em creen dubtes més que raonables de fins on s'ha de remenar l'instal·lació electrica de la moto.
-Les motos actuals porten claus codificades electronicament o sigui que engegar la moto a distància... :nonocat o by-passes la seguretat.
-Avisar de moviment amb els intermitents, segur que es efectiu per disuadir al que te la està tocant, però també has de remenar molts cables, suposo...


Si algú n'ha instal·lat una o si coneix experiencies amb aquestes alarmes a veure si em pot donar consell.

Alarma SPY 5000M

Imatge

Alarma 986G Steelmate
Imatge

La SPY fins i tot he vist que ja tenen un escalat de preus segons les unitats demanades.

Apa, a veure si em podeu ajudar.


Salut

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Alarma per a moto.

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 07, 2013 8:44 am

La meva experiencia es que porto alarma des de el primer dia...................................... i no la poso mai :nonocat
No em preguntis el perque, pero per un motiu o altre,potser per hàbit, però el cas es que no ho faig. :cat_vergonya
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dj. feb. 07, 2013 8:53 am

Jo també en porto i...tampoc la poso casi casi mai. Ni quan tinc que aparcar-la a la vorera dels carrers (cèntrics) de Barcelona quan hi vaig per feina.

Si ho penso be, suposo que em fa dubtar que amb la alarma posada em quedi amb la bateria "tocada". Ara be, com a molt estaria 10 hores amb l'alarma posada. Suposo que no haig de tenir problemes, pero...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Alarma per a moto.

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 07, 2013 9:04 am

Jo no n´he posat mai no m´ha fet mai falta.

Fins i tot en alguns païssos amb "mala fama" , com ho son alguns que pròximament visitaràs.. ni vaig posar cadena a la moto a la nit
Tot i deixar-la al carrer alguna nit.

A Marroc igual, i fa dos anys a Istambul, la varem deixar 5 dies/nits al mateix lloc sobre una vorera...sense lligar ni res.

L'única "alarma" que sempre he pensat que pot estar bé, és aquella que porta un comandament a distància per activar-la a voluntat.
Per alló que estàs en una terrasseta d´un bar i s'hi acosta gent o nens a mirar-la, i si algú la toca... activar-la ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Alarma per a moto.

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 07, 2013 9:18 am

[quote user="Steelman" post="227226"]Jo no n´he posat mai no m´ha fet mai falta.

Fins i tot en alguns païssos amb "mala fama" , com ho son alguns que pròximament visitaràs.. ni vaig posar cadena a la moto a la nit
Tot i deixar-la al carrer alguna nit.

A Marroc igual, i fa dos anys a Istambul, la varem deixar 5 dies/nits al mateix lloc sobre una vorera...sense lligar ni res.

L'única "alarma" que sempre he pensat que pot estar bé, és aquella que porta un comandament a distància per activar-la a voluntat.
Per alló que estàs en una terrasseta d´un bar i s'hi acosta gent o nens a mirar-la, i si algú la toca... activar-la ;)[/quote]


Com t´agrada tocar el voraviu :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 07, 2013 9:20 am

els preus que surten al web d'aquetes SPY son mes que raonables,la tercera part d'una original,el consell que et puc donar es que posis la original,et puc dir per experiencia que es lo millor,potser no lo mes lo mes espectacular,pero a la llarga es el que surt mes barat perque semre va be............
Imatge

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: PEPI600 » dj. feb. 07, 2013 7:28 pm

Jo també la porto d´origen a la moto, i no la poso mai, no m´enrecordo :callo :callo

Potser es que estic mal acostumat amb les que tinc als cotxes, que quan tanques es connecta sola al cap de tres minuts més o menys, així no haig de pensar-hi. :sonat :sonat

Com diu en Kpeps, millor la d´origen o algún taller especialitzat, que l´electrónica d´aquestes motos es molt delicada :foracat :foracat
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 07, 2013 8:16 pm

a ver,a ver ,a ver señores BEMEUVISTAS que no es llegeixen vustes els manuals d'usuari de motocicleta i de l'alarma que va amb un manual a part :picant :picant :picant una alarma de BMW be configurada de fabrica amb uns parametres concrets perque amb el mando es pugui deixar en diferentes opcions,amb un click conectar inmovilitzador lluminos.....amb doble click conectar inmovilitzador acustic (nomes avis de conexio) amb soroll i sense soroll al moure-la,o sigui varias opcions,si es una alarma d'ultima generacio amb DWS,la podeu configurar de la següent manera vosaltres mateixos que treien la clau del contacte es conecti automaticament i no i tingeu que pensar en apretar el boto,pero es complicat de fer,si es una alarma d'una anterior al 2010 el consell que us puc donar : aneu a la concesio i li dieu al mecanic que la configuri amb la maquina perque es conecti al treure la clau,que es mes rapid i segurament si li heu de fer alguna cosa a la moto ni us cobraran :callo :callo ,anda......que pagar un extra i no utilitzar-lo....mira que sou els de las BMW's :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 07, 2013 8:18 pm

[quote user="Kpeps" post="227360"]a ver,a ver ,a ver señores BEMEUVISTAS que no es llegeixen vustes els manuals d'usuari de motocicleta i de l'alarma que va amb un manual a part :picant :picant :picant una alarma de BMW be configurada de fabrica amb uns parametres concrets perque amb el mando es pugui deixar en diferentes opcions,amb un click conectar inmovilitzador lluminos.....amb doble click conectar inmovilitzador acustic (nomes avis de conexio) amb soroll i sense soroll al moure-la,o sigui varias opcions,si es una alarma d'ultima generacio amb DWS,la podeu configurar de la següent manera vosaltres mateixos que treien la clau del contacte es conecti automaticament i no i tingeu que pensar en apretar el boto,pero es complicat de fer,si es una alarma d'una anterior al 2010 el consell que us puc donar : aneu a la concesio i li dieu al mecanic que la configuri amb la maquina perque es conecti al treure la clau,que es mes rapid i segurament si li heu de fer alguna cosa a la moto ni us cobraran :callo :callo ,anda......que pagar un extra i no utilitzar-lo....mira que sou els de las BMW's :b9 :b9 :b9[/quote]


Em sembla que aqui l´has clavat!!! No recordo haver conectat mai l´alarma :cat_vergonya
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: PEPI600 » dj. feb. 07, 2013 8:59 pm

[quote user="Kpeps" post="227360"]a ver,a ver ,a ver señores BEMEUVISTAS que no es llegeixen vustes els manuals d'usuari de motocicleta i de l'alarma que va amb un manual a part :picant :picant :picant una alarma de BMW be configurada de fabrica amb uns parametres concrets perque amb el mando es pugui deixar en diferentes opcions,amb un click conectar inmovilitzador lluminos.....amb doble click conectar inmovilitzador acustic (nomes avis de conexio) amb soroll i sense soroll al moure-la,o sigui varias opcions,si es una alarma d'ultima generacio amb DWS,la podeu configurar de la següent manera vosaltres mateixos que treien la clau del contacte es conecti automaticament i no i tingeu que pensar en apretar el boto,pero es complicat de fer,si es una alarma d'una anterior al 2010 el consell que us puc donar : aneu a la concesio i li dieu al mecanic que la configuri amb la maquina perque es conecti al treure la clau,que es mes rapid i segurament si li heu de fer alguna cosa a la moto ni us cobraran :callo :callo ,anda......que pagar un extra i no utilitzar-lo....mira que sou els de las BMW's :b9 :b9 :b9[/quote]

:sorry :sorry :sorry tot això posa al manual ? Demà ho miraré i soc capaç ho configuro i veuràs quin fart de sonar que es fotarà l´alarma :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. feb. 07, 2013 9:06 pm

Doncs jo he muntat sempre les Scorpio, ara tinc la SR900i i va de cine. La alarma es conecta sola al allunyar-te dos metres de la moto, i es desconnecta quan t'acostes.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: VMan » dv. feb. 08, 2013 8:32 am

Jo tinc muntada l'alarma stellmate,no tinc connectat, ni l'arranc a distancia ni els intermitents, es molt fàcil posar-la, la duc sota la plataforma de les eines,em sembla que la meva moto es molt molt molt semblant a la teva :birracat

Imatge

Imatge
L'únic que no m'agrada es que cada cop que es treu el contacte fa tres bips per avisar que tens de connectar l'alarma.
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2013 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Alarma Per A Moto.

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 08, 2013 9:04 am

totes van be i fan la seva funcio,el que pasa es que en aquestes motos amb modul central,sigui la marca de moto que sigui,queda registrat qualsevol incidencia electronica que hi possis,sigui una sortida de corrent,un navegador o una alarma,si es crema el modul val una ronyonada i ja pots anar plorant....per aixo lo no original a la llarga surt car,si sapiguesiu las desgracies que ocasionen els antiradars i els detectors en alguns vehicles,se us posaria la pell de gallina.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Alarma per a moto.

Entrada Autor: 650X » dv. feb. 08, 2013 11:43 am

V-man, gràcies per l'explicació, es al que em volia referir, que perquè pagar una alarma tant completa amb tantes funcions si al final amb les nostres motos no ho conectem per por a "ferir" l'electronica original.

Una observació de les fotos:

Veig que tens cablejat una senyal del contacte a la pinya de diagnosis. Això si que no m'agrada i als mecanics de can bmw molt menys.

Just a sota on hi ha les eines tens els cables de la toma de 12v que a part d'anar protegida amb fusible esta temporitzada 30 seg fins despres de treure la clau. Per tant no et pasaria lo de treure la clau i sentir el pip-pip fins al cap de 30 seg.

Pensa que posar un cable a la toma de diagnosis de "motiu de cese, ehh"

Gràcies a tots per les aportacions, entro en periode de reflexió profunda.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”