Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dg. feb. 10, 2013 9:51 pm

Bones!
Algú de vosaltres té el Twin Max? Jo l'acabo de comprar,encara no m'ha arrivat, i m'agradaria saber opinions, suggerències d'ùs i que tal va. Per part meva quan el tingui en mà i el provi...ja us comentaré la millora o no :foracat

Apa siau!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 11, 2013 7:48 am

On l'hs comprat? quin preu t´ha sortit?
Jo no en tinc ni idea de com funciona....
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dl. feb. 11, 2013 2:00 pm

[quote user="Steelman" post="227627"]On l'hs comprat? quin preu t´ha sortit?
Jo no en tinc ni idea de com funciona....[/quote]


L'he comprat a www.hornig.es i costa uns 87€, és per cualsevol moto vé amb els accesoris pertinents per motos japoneses i BMW's suposo que també per angleses i italianes(Aixó posa a les instruccions). El méu cas és per una GS 1200 i tinc clar com fer-ho, ara bé,benvinguda una nova aportació o manera diferent de fer-ho. Vull dir que en el càs de la Gs 1200 només es regula en alta ja que el ralentir es regula automàticament amb la "injecció motronic", només es regula un cilindre (el dret) i normalment a unes 3000 r.p.m, aqui està el "kit" de la questió, hi ha qui ho fa a menys voltes sobre unes 2500 r.p.m. i volia compartir els pros i contres o si realment és poc rellevant fer-ho a 2500 o 3000r.p.m.

:okcat

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Dodo » dl. feb. 11, 2013 2:56 pm

Jo el tinc!!!
Sincronitzar la moto 5 minuts en el teu cas (no has de desmontar carenats), si no t'en surts avisa i et dono un cop de mà :birracat
Em va perfecta a 3000RPM. :okcat
La gent que regula a més voltes diu que la seva conducció és a un ritme més alt del normal (voltes), altre gent diu que la regulació a aquestes voltes es fa on hi ha el vuit de potència.
Compta amb tenir el motor engegat alt de voltes, els escapes es tornen de color, només has de tocar el cargol del cable del gas!!! no el de la mescla!!!
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 3:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Minino » dl. feb. 11, 2013 3:12 pm

[Imatge

Crec que parlant d'aquests aparells, però és igual que sigui d'una marca o una altra no, fa temps que estic interessat en saber com van i si funcionen bé . Ja diràs com funcionen
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 11, 2013 3:32 pm

[quote user="Minino" post="227670"]Crec que parlant d'aquests aparells, però és igual que sigui d'una marca o una altra no, fa temps que estic interessat en saber com van i si funcionen bé . Ja diràs com funcionen[/quote]

Em sembla que no Minino, crec que es tracte d'aquest model:

Imatge
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dl. feb. 11, 2013 8:03 pm

[quote user="Dodo" post="227669"]Jo el tinc!!!
Sincronitzar la moto 5 minuts en el teu cas (no has de desmontar carenats), si no t'en surts avisa i et dono un cop de mà :birracat
Em va perfecta a 3000RPM. :okcat
La gent que regula a més voltes diu que la seva conducció és a un ritme més alt del normal (voltes), altre gent diu que la regulació a aquestes voltes es fa on hi ha el vuit de potència.
Compta amb tenir el motor engegat alt de voltes, els escapes es tornen de color, només has de tocar el cargol del cable del gas!!! no el de la mescla!!![/quote]


Gràcies! per l'oferiment.
Estic a l'espera que m'arrivi per poder acabar de fer la posada a punt de la moto. En principi regularé a 3000 voltes. :okcat

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dl. feb. 11, 2013 8:10 pm

[quote user="Minino" post="227670"][Imatge

Crec que parlant d'aquests aparells, però és igual que sigui d'una marca o una altra no, fa temps que estic interessat en saber com van i si funcionen bé . Ja diràs com funcionen[/quote]


De fet el Twin max és el que mostre en Toni Wan Kenobi, el que mostres tú vé a ser el mateix però et mostra la presió per cilindre individual, visualment sembla més complert...vaja tampoc et sabria dir si millor o pitjor, bé quant ho tingui fet us comento la sensacions que obtingui.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Minino » dl. feb. 11, 2013 10:05 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="227672"][quote user="Minino" post="227670"]Crec que parlant d'aquests aparells, però és igual que sigui d'una marca o una altra no, fa temps que estic interessat en saber com van i si funcionen bé . Ja diràs com funcionen[/quote]

Em sembla que no Minino, crec que es tracte d'aquest model:

Imatge[/quote]


:okcat OK moltes gracies :okcat
:sorry No sabia que era tan sofisticat, sempre havia pensat en aquests de les agujitas de rellotge :cat_vergonya
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Dodo » dl. feb. 11, 2013 10:44 pm

Tal com diu el Bernat, el Twin max és el de la foto.
Funciona per mitjà de depressió com tots i he de dir que és especial per a dos cilindres.
La diferència amb el de rellotges a part del número de cilindres, és que és electrònic i potser l'ajustament és més fi.
Els dos van bé, peró el Twin ocupa menys espai i no hi ha perill de trencament de les esferes.
Actualment les motos es desajusten poc, ja que la majoria ja van per injecció regulada electronicament, diferent de les de carburadors. (Als que ens agrada remanar em de passar l'estona d'alguna manera i els que venen aparells han de dir que son imprescindibles).
Segurament em deixo un munt de coses, peró ja hi haurà algú amb més coneixament que el meu i amb ganes d'explicar. :okcat
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 11, 2013 10:59 pm

aixo es el que abans es deia bacuometres ?? el dia que s'em desajusti la R 90 ja us avisare :okcat :okcat .
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Dodo » dl. feb. 11, 2013 11:10 pm

[quote user="Kpeps" post="227724"]aixo es el que abans es deia bacuometres ?? el dia que s'em desajusti la R 90 ja us avisare :okcat :okcat .[/quote]
Si kpeps, tens tota la raó.
Si et cal ajuda només l'has de demanar i saps que almenys a mi em tindràs :okcat o puc fer més bé o malament, aixó ja ho sabrem després :birracat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 12, 2013 8:51 am

[quote user="Dodo" post="227725"][quote user="Kpeps" post="227724"]aixo es el que abans es deia bacuometres ?? el dia que s'em desajusti la R 90 ja us avisare :okcat :okcat .[/quote]
Si kpeps, tens tota la raó.
Si et cal ajuda només l'has de demanar i saps que almenys a mi em tindràs :okcat o puc fer més bé o malament, aixó ja ho sabrem després :birracat[/quote]

moltes gracies home :birracat apuntat que teniu ideies mecanicas que jo :cat_vergonya :cat_vergonya ni las bujias se canviar :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dt. feb. 12, 2013 2:35 pm

Tens raó Dodo, és per els que ens agrada remanar una mica la moto, ja que avui día amb la injecció que cuasi bé totes les motos porten, l'ajustament dels cilindres sòl estar en uns paràmetres bastant estables, no així amb una R90 d'en kpeps on els carburadors solen ser més sensibles.

La veritat és que m'ho passo bé remanant i amb un hivern com el d'aquest any on la neu que tinc al jardi de casa no em deixa gaire treva per voltar :conducat em dedico a jugar amb ella estàticament :okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 12, 2013 5:37 pm

[quote user="Bernat" post="227773"]Tens raó Dodo, és per els que ens agrada remanar una mica la moto, ja que avui día amb la injecció que cuasi bé totes les motos porten, l'ajustament dels cilindres sòl estar en uns paràmetres bastant estables, no així amb una R90 d'en kpeps on els carburadors solen ser més sensibles.

La veritat és que m'ho passo bé remanant i amb un hivern com el d'aquest any on la neu que tinc al jardi de casa no em deixa gaire treva per voltar :conducat em dedico a jugar amb ella estàticament :okcat[/quote]

ara veig que ets de Prats i Sansor,dons ja te la portare quan no nevi tant,jajaja,els caps de setmana vaig a Queixans i a las tardas a vegades anem als cavalls del teu poble :holacat :holacat es clar aixo que dius,amb l'injeccio no cal ajustar quasi be res ,ara que la meva gira a 900 voltes i casi ni se sent :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dt. feb. 12, 2013 7:37 pm

[quote user="Kpeps" post="227786"][quote user="Bernat" post="227773"]Tens raó Dodo, és per els que ens agrada remanar una mica la moto, ja que avui día amb la injecció que cuasi bé totes les motos porten, l'ajustament dels cilindres sòl estar en uns paràmetres bastant estables, no així amb una R90 d'en kpeps on els carburadors solen ser més sensibles.

La veritat és que m'ho passo bé remanant i amb un hivern com el d'aquest any on la neu que tinc al jardi de casa no em deixa gaire treva per voltar :conducat em dedico a jugar amb ella estàticament :okcat[/quote]

ara veig que ets de Prats i Sansor,dons ja te la portare quan no nevi tant,jajaja,els caps de setmana vaig a Queixans i a las tardas a vegades anem als cavalls del teu poble :holacat :holacat es clar aixo que dius,amb l'injeccio no cal ajustar quasi be res ,ara que la meva gira a 900 voltes i casi ni se sent :birracat :birracat[/quote]

Que seria de Prats i Sansor sense Cal Pau (Els cavalls) ! S'hi menja bé a un preu raonable :okcat, apart de montar a cavall.
Bé, ara quan vegi una r90 voltant per aqui ja sabré qui és :holacat i si mai hem d'endollar el Twin max, doncs ho probem! :birracat

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » ds. feb. 23, 2013 1:36 pm

Bé, aquest matí m'he decidit a endollar el Twin Max, és senzill de calibrar l'aparell,i un cop endullat marcava "0" establament tant al relantir com a 3000 r.p.m és a dir que no he tingut que tocar res més per deixar els cilindres sincronitzats. Senyal que tot esta bé, de fet la moto anava i va fina així doncs fins la propera revisió tot :okcat .

Siau!

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Jon_Garfio » dg. març 10, 2013 7:55 pm

El twinmax va de muerte, solo ten una cosa en mente: la pila de 9v que lleva a de estar plena de carga, si no te dará lecturas y oscilaciones erroneas.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Sincronitzador De Cilindres Twin Max

Entrada Autor: Bernat » dl. març 11, 2013 1:42 pm

[quote user="Jon_Garfio" post="231015"]El twinmax va de muerte, solo ten una cosa en mente: la pila de 9v que lleva a de estar plena de carga, si no te dará lecturas y oscilaciones erroneas.[/quote]


Ok lo tendré en cuenta.

Gracias.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”