Problemes Al Cardan De La 1200gs
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Problemes Al Cardan De La 1200gs
Bona tarda a tots,
Tinc un company amb una gs amb 50000km i avui s'ha trobat amb la sorpresa que el mecànic li ha dit que té els engranatges del cardan xungos i els ha de canviar. Us ha passat amb algún de vosaltres? Què hi penseu? Va fer la revisió dels 40.000 i no li van dir res, és normal??
Espero a veure si ens podeu donar un raig de llum, ja que els temps no estan per deixar anar 1200€ per la cara.
V's i gràcies!!
Tinc un company amb una gs amb 50000km i avui s'ha trobat amb la sorpresa que el mecànic li ha dit que té els engranatges del cardan xungos i els ha de canviar. Us ha passat amb algún de vosaltres? Què hi penseu? Va fer la revisió dels 40.000 i no li van dir res, és normal??
Espero a veure si ens podeu donar un raig de llum, ja que els temps no estan per deixar anar 1200€ per la cara.
V's i gràcies!!
XeviDL650K8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2013 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
Hola Kpeps, doncs no ho sé, ja li demanaré...
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
[quote user="XeviDL650K8" post="228720"]Bona tarda a tots,
Tinc un company amb una gs amb 50000km i avui s'ha trobat amb la sorpresa que el mecànic li ha dit que té els engranatges del cardan xungos i els ha de canviar. Us ha passat amb algún de vosaltres? Què hi penseu? Va fer la revisió dels 40.000 i no li van dir res, és normal??
Espero a veure si ens podeu donar un raig de llum, ja que els temps no estan per deixar anar 1200€ per la cara.
V's i gràcies!![/quote]
Hola Xevi,
És dificil fer un diagnòstic a distancia...
Ara bé, si preguntes si és possible que amb 10.000kms s' hagi pogut fer malbé l'engranatge del cardán, la resposta és, sí. La pèrdua del lubrificant per el retén és suficient per fer malbé cualsevol engranatge. El lubrificant es canvia cada 20.000kms, és a dir que almenys dues vegades li han renovat...si mai ho ha fet,doncs el lubrificant perd les prestacións i també pot petar. Com diu el company Kpeps si té passades les revisions a BMW amb el llibre segellat potser pot mirar de reclamar tot i que ho dubto,ja que també és pot trencar per un mal ús (Que no dic que hagi sigut) però poden alegar-ho així o no ferse'n càrrec.
Tinc un company amb una gs amb 50000km i avui s'ha trobat amb la sorpresa que el mecànic li ha dit que té els engranatges del cardan xungos i els ha de canviar. Us ha passat amb algún de vosaltres? Què hi penseu? Va fer la revisió dels 40.000 i no li van dir res, és normal??
Espero a veure si ens podeu donar un raig de llum, ja que els temps no estan per deixar anar 1200€ per la cara.
V's i gràcies!![/quote]
Hola Xevi,
És dificil fer un diagnòstic a distancia...
Ara bé, si preguntes si és possible que amb 10.000kms s' hagi pogut fer malbé l'engranatge del cardán, la resposta és, sí. La pèrdua del lubrificant per el retén és suficient per fer malbé cualsevol engranatge. El lubrificant es canvia cada 20.000kms, és a dir que almenys dues vegades li han renovat...si mai ho ha fet,doncs el lubrificant perd les prestacións i també pot petar. Com diu el company Kpeps si té passades les revisions a BMW amb el llibre segellat potser pot mirar de reclamar tot i que ho dubto,ja que també és pot trencar per un mal ús (Que no dic que hagi sigut) però poden alegar-ho així o no ferse'n càrrec.
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
Gràcies per les vostres aportacions!!!!!
V'sss!!!!!
V'sss!!!!!
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
si es de les primeres unitats si . Tinc un amic mecanic de BMW oficial i ja m'ho habia comentat aixo i no se que del camvi de marxes
En dues o tres rodes , a la fi del mon
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
[quote user="Pedroguzzi" post="228910"]si es de les primeres unitats si . Tinc un amic mecanic de BMW oficial i ja m'ho habia comentat aixo i no se que del camvi de marxes[/quote]
sense entrar amb el de las aixecades de roda i reuccions fora de lloc jo diria que es mes aviat una loteria......primeres i ultmas unitats,n'he sentit de tots colors..........
sense entrar amb el de las aixecades de roda i reuccions fora de lloc jo diria que es mes aviat una loteria......primeres i ultmas unitats,n'he sentit de tots colors..........
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2246
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
toquem fusta... però la meva, fregant els 80.000 de moment va molt fina... a veure si acabo d'una vegada el rodatge i puc començar a cargolar de veritat... :okcat
Però els rodaments del grup de propulsió "diuen" que solen durar entre 60 i 90.000 km, sempre hi ha excepcions per dalt i per baix i majoritariament depen del manteniment, el tracte i de la sort en els materials.
Però els rodaments del grup de propulsió "diuen" que solen durar entre 60 i 90.000 km, sempre hi ha excepcions per dalt i per baix i majoritariament depen del manteniment, el tracte i de la sort en els materials.
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Problemes Al Cardan De La 1200gs
No tinc ni la mes remota idea de l'origen del problema però, segons intueixo, un reten malmès, que supurés valvulina, hauria de tenir un forat ben gran per buidar tot el lubricant i, com a conseqüència, trencar el tren d'engranatges.
Molts retens "suen" una mica però el que acostuma a sortir no es ben be oli, sinó vapors d'oli els quals, en contacte amb l'atmosfera embruta molt aquella part de la mecànica i suposa un avis, amb molta antelació, de que cal fer-li un servei.
Pel que fa als cavallets i altres bestieses, saps com acabarà la cosa?? Doncs que la ECU incorporarà un inclinòmetre i un acceleròmetre que es "xivarà" al taller respecte l'estil del propietari que sempre "condueix com la seda".
I oju!!, que estic segur que aquest no es el cas del company.
Jordi "Prony"
Molts retens "suen" una mica però el que acostuma a sortir no es ben be oli, sinó vapors d'oli els quals, en contacte amb l'atmosfera embruta molt aquella part de la mecànica i suposa un avis, amb molta antelació, de que cal fer-li un servei.
Pel que fa als cavallets i altres bestieses, saps com acabarà la cosa?? Doncs que la ECU incorporarà un inclinòmetre i un acceleròmetre que es "xivarà" al taller respecte l'estil del propietari que sempre "condueix com la seda".
I oju!!, que estic segur que aquest no es el cas del company.
Jordi "Prony"