Nous Pneumàtics?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Pasqual » dg. feb. 24, 2013 12:12 pm

Teniu informació sobre aquest pneumàtics? Sembla que és la segona marca de godyear i el que em sembla curiós és que els puguis muntar en un sentit o un altre segons l'ús. El millor, 153€ el joc (!) i el més divertit, la traducció a l'espanyol. Se n'ha de saber molt per entendre que volen dir a la primera :viscat :viscat

"El neumático Sava MC 60 es la primera aventura completamente 100% bi-direccional neumático de doble propósito en el mercado. Simplemente swop la dirección de la banda de rodadura del neumático trasero y montar con un 100% de confianza que la banda de rodadura está ejecutando se adapte a la superficie que se encuentra."

Imatge
The Sava MC 60 adventure tyre is the first fully 100% bi-directional dual purpose tyre on the market. Simply swop the direction of the rear tyre tread and ride with 100% confidence that the tread you are running suits the surface that you are on.
Imatge
Nuevo 2013 en moto Off-road son los SAVA MC60 tamaño de los neumáticos: delanteros: 110/80/19 trasero: 150/70/17 SAVA MC60
especificaciones de neumáticos: delanteros: calificación de 'T' (190 km / h) Trasero: rated 'T' (190 km / h) SAVA MC60
índice de carga del neumático: Delantera: 59 "- 243 Kg Trasera: '63 '- 272 Kg.
Imatge
Imatge

Aquí explica el sentit de muntar-los segons vulguis fer off o no
Imatge
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 24, 2013 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Straw man » dg. feb. 24, 2013 1:01 pm

doncs em sembla una bona solució, no pinta gens malament a falta de provar-los.
Haurien de ser bastant durs dels flancs per acceptar presions baixes ( desconec si és així) i tindríem uns duals amb bon compromís en els dos terrenys.
I el preu és interessant.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 24, 2013 5:21 pm

No els conec, la idea es bona i el preu millor :okcat

Aixó es Made in....... ?
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 24, 2013 6:18 pm

I on els venen?
Durabilitat?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Pasqual » dg. feb. 24, 2013 7:01 pm

El venen per internet. Encara que el preu és tentador (Strawman) que faries, tenir dos jocs de rodes? o cada cop que vols fer una pista desmuntar i muntar la coberta?. No sé, no ho acabo de veure clar :nonocat :nonocat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 24, 2013 7:16 pm

Home, per muntar-los i desmuntar-los cada dia no, entenc que t'ofereixen segons la direcció un plus en On o en Off però partint d'un hipotètic 50%-50%... els tacs no desapareixen però queden orientats de manera diferent.

Jo l'hi veig més la utilitat en que si els montes en sentit OFF els que heu muntat tacs ho sabeu, al cap d'un temps quant el pneumàtic està ja per sota minims, els tacs queden deformats, sobretot els centrals del pneumàtic de davant, i així pots girar-los i acabar-los fent alguna sortida per carretera per acabar-los.
Tot i que això tampoc es cap novetat ja que amb els de enduro/cross jo ho he vist fer i així mantens el canto del tac ben esmolat sempre.

El preu es interessant, si... haurien d'anar molt malament o durar molt poc per que no en comencem a veure a les trails.

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 24, 2013 7:29 pm

Amb la mtb a principis dels 90' la meva colla ja feiem això de donar-los la volta, I quan feia trail-enduro n'hi havien varis que amb el pneumàtic del darrera ho feien quan el taco el tenien malament.

Fer-ho amb aquest Sava ho veig una tonteria, doncs suposant que els tacs estiguin bé, m'agradaria saber matemàticament quin tant per cent esgarrapa més d'un cantó a l'altre. Un 10% més?

Si les marques punteres de pneumàtics no treuen models amb aquesta filosofia, ens hauriem de creure a Sava, marca blanca de pneumàtics, els quals els de cotxe -de qualsevol model del seu catàleg- si plou I passes de 100 el cotxe va per on vol?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 24, 2013 7:38 pm

[quote user="Randy-650" post="229170"]Amb la mtb a principis dels 90' la meva colla ja feiem això de donar-los la volta, I quan feia trail-enduro n'hi havien varis que amb el pneumàtic del darrera ho feien quan el taco el tenien malament.

Fer-ho amb aquest Sava ho veig una tonteria, doncs suposant que els tacs estiguin bé, m'agradaria saber matemàticament quin tant per cent esgarrapa més d'un cantó a l'altre. Un 10% més?

Si les marques punteres de pneumàtics no treuen models amb aquesta filosofia, ens hauriem de creure a Sava, marca blanca de pneumàtics, els quals els de cotxe -de qualsevol model del seu catàleg- si plou I passes de 100 el cotxe va per on vol?[/quote]

jeje... per 150€ jo puc ser molt crèdul... :b9 :b9 :b9 tot es proposar-m'ho.

Avatar de l’usuari
Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Jb500 » dl. feb. 25, 2013 8:23 pm

153 euros el joc??

ostres, gairebe mes barats que uns de bons per btt...

alguna cosa no va a l'hora :666

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 25, 2013 8:42 pm

Entenc que seran per un ús mixte (amb les limitacions que això implica) i que es poden muntar en un sentit o en un altre segons el major ús que se li vagin a donar.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Nous Pneumàtics?

Entrada Autor: Straw man » dj. feb. 28, 2013 9:13 am

he trobat pel faceboock un distribuidor:

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 805&type=1

veig que tenen bastanta gama off road, i crida l'atenció que hi ha bastanta varietat en 100/90/19 cosa que és molt d'agrair pels que no porten roda de 21. Els preus són molt interessants... no descarto provar-los més aviat que tard.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”