Problema Electric - Intermitens -

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: XaviTwin » ds. març 02, 2013 2:39 pm

Pregunta ¿?

E canviat els intermitents del darrera de la moto, original valía una pasta, e instal.lat un de la industria auxiliar.

Be, la qüestió es, que la bombilla d’origen es de 21w, l’intermitent portava una de 10 o 12w no recordo, així doncs massa ràpid, e trovat uns de 23w però noto que li costa reacciona a vegades i trigui en engega, amb els d’emergència o far correctament, e buscat de 23w però no trobo en carbassa del encapsulat necessari.

Pensava que de 21 a 23 dons una mica mes lents igual, però no, que triguin en reacciona ¿?

Es la mateixa pinya de les llargues i aquestes el botonet a vegades s’enganxa igual es neteja i llestos o no ¿?

Que opineu ¿?

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: Jsk » ds. març 02, 2013 4:07 pm

Hola. Jo diría que és problema del conmutador dels intermitents, a mí em passa el mateix quan fa un temps fred i humit, que quan posses l'intermitent et triga uns segons a actuar. Un día parlan amb el mecànic em va dir que això era questió de netejar els contactes del conmutador.
En quan a la potència de la bombeta 21w és lo correcta i amb 23w hauría de anar bé igualment.

Vsss.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 02, 2013 9:17 pm

si abans de canviar-los anaven be,no te perque ser del conmutador,com dius posan las bombetes corresponents tornara a funcionar correctament,si fos del conmutador abans tampoc hagues anat correctament.
Imatge

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: XaviTwin » ds. març 02, 2013 10:20 pm

[quote user="Kpeps" post="229759"]si abans de canviar-los anaven be,no te perque ser del conmutador,com dius posan las bombetes corresponents tornara a funcionar correctament,si fos del conmutador abans tampoc hagues anat correctament.[/quote]

es lo que creia, però o e provat, e arrancat la moto e donat al commutador i a funcionat correctament, 23w, e canviat la bombeta 21w, i funcionant OK, e tornat a canviar amb la de 23w i OK, la problema es que la de 21 es mes gran que la de 23 i no i cap en el encapsulat, tampoc estic utilitzam la moto, pernodir que gens i amb aquestes pluges no se jo si l'interruptor esta demanant un cop de vista :(

a, aquesta tarda oe tornat a proba i tarda en reacciona, però els d'emergència no

gracies nois, continuaré provant

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: XaviTwin » ds. març 02, 2013 10:24 pm

ostras, que es un intermitent, no vull imagina si es el chip de control del modul de tracció :sonat

estic llegint les proves de la nova GS i la KTM en les revistes i amb tants controls fa yuyu

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: Jordi » dg. març 10, 2013 7:50 pm

Hola,

Amb molta por a fotre la pota vaig a dir el que penso que podria estar passant. Si canvies els intermitents per uns que incorporen bombetes de menor consum, el que passarà es que la cadència de d'intermitència es duplicarà. Es exactament el que passa quan instal·lem intermitents amb làmpades tipus LED.
En aquest cas la solució mes pràctica, econòmica i efectiva es substituir el relé d'intermitència per un d'electrònic, amb la qual cosa el problema s'haurà acabat a l'instant, ja que la seva cadència es independent de la carrega de la suma de les làmpades connectades.

La única dificultat que et pots trobar es que hi ha dos tipus de relés: els de dos fils i els de tres fils (no n'hi ha mes). Cerca pels foros de "Goggle" quin es el tipus que porta la teva moto, ves a qualsevol botiga de recanvis de moto i compra'l, et costarà entre quinze-vint euros i hauràs de buscar algú que et faci el canvi o informar-te per la xarxa.

Penso que el problema pot estar per aquí, si no es així, et demano disculpes.

Una abraçada,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: XaviTwin » dg. març 10, 2013 9:14 pm

[quote user="Prony" post="231012"]Hola,

Amb molta por a fotre la pota vaig a dir el que penso que podria estar passant. Si canvies els intermitents per uns que incorporen bombetes de menor consum, el que passarà es que la cadència de d'intermitència es duplicarà. Es exactament el que passa quan instal·lem intermitents amb làmpades tipus LED.
En aquest cas la solució mes pràctica, econòmica i efectiva es substituir el relé d'intermitència per un d'electrònic, amb la qual cosa el problema s'haurà acabat a l'instant, ja que la seva cadència es independent de la carrega de la suma de les làmpades connectades.

La única dificultat que et pots trobar es que hi ha dos tipus de relés: els de dos fils i els de tres fils (no n'hi ha mes). Cerca pels foros de "Goggle" quin es el tipus que porta la teva moto, ves a qualsevol botiga de recanvis de moto i compra'l, et costarà entre quinze-vint euros i hauràs de buscar algú que et faci el canvi o informar-te per la xarxa.

Penso que el problema pot estar per aquí, si no es així, et demano disculpes.

Una abraçada,

Jordi "Prony"[/quote]

Gracies prony per la informació, bona es com sempre, e igual es una possibilitat, però, no an tornat a falla de moment, aixi que com ex-informàtic, millor no toco res, :cat_vergonya

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Armand
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:01 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Problema Electric - Intermitens -

Entrada Autor: Armand » dg. març 10, 2013 11:04 pm

Jo crec que la solució pot ser mes facil.
Tindrás que posar les 4 bombetes del mateix watatje, per que si no el relé falla, i solucionat el problema.
Salutacions.
*************************************
Armand i Roser
Honda Goldwing GL 1800
*************************************

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”