Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Bernat » dt. gen. 07, 2014 7:59 pm

[quote user="Boolean" post="249823"][quote user="Trencaferro" post="249566"]A veure, no són la "panacea", però ja ho vaig dir en el seu dia, altres marques no m'havien passat dels 6000, aquests ja vaig pels 10.000 i encara duren.
Peroooooooò, en aigua, neu i carreteres gelades amb sal o sense, són infinitament superiors els TR91, i a sobre no fan ni la meitat de soroll. Si no fos per la durabilitat els Dunlop són molt millors en tot excepte en kiilometratge. Aqui ja cadascú valora les seves prioritats.[/quote]

no ets el primer que em diu aixo dels Dunlop,.. quina duracio tenen aproximadament?
he de canviar el davaner i no tinc ganes de repetir amb els Anakee3,... o tourande Next o els Dunlop,.... estic valorant opcions.
Aixo si, de moment nomes canviaria el de davant pq el de darrere dels michelin encara tenen guerra per aguantar.[/quote]

Jo els Anakee3 no els he pobat doncs no en puc dir-te res, però dels Tr91 et puc dir que van molt i molt bé tant en mollat com en sec,la duració uns 7/8mil kms +/- de mitja ja que m'he arrivat a polir el de darrera en 5000 kms a l'estiu en sortidetes per el Pirineu (on visc) on l'asfalt és molt abrasiu i viatjant els hi he fet fins a 10.000kms. N'estic ben content i no els canvio :okcat

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: PEPI600 » dt. gen. 07, 2014 9:19 pm

[quote user="Bernat" post="249841"][quote user="Boolean" post="249823"][quote user="Trencaferro" post="249566"]A veure, no són la "panacea", però ja ho vaig dir en el seu dia, altres marques no m'havien passat dels 6000, aquests ja vaig pels 10.000 i encara duren.
Peroooooooò, en aigua, neu i carreteres gelades amb sal o sense, són infinitament superiors els TR91, i a sobre no fan ni la meitat de soroll. Si no fos per la durabilitat els Dunlop són molt millors en tot excepte en kiilometratge. Aqui ja cadascú valora les seves prioritats.[/quote]

no ets el primer que em diu aixo dels Dunlop,.. quina duracio tenen aproximadament?
he de canviar el davaner i no tinc ganes de repetir amb els Anakee3,... o tourande Next o els Dunlop,.... estic valorant opcions.
Aixo si, de moment nomes canviaria el de davant pq el de darrere dels michelin encara tenen guerra per aguantar.[/quote]

Jo els Anakee3 no els he pobat doncs no en puc dir-te res, però dels Tr91 et puc dir que van molt i molt bé tant en mollat com en sec,la duració uns 7/8mil kms +/- de mitja ja que m'he arrivat a polir el de darrera en 5000 kms a l'estiu en sortidetes per el Pirineu (on visc) on l'asfalt és molt abrasiu i viatjant els hi he fet fins a 10.000kms. N'estic ben content i no els canvio :okcat[/quote]

M´has copiat la resposta, depen de les carreteres però de duració més o menys la mateixa :okcat , i jo de moment tampoc canvio de marca i model, en mullat hi ha un abans i un després dels TR91
Imatge Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”