Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plastic

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plastic

Entrada Autor: Boolean » dv. abr. 05, 2013 9:20 am

Estic mirant les maletes de la Explorer i despres de mirar i remirar he quedat amb dues candidates:

- les originals de plastic i com a molt les tapes d'alumini
- Les Holan Nomada Pro completament d'alumini (Web)

La resta (Trekker, swmotech, heppco,.... ) les descarto pq esteticament no m'agrada que quedin tant separades sobretot de la part del escapament, i almenys aquestes dues son les que he vist que queden millor integrades.

Per per mes que li dono voltes al tema em queda el dubte que per la diferencia de preu no se si em val la pena les Holan o no. El preu de les originals amb bosses incluides ronda els 600€ i les Holan amb les bosses i tancaments passa dels 900€.

No he de fer cap viatge epic d'aquells de fer la volta el mon en plan Miquel Silvestre, els viatgets que fare sera com a molt de dues setmanes i per zones mitjanament civilitzades evitant fotrem en merders com pistes i selves amazoniques i per això tinc el dubte que si treure realment el profit que sen pot treure de les d'alumini.

Eteticament m'agraden les dues, sempre queda mes "canyero" les d'alumini pero no se fins a quin punt poden ser mes practiques que les originals.

Que en penseu?

Els que les porteu d'alumini,... que us va empenyer a triarles respecte a les originales de la moto o algunes de plasticot com les Givi de tota la vida?

Unes fotos:

originals
Imatge Imatge

Holan Nomada PRO
Imatge Imatge
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 05, 2013 9:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Joavel » dv. abr. 05, 2013 9:32 am

Si fas força "fora carretera", i viatjes molt el meu consell és alumini sí o sí. Si és per sortir de tant en tant qualsevol opciò pot ser válida. :birracat

Les Holan Nomada Pro, tenen molt bona pinta esteticament parlant.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 05, 2013 9:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Boolean » dv. abr. 05, 2013 9:51 am

[quote user="Joavel" post="232932"]
Les Holan Nomada Pro, tenen molt bona pinta esteticament parlant.[/quote]

ho se ho se,... pero em tira enrere els casi 400€ de mes que pagaria i que precisament son la font dels meus dubtes,... si costessin mes o menys igual no en tindria cap de dubte, posaria les Holan de pet
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 05, 2013 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 05, 2013 10:22 am

Bones.
A mi les originals de la Triumph no m´agraden gens. Ho sento.
Son massa grosses al meu gust.

La diferencia entre una maleta d'Alumini i una de plàstic és que en cas de caiguda ni que sigui en parat, en una maleta d´alumini es deformarà, li faràs un bony,.....
En una maleta de plàstic, segurament s´estellarà i/o la trencaràs.

A part de le despesa economica, imagina't una tonteria de caiguda en parat en un viatge i que es trenqui la maleta....
Amb la d´alumini, amb una mica de pressió, patades o un martell podras continuar el viatge.


Les Holan són més cares que les Triumph??

Has mirat les Trax? Per les BMW tenen les maletes adaptades al tub d´escapament per les triumph no ho sé.
Tampoc no sé si les Touratech Zega Pro les tenen adaptades per les GS, pero podria ser que si, ja que ara les noves tenen els tubs al mateix costat que tu, i aleshores aixó ... et permetria possar-les.
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Boolean » dv. abr. 05, 2013 11:23 am

[quote user="Steelman" post="232936"]
Les Holan són més cares que les Triumph??
[/quote]

Contra el que diu la "logica" si,... les originals son les mes economiques de totes les opcions possibles (sense comptar unes Givi de plasticot generiques clar...)

[quote user="Steelman" post="232936"]Has mirat les Trax? Per les BMW tenen les maletes adaptades al tub d´escapament per les triumph no ho sé.
Tampoc no sé si les Touratech Zega Pro les tenen adaptades per les GS, pero podria ser que si, ja que ara les noves tenen els tubs al mateix costat que tu, i aleshores aixó ... et permetria possar-les.
Imatge[/quote]

les Trax son les SW-Motech i no les tenen adaptades per la forma de l'escapament.

Les Zega que has posat en la imatge son per la 800. Vaig mirar si tenien algo semblant per la Explorer pero de moment no ho tenen. Si he de posar unes Zega han de ser les estandards i queden massa separades. Si fins el dia que hagi de fer la compra treuren unes Zega adaptades a l'escapament de la Explroer doncs de ben segur que es convertiran en unes candidates i [strike]el preu crec que es molt semblant a les Holan[/strike] acabo de veure que els de la 800 costen mes de 1200€,.... descartades :callo
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 05, 2013 11:36 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Sergi3 » ds. abr. 06, 2013 8:23 am

[quote user="Boolean" post="232942"]

Contra el que diu la "logica" si,... les originals son les mes economiques de totes les opcions possibles (sense comptar unes Givi de plasticot generiques clar...)
[/quote]

Les originals de triumf les vaig trobar excessivament grosses, per la capacitat que tenen, que si no recordo malament entre les tres son uns 70L

:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 06, 2013 10:18 am

si son grosses i mes economicas,sens dubte les originals,a part que las laterals no las portes sempre posades,oi ?? dons mes que mes.
Imatge

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Utilitat I Practicitat De Les Matletes D'alumini Vs Plas

Entrada Autor: XaviTwin » ds. abr. 06, 2013 3:00 pm

A mes les pots utilitza de cadira o taula, de fet, e portat les Zega i ara porto les originals de Honda "venien quan vaig compra la moto" i estic sempre temtad de compra unes d'alumini.

La meva raó "perquè esta clar que caure no ens caiem ;)", encara que estèticament es discutible, la carga es molt mes còmoda, però, costen una pasta, i de fet amb les originals e viatjat per tota España i no problem

...V...
cor V-Twin

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”