Consulta Pinlock Shuberth C3

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 05, 2013 7:45 pm

A veure si algú em pot treure de la dubte. Fa uns 3 anys que tinc aquest casc, la veritat que va com una seda, però ultimament, el pinlock, el qual em varen montar en la propia botiga, no sé si perquè s'hi ha posat pols a la juntes o què, quan plou se m'entela de dins, amb el problema que després per poder-m'hi veure tinc d'obrir una mica la visera, amb lo que se m'afeigeixen gotes d'aigua entre en pinlock i la visera i amb lo consequent no m'hi veig quasibé gens, amb lo empipador que és i el perill que comporta.

Algú sap si es pot desmontar i tornar a fixar i com fer-ho?

O bé ja m'en puc oblidar i començar a buscar visera i pinlock nou?? (dic visera perquè si ho tinc de cambiar em treuria també aquesta que està una mica ratllada).

Moltes gràcies.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Jesus » dv. abr. 05, 2013 9:33 pm

El pinlok va a pressio, collat amb dos cargols excentrics, treu-lo, neteja-ho tot i quant el tornis a muntar gira els cargols excentrics fins que quedi perfectament adherit a la pantalla, ha de quedar una camara d'aire pq no s'enteli.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 06, 2013 12:52 pm

[quote user="Jesus GS" post="232973"]El pinlok va a pressio, collat amb dos cargols excentrics, treu-lo, neteja-ho tot i quant el tornis a muntar gira els cargols excentrics fins que quedi perfectament adherit a la pantalla, ha de quedar una camara d'aire pq no s'enteli.

Salut!!![/quote]

Moltes gracies Jesús! :birracat

Ahir al vespre ja ho vaig provar, ho vaig deixar tot ben net i tornat a montar, tot i així tinc problemes perquè em quedi tot hermètic. A veure si aquesta tarda tinc temps i repeteixo l'operació.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Jesus » ds. abr. 06, 2013 2:59 pm

[quote user="Trencaferro" post="233010"][quote user="Jesus GS" post="232973"]El pinlok va a pressio, collat amb dos cargols excentrics, treu-lo, neteja-ho tot i quant el tornis a muntar gira els cargols excentrics fins que quedi perfectament adherit a la pantalla, ha de quedar una camara d'aire pq no s'enteli.

Salut!!![/quote]

Moltes gracies Jesús! :birracat

Ahir al vespre ja ho vaig provar, ho vaig deixar tot ben net i tornat a montar, tot i així tinc problemes perquè em quedi tot hermètic. A veure si aquesta tarda tinc temps i repeteixo l'operació.[/quote]

Si tot i girar els cargol excèntrics de la pantalla el pinlock no queda hermeticament adherit, pots caviar el pinlock i llestos, no son gaire cars i després del temps que fa que el portes igual està ja una mica tronat.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 06, 2013 7:32 pm

[quote user="Jesus GS" post="233018"][quote user="Trencaferro" post="233010"][quote user="Jesus GS" post="232973"]El pinlok va a pressio, collat amb dos cargols excentrics, treu-lo, neteja-ho tot i quant el tornis a muntar gira els cargols excentrics fins que quedi perfectament adherit a la pantalla, ha de quedar una camara d'aire pq no s'enteli.

Salut!!![/quote]

Moltes gracies Jesús! :birracat

Ahir al vespre ja ho vaig provar, ho vaig deixar tot ben net i tornat a montar, tot i així tinc problemes perquè em quedi tot hermètic. A veure si aquesta tarda tinc temps i repeteixo l'operació.[/quote]

Si tot i girar els cargol excèntrics de la pantalla el pinlock no queda hermeticament adherit, pots caviar el pinlock i llestos, no son gaire cars i després del temps que fa que el portes igual està ja una mica tronat.

Salut!!![/quote]

No son gaire cars? doncs diga'm a on els compres tu, perquè els originals valen més que la visera!!! :foracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Consulta Pinlock Shuberth C3

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 07, 2013 11:14 am

Ara m'has mort, el vaig canviar a Moto Centre d' Andorra, aprofitant que vaig pujar per fer altres compres i crec que costava uns 30€.

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”