A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Joscoma » dt. abr. 09, 2013 7:49 pm

dons aixó que acabo de posar unes metzeler tourance a la f800gs i quan vaig a 80-85 km/h si deixo el gas, el manillar flamveja en canvi si continuo o mantenc el gas no ho fá.avui m'han tornat a equilibrar la roda del devant pero continua igual.amb velocitat més elevada va bé.potser mestic tornan :wall que farieu? ho deixarieu estar o tornarieu al taller de les rodes? vsss

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Pep1200GS » dt. abr. 09, 2013 8:05 pm

Que et mirin també l'equilibrat del darrera, mai se sap..!!

Pep

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Storm » dt. abr. 09, 2013 8:38 pm

I si el pneumàtic està en bones condicions-pressions. De vegades en surten de defectuosos.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 10, 2013 2:16 pm

La majoria de les motos pateixen d'aquest 'defecte', normalment a les velocitats compreses entre 60 i 80 km/h. Mira de fer-ho a 90 i a 50 km/h, aviam si et passa. És degut a enigmes de l'energia cinètica.

Si et continua passant podria ser com han dit degut al pneumàtic defectuós. Però s'ha de tenir en compte també que una llanda (llanta en castellà) de radis pot tenir-ne algun de fluix i produir aquestes oscilacions tan molestes, així com també mirar si el cargol/coxinet de la direcció està en bon estat i al seu par d'apretament correcte.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Carles » dc. abr. 10, 2013 5:12 pm

Bones!!!

Portes topcase? Si és així pot ser bona part de culpa de dur-lo, aerodinàmicament és molt dolent... a la Varadero, des del primer dia m'ho fa, i s'agreuja si el neumàtic comença a estar gastat. Sense topcase millora bastant fins gairebé desaparèixer, com he dit, segons l'estat del neumàtic davanter.

Al principi li vaig provar tot, equilibrant de nou la roda, apretant i afluixant la suspensió posterior, comprovant la pressió del neumàtic... i res, l'única manera de reduir el "vaivé" del manillar és traient-li el topcase.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Joscoma » dc. abr. 10, 2013 5:37 pm

he provat amb top case i sense(igual) he provat endurint el amortidor de darrera(igual)inclus he desmontat el paramans i he posat el contrapés d'origen.(igual)he mirat presions i (igual).ha de ser un problema d'aquests nous neumàtics ja que amb els vells no ho feia.només em queda afeitarme l'entrecuix.jeje

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: 650X » dc. abr. 10, 2013 9:44 pm

Has comprovat que el penumàtic estigui ben talonat, es a dir que al girar no es vegi cap zona lateral més enfonsada que una altre? si es això, torna al taller de rodes, i si no, també. Ha danar bé, no has fet cap experiment extrany.

Salut

Avatar de l’usuari
Jdev
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 9:25 am
Ubicació: Vic

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Jdev » dc. abr. 10, 2013 11:37 pm

No hi donis moltes voltes, el pneumàtic és defectuós.
L'estiu passat vaig tenir el mateix problema amb un Metzeler Tourance. En un primer moment em van tornar a reequilibrar la roda però el problema va persistir. Vaig tornar al taller i em van posar un pneumàtic nou. Tot solucionat!

Espero que et serveixi d'ajuda.

Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Joscoma » dj. abr. 11, 2013 9:38 am

si també e´s un tourance, en el taller ja m'ha demanat un altre.ha veure si aixi s'arregla.per ser conec un taller de neumatics que no volen saber res de la marca metzeler, diuen que en surten masses de defectuosos.eu sentit a dir algu d'aixó? :nonocat em sembla que el proper cop agafaré una altre marca.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Pere29 » dj. abr. 11, 2013 12:57 pm

Entenc que as posat tots dos neumatics nous????

Jo amb els metzeler fins dia d´avui no he tingut problema.

Avatar de l’usuari
Jdev
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 9:25 am
Ubicació: Vic

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Jdev » dj. abr. 11, 2013 4:10 pm

Com ja he dit , l'estiu passat vaig tenir aquest problema. Em varen canviar el pneumàtic i per tant la resposta del taller va ser correcta. Jo sempre he muntat els Metzeler i només he tingut aquest contratemps.
En aquest moments he muntat un EXP al davant i Tourance normal al darrera...Fantàstic!! Molt recomanable...

See you!!

Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Joscoma » dj. abr. 11, 2013 5:13 pm

[quote user="Pere29" post="233315"]Entenc que as posat tots dos neumatics nous????

si pere29 si els dos son nous.A veure si mel posen aviat avui el demanaven.vss

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Llagasta » dj. abr. 11, 2013 5:19 pm

Els tourance van sortir una partida fa 3 o 4 anys, que tenien algún defecte.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: 650X » dl. abr. 15, 2013 2:45 am

[quote user="Joscoma" post="233306"]si també e´s un tourance, en el taller ja m'ha demanat un altre.ha veure si aixi s'arregla.per ser conec un taller de neumatics que no volen saber res de la marca metzeler, diuen que en surten masses de defectuosos.eu sentit a dir algu d'aixó? :nonocat em sembla que el proper cop agafaré una altre marca.[/quote]

No trencaré cap llança a favor de cap marca, però sense tenir cap dada a les mans juraria que Metzeler i Tourance es en les diferents versions es el pneumàtic més utilitzat per trails i maxitrails...

i d'una altre cosa també puc estar segur, l'últim consell que escoltaria alhora de comprar un pneumàtic es el d'un taller de rodes. :b9


Ja ens explicaràs com acaba el tema.

Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 15, 2013 8:18 am

En més d'urna ocasió m'ha passat això. La primera era la roda del darrera desequilibrada que feia l'efecte a la davantera, i la segona, va ser una MICHELIN que va sortir defectuosa que em va tornar boig fins que la marca va passar una nota amb els números de roda que eren defectuosos i la meva ho era.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Re: A 80km/h Si Deixo Gas El Manillar Sembla Un Flam.

Entrada Autor: Joscoma » dv. abr. 19, 2013 10:28 am

al final per saber si el neumatic de devant era o no defectuós els hi vaig deixar el vell perque el tonessin a posar.un cop posat el vell de devant la moto no mostrava cap mena de oscil-lació com feia amb el neumatic nou.un cop provat de on venia el defecte m'han canviat el neumatic i ara si que va bé.els del taller s'han portat, i inclús m'han demanat disculpes per tot plegat.així que ja sabeu hi han neumatics defectuosos, i si et toca i no t'el canvien et quedes ben arreglat.vsss
Joscoma l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 19, 2013 10:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”