Guants D´entre Temps

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Guants D´entre Temps

Entrada Autor: J-C » ds. abr. 27, 2013 11:43 am

hola, estic mirant de comprarme uns guants per entre temps, aveure si em podeu dona consell, estic buscan que siguin de pell i amb goretex i no em trobo, els que hi han son amb abric per l´hivern, ja em direu, gracies :burrucat
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 27, 2013 11:39 pm

Joan Carles, si vas al Rider Stil el nano d'allà t'aconsellarà molt bé, n'entén un troç llarg i té uns preus de tot tipus.

O si no pots fer com jo. A cada sortida porto normalment tres o quatre parells de guants: pel matí uns, pel migdia altres i per la tornada altres, i en funció del temps-temperatura em poso uns o altres. :holacat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: Kpeps » dg. abr. 28, 2013 10:56 am

jo,com diu en Randy tambe porto un parell de jocs de guants sempre en temporadas que ni fred ni calor,pero un bon amic meu sempre diu, que els millor guants d'entretemps son uns mals guants d'hivern :okcat i te rao.
Imatge

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: Molinenc » dg. abr. 28, 2013 5:12 pm

Jo, desde que em vaig posar els punys calefactables, que gairabe no em poso els guants d'hivern. Només quan fa molt fred i haig de fer una tirada llarga.

Abans en tenia uns d'hivern i els altres d'estiu. Quan s'em van trencar els d'estiu, el vaig comprar uns Dainesse que em van molt be (que no son ni d'estiu ni d'hivern).

http://www.motocard.com/sp/guantes/guan ... oke_n.aspx

Amb el temps, m'he donat compte que amb el casc i amb els guants t'has de gastar la pasta per poder escollir el que millor s'et adapta al cos i no a la butxaca.

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: J-C » dg. abr. 28, 2013 6:40 pm

[quote user="Molinenc" post="234328"]Jo, desde que em vaig posar els punys calefactables, que gairabe no em poso els guants d'hivern. Només quan fa molt fred i haig de fer una tirada llarga.

Abans en tenia uns d'hivern i els altres d'estiu. Quan s'em van trencar els d'estiu, el vaig comprar uns Dainesse que em van molt be (que no son ni d'estiu ni d'hivern).

http://www.motocard.com/sp/guantes/guan ... oke_n.aspx

Amb el temps, m'he donat compte que amb el casc i amb els guants t'has de gastar la pasta per poder escollir el que millor s'et adapta al cos i no a la butxaca.[/quote]

hola, ostres quints guans mes xulos, llastima que es passa del meu pressupost :okcat
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: Molinenc » dg. abr. 28, 2013 7:17 pm

[quote user="J-C" post="234331"][quote user="Molinenc" post="234328"]Jo, desde que em vaig posar els punys calefactables, que gairabe no em poso els guants d'hivern. Només quan fa molt fred i haig de fer una tirada llarga.

Abans en tenia uns d'hivern i els altres d'estiu. Quan s'em van trencar els d'estiu, el vaig comprar uns Dainesse que em van molt be (que no son ni d'estiu ni d'hivern).

http://www.motocard.com/sp/guantes/guan ... oke_n.aspx

Amb el temps, m'he donat compte que amb el casc i amb els guants t'has de gastar la pasta per poder escollir el que millor s'et adapta al cos i no a la butxaca.[/quote]

hola, ostres quints guans mes xulos, llastima que es passa del meu pressupost :okcat[/quote]

Jo m'he quedat parat quan he vist el preu. Em van costar 120 euros (que ja ho vaig trobar una pasada) farà un any aprox a Motocard.

Ara diuen que abans valien 169 euros (Mentida) i ara et foten "la super oferta" del 12% i costen 148,72 euros (que continuen sent més car que el preu que vaig comprar jo, sense cap tipus d'oferta...)

Per tant, aquí tenim un bon exemple de que sovint les ofertes que diuen "antes valia X y ahora vale Z", sovint es un atrapa bobos. :foracat

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Guants D´entre Temps

Entrada Autor: Sergibuda » dg. abr. 28, 2013 10:07 pm

Jo normalment faig servir guants d'hivern "per ciutat". Són els guants que venen a la gent que només circula per ciutat i generalment en scooter. Si no són d'aquests, és pràcticament impossible que siguin impermeables.
sergibuda




they called me an accident

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”