ESTATOR

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

ESTATOR

Entrada Autor: Minino » dj. juny 06, 2013 9:51 pm

:666 El títol o començament no és el més bonic.
Ara anem al lio, el dissabte passat vaig haver de pujar a la Negreta a la grua, es va fotre l'alternador.
Això anomenat estator.
Comencem pel principi, se li va l'olla al compte voltes es posa la moto "A 200" només d'marcador, poc estona després s'atura, pares per veure que passa arrenques i no té força doncs bo li pegues una empenta i arrenca, es manté en marxa una estona no gaire i es torna a parar, seguim amb la mateixa operació i torna a arrencar.
Cridem a la grua i cap a casa a casa vam mirar i sembla que és la bateria "jod * r que sense bateria no funciona aquesta moto, no té força per aguantar" Doncs bé no era la bateria és l'estator "una peça que per norma general no sospecharías, no penseu que pels km, és una peça com les bombetes es fon ia prendre pel c * ho

El més graciós és que el dissabte cridem a la grua (molt bona ) el pitjor és que diumenge la tornem a cridar no cal dir, l'interrogatori ¿ahir se't porto la moto la grua a reparar? Si filla si però crèiem que era la bateria i no és la bateria és una altra cosa,,,,

Torna a casa torna CABREAOOOOMUUUUUYCABREAOOOO.
Però és el que té la mecanica que trenca,,, averia

Miro en aquestes pàgines del fòrum, al manual de taller.ESTATOR,,,, jod * r que els preus tenen, 300 € origuinal i 150 € pirata suposo que igual de bo, encara sort que tinc una paaaaa recanvis.
Truco per telèfon a un company (Prony) i li pregunto que pot ser, les sospites eren clares però sempre millor una altra opinió D'aquesta manera si no encert li puc dir a la dona que és el que m'han dit
:okcat  Jordi a la primera. Estator o Regulador

Amb més passió que que quan ets adolescent comencés a despullar la Negreta,,,
desmunt la tapa que hi ha davant del pinyó d'atac i la canviï,,,, en la prova funciono, veurem la setmana que ve si he de trucar a la grua.

La prova amb polímer surt bé 14.20V càrrega bé la bateria,,,, L'polímer és dels xinesos per si he de culpar alguen

Per a més informació la moto és una K10 comprada a 10/01/2011, l'estator que he posat és de la moto que vaig trencar, un k8 02/01/2009 són iguals, bé un una mica torradet però molt poc no es nota , sols un xic però molt poc, de fet si arribo a posar un al costat d'un altre gairebé ni es nota
La averia tenint les peces no és molta estona i menys si és muntar i desmuntar d'un motor a un altre.
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 8:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 06, 2013 10:20 pm

vaja tela !!!!! com dius,la mecanica te aquet dilema......sembla aixo...pero es allo....i la sort que tens de tenir ideies de mecanica,i recanvis guardats de l'altre ,la majoria de mortals es...la moto cap al taller......firmar las fulles d'entrada........sentir: un calfred amb una trucada.....
del recepcionista del taller:ES EL ESTATOR
el client:LO QUALO !!!
el recepcionista : LO QUALO ?? PUES 300 EURETES MES MA DE OBRA I EL IVA !!! TOMA QUALO !!!
en fi,lo que s'arregli amb quartos :okcat :okcat m'alegro que nomes fos aixo i ho podeisis solucionar :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Jordi » dj. juny 06, 2013 11:08 pm

Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 07, 2013 12:00 am

A les Bandit és el que més acostuma a fallar, de fet van fer una campanya pels models afectats, i aquí mateix la van passar en Pacs (acs) i en tommy si no recordo malament.

Perquè dius que ja el tens, si no a eBay UK els tenen molt bé de preu.

I ara que hi penso, les dues úniques vegades que he tornat amb grua oer avaria ha estat per això. Amb la Bandy no, no s' espatlla ni buscant-ho.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Mamut » dv. juny 07, 2013 4:39 pm

Què faríem sense el nostre estimat Prony? :okcat
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Minino » dv. juny 07, 2013 10:23 pm

[quote user="Kpeps" post="236228"]vaja tela !!!!! com dius,la mecanica te aquet dilema......sembla aixo...pero es allo....i la sort que tens de tenir ideies de mecanica,i recanvis guardats de l'altre ,la majoria de mortals es...la moto cap al taller......firmar las fulles d'entrada........sentir: un calfred amb una trucada.....
del recepcionista del taller:ES EL ESTATOR
el client:LO QUALO !!!
el recepcionista : LO QUALO ?? PUES 300 EURETES MES MA DE OBRA I EL IVA !!! TOMA QUALO !!!
en fi,lo que s'arregli amb quartos :okcat :okcat m'alegro que nomes fos aixo i ho podeisis solucionar :birracat :birracat[/quote]


:burrucat És el que té tenir una al garatge mig trencada, però pel que em volien donar per enviar-la al "desballestament" amb el que a mi m'agrada trastejar i muntar i desmuntar-i el poc que em volien donar, amb el munt de peces que es poden utilitzar :jajacat

:burrucat PRONY :okcat
Es aquest es el SUSODICHO

Imatge







[quote user="Randy-650" post="236239"]A les Bandit és el que més acostuma a fallar, de fet van fer una campanya pels models afectats, i aquí mateix la van passar en Pacs (acs) i en tommy si no recordo malament.

Perquè dius que ja el tens, si no a eBay UK els tenen molt bé de preu.

I ara que hi penso, les dues úniques vegades que he tornat amb grua oer avaria ha estat per això. Amb la Bandy no, no s' espatlla ni buscant-ho.[/quote]

:okcat Randy :okcat
És de les poques avaries que em tenen fins al capdamunt amb la Morini 350cc, dues vegades se'm va cremar, el mes graciós va ser que la tenia mig venuda a una persona d'un poble de Valladolid.
Pujar a Vaquerisses a passar la ITV i de tornada a la sortida del alcampo de Sant quirze es va averiar, la donava ja per avorrida i per enviar-la al desballestament i el nano que la portés a arreglar que ho pagava i que l'hi enviés.
[quote user="Mamut" post="236282"]Què faríem sense el nostre estimat Prony? :okcat[/quote]

:okcat :burrucat :okcat
Quan tens algun dubte preguntes, ja que sempre és millor la opinió d'un altre per si t'equivoques o tens algun dubte :okcat

:sonat Jaume que amb el bèstia que sóc, em poso i canvio el motor sencer,,,,, :b9 me voy pa Bilbao :b9
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Jordi » ds. juny 08, 2013 7:00 pm

Ostres,

Gràcies!!!! Quina gent mes benparida que sou!!!! :okcat :okcat

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Albert » dg. juny 09, 2013 6:20 am

Holaaa,

Andrés, estàs una bona peça muntant i desmuntat !!!

Llàstima de l’avaria, però si ja has solucionat.. a córrer i comprovar-ho, que ja tardes !!!



:okcat :okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: ESTATOR

Entrada Autor: Minino » dl. juny 10, 2013 12:51 pm

[quote user="Albert" post="236351"]Holaaa,

Andrés, estàs una bona peça muntant i desmuntat !!!

Llàstima de l’avaria, però si ja has solucionat.. a córrer i comprovar-ho, que ja tardes !!!



:okcat :okcat[/quote]

:b9 :b9 :666 FET :666 :b9 :b9

:b9 Esperem que hagi muntat totes les peces bé,,, no em s'hagi oblidat la clau anglesa dins,,, :b9 menys mal que sempre queda el martell fora és amb la clau que tanques a pressió jijijijij :viscat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”