Opinió Intercomunicadors SENA

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. jul. 20, 2013 6:43 am

Coneixeu els intercomunicadors SENA ?
Sembla que estan bé, i he mirat les diferències entre models i només he vist la durada de la bateria i la distància de comunicació, la resta és comuna.
Com els veieu?

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Xavier » dg. jul. 21, 2013 11:20 pm

No els conec, ho sento. No puc opinar.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 26, 2013 8:24 am

Holaaa,

Jo tampoc els conec aquests. Jo tinc els Midland BT Next dels que n’estic força content, però aquests, almenys el model SMH10, sembla que tinguin mes i millor connectivitat. Si el que diuen es veritat poden estar molt be.

Si te’ls acabes comprant ja ens ho explicaràs.


:cat_vergonya :okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. jul. 26, 2013 10:11 am

[quote user="Albert" post="239300"]Holaaa,

Jo tampoc els conec aquests. Jo tinc els Midland BT Next dels que n’estic força content, però aquests, almenys el model SMH10, sembla que tinguin mes i millor connectivitat. Si el que diuen es veritat poden estar molt be.

Si te’ls acabes comprant ja ens ho explicaràs.


:cat_vergonya :okcat[/quote]

Amb els Midland BT Next, sembla que la distància casc a casc és molt més alta al portar antena.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Albert » ds. jul. 27, 2013 12:45 am

Holaaa,

[quote user="Billy_Joe" post="239309"]
Amb els Midland BT Next, sembla que la distància casc a casc és molt més alta al portar antena.[/quote]

La distància es un tema important, efectivament, però en els Midland només hi pots parlar de un en un al mateix temps. Només en pots portar 1 com a predeterminat amb el que et comunicaràs de forma instantània, mentre que els altres 3 us haureu de posar d’acord per activar la línea al mateix temps per parlar entre vosaltres. També seria molt interessant saber si hi ha possibilitat de connectar via Bluetooth uns Sena amb els de les altres marques que hi ha al mercat. Si no es així redueixes considerablement les opcions.

Com sempre, tot depèn de quin us hagis de fer-ne, o sigui, amb qui voldries parlar pels intercomunicadors?


:| :| ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Opinió Intercomunicadors SENA

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. jul. 27, 2013 8:33 am

[quote user="Albert" post="239355"]Holaaa,

[quote user="Billy_Joe" post="239309"]
Amb els Midland BT Next, sembla que la distància casc a casc és molt més alta al portar antena.[/quote]

La distància es un tema important, efectivament, però en els Midland només hi pots parlar de un en un al mateix temps. Només en pots portar 1 com a predeterminat amb el que et comunicaràs de forma instantània, mentre que els altres 3 us haureu de posar d’acord per activar la línea al mateix temps per parlar entre vosaltres. També seria molt interessant saber si hi ha possibilitat de connectar via Bluetooth uns Sena amb els de les altres marques que hi ha al mercat. Si no es així redueixes considerablement les opcions.

Com sempre, tot depèn de quin us hagis de fer-ne, o sigui, amb qui voldries parlar pels intercomunicadors?


:| :| ;)[/quote]


En principi, els vull per fer-los servir moto a moto , normalment amb el meu germà i si algun cop cal, amb un altre company, la resta de prestacions estan molt bé, però no se si les faré servir.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”