Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 16, 2013 5:25 pm

A partir de principis del 2014 Michelin treu dos nous models :

-Michelin Pilot Road 4 GT, de sèrie a les noves RT 1200 LC:



ImatgeImatge


Del Pilot Road 4 Trail no veig imatges.

Font: http://translate.googleusercontent.com/ ... ylXb34xnjg





Disponibilitat mides:

Michelin Pilot Road 4
120/60 ZR 17
120/70 ZR 17
150/70 ZR 17
160/60 ZR 17
180/55 ZR 17
190/50 ZR 17
190/55 ZR 17
Michelin Pilot Road 4 GT
120/70 ZR 17
120/70 ZR 18
170/60 ZR 17
180/55 ZR 17
190/50 ZR 17
190/55 ZR 17
Michelin Pilot Road 4 Trail
110/80 R 19
120/70 R 19
150/70 R 17
170/60 R 17
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 16, 2013 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 16, 2013 5:36 pm

tenen molt bona pinta,Michelin es una marca en la que sempre he confiat,sempre he portat models d'aquesta marca i es nota molt,a l'antreior GS de serie venien els Metzeler i a la d'ara els Anake 3,res a veure quan hi ha una canvi d'asfalt,un relleu o una ratlla blanca :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Trencaferro » ds. nov. 16, 2013 11:19 pm

[quote user="Kpeps" post="246720"]tenen molt bona pinta,Michelin es una marca en la que sempre he confiat,sempre he portat models d'aquesta marca i es nota molt,a l'antreior GS de serie venien els Metzeler i a la d'ara els Anake 3,res a veure quan hi ha una canvi d'asfalt,un relleu o una ratlla blanca :birracat :birracat[/quote]

I lo millor dels Anakee3 és que jo ja hi porto 9000 kilometres i encara m'en queden per uns quants més, per fi podré dir que unes gomes m'han aguantat més de 10.000 qilometres i no els 6 o 7K que em duraven totes!!!! :jajacat :jajacat :jajacat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Kpeps » dg. nov. 17, 2013 9:46 am

[quote user="Trencaferro" post="246750"][quote user="Kpeps" post="246720"]tenen molt bona pinta,Michelin es una marca en la que sempre he confiat,sempre he portat models d'aquesta marca i es nota molt,a l'antreior GS de serie venien els Metzeler i a la d'ara els Anake 3,res a veure quan hi ha una canvi d'asfalt,un relleu o una ratlla blanca :birracat :birracat[/quote]

I lo millor dels Anakee3 és que jo ja hi porto 9000 kilometres i encara m'en queden per uns quants més, per fi podré dir que unes gomes m'han aguantat més de 10.000 qilometres i no els 6 o 7K que em duraven totes!!!! :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]

millor m'ho posses !!! :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 18, 2013 11:51 am

Holaaa,

Gràcies Randy !!!! Veig que Michelin ha tornat a pensar en mi, bé vull dir en la meva Pan !!

Han estat un temps sense fer res que hi podes posar i veig que aquests els fan en les mides que necessito en el model GT, segurament ho provREM




:okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 18, 2013 6:57 pm

[quote user="Trencaferro" post="246750"][quote user="Kpeps" post="246720"]tenen molt bona pinta,Michelin es una marca en la que sempre he confiat,sempre he portat models d'aquesta marca i es nota molt,a l'antreior GS de serie venien els Metzeler i a la d'ara els Anake 3,res a veure quan hi ha una canvi d'asfalt,un relleu o una ratlla blanca :birracat :birracat[/quote]

I lo millor dels Anakee3 és que jo ja hi porto 9000 kilometres i encara m'en queden per uns quants més, per fi podré dir que unes gomes m'han aguantat més de 10.000 qilometres i no els 6 o 7K que em duraven totes!!!! :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]

Doncs jo el segon joc d'Anakee2 el tinc avorrit. No sé ni quants km els hi he fet. Tinc ganes de provar els 3.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 19, 2013 1:29 am

Estic encuriosit amb els 4 Trail... la veritat es que després d'haver gastat un munt de jocs del Metzeler Tourance normal, el EXP no m'agrada, tot i saber que perdo la capacitat de fer pistes amb la seguretat dels tourance, tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig

Encara no hi ha fotos d'aquests 4 trail?

Un cop vaig estar a punt de muntar els PR 3 però el mecànic em va aconsellar no fer-ho perquè havia sentit d'algunes GS que a altes velocitats agafaven "meneitos" amb aquests pneumàtics...

Salut

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 19, 2013 10:50 am

Holaaa,

[quote user="650X" post="246958"]....tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig
[/quote]

Em sembla que buscaré uns Trail per la Pan... a veure si em puc acostar una mica als teus quilometratges actuals !!



:shock: :shock:
Sort,

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 19, 2013 10:26 pm

[quote user="Albert" post="246977"]Holaaa,

[quote user="650X" post="246958"]....tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig
[/quote]

Em sembla que buscaré uns Trail per la Pan... a veure si em puc acostar una mica als teus quilometratges actuals !!



:shock: :shock:[/quote]

No son uns quilometratges desorbitats per el pneumàtic que es i la moto que es. Precisament els Tourance Exp no m'agraden entre d'altres coses perquè el de davant es gasta tant o més ràpid que el de darrera.

recordes el fil... Enllaç

Esperarem al gener que es quan diuen que els treuran al mercat i ja veurem... :picant
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 19, 2013 10:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Trencaferro » dc. nov. 20, 2013 1:36 am

[quote user="650X" post="247075"][quote user="Albert" post="246977"]Holaaa,

[quote user="650X" post="246958"]....tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig
[/quote]

Em sembla que buscaré uns Trail per la Pan... a veure si em puc acostar una mica als teus quilometratges actuals !!



:shock: :shock:[/quote]

No son uns quilometratges desorbitats per el pneumàtic que es i la moto que es. Precisament els Tourance Exp no m'agraden entre d'altres coses perquè el de davant es gasta tant o més ràpid que el de darrera.

recordes el fil... Enllaç

Esperarem al gener que es quan diuen que els treuran al mercat i ja veurem... :picant[/quote]

Enric, això ho varem estar parlant al dinar de la ultima sortida amb el Jesús, tu tant aficionat al plat no ens vas ni sentir!!! :b9 :b9 :b9
No crec que sigui ni la moto ni el pneumàtic, suposo que deu ser pel tipus de conducció, parlant parlant, a ell sempre feia 2 del darrera per 1 del davant, i en cambi jo es igual la moto o la marca-model de pneumàtic, no sé pas com m'ho cardo que sempre em toc cambiar els dos a la vegada.... :foracat

Suposo que som aquells misteris que sense la telemetria que tenen a la competició no ho esbrinarem mai.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: 650X » dc. nov. 20, 2013 5:50 am

[quote user="Trencaferro" post="247086"][quote user="650X" post="247075"][quote user="Albert" post="246977"]Holaaa,

[quote user="650X" post="246958"]....tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig
[/quote]

Em sembla que buscaré uns Trail per la Pan... a veure si em puc acostar una mica als teus quilometratges actuals !!



:shock: :shock:[/quote]

No son uns quilometratges desorbitats per el pneumàtic que es i la moto que es. Precisament els Tourance Exp no m'agraden entre d'altres coses perquè el de davant es gasta tant o més ràpid que el de darrera.

recordes el fil... Enllaç

Esperarem al gener que es quan diuen que els treuran al mercat i ja veurem... :picant[/quote]

Enric, això ho varem estar parlant al dinar de la ultima sortida amb el Jesús, tu tant aficionat al plat no ens vas ni sentir!!! :b9 :b9 :b9
No crec que sigui ni la moto ni el pneumàtic, suposo que deu ser pel tipus de conducció, parlant parlant, a ell sempre feia 2 del darrera per 1 del davant, i en cambi jo es igual la moto o la marca-model de pneumàtic, no sé pas com m'ho cardo que sempre em toc cambiar els dos a la vegada.... :foracat

Suposo que som aquells misteris que sense la telemetria que tenen a la competició no ho esbrinarem mai.[/quote]

:gathering doncs no, no us veig sentir... estaria pensant amb altres coses :b9

Suposo que la manera de conduir es important, depen de com s'agafin les curves, si frenant fins a la cuina, o a la velocitat que arribes a elles farà que canvii el desgast, no?

4lbeRT
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. feb. 16, 2013 1:20 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: 4lbeRT » dt. juny 03, 2014 9:44 pm

Algú ha tingut ocasió de probarlos?

Vss

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Cabirol » dt. juny 03, 2014 10:14 pm

4lbeRT ha escrit:Algú ha tingut ocasió de probarlos?

Vss
Miquel jo els portu ala adv, i van de conya amb donan molta seguretat, no se cuan duraran peero portu 5000 kms i de conya

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Esparver » dc. juny 04, 2014 9:09 pm

Recoi, a mi m'el acaben de muntar avui mateix, el de davant a la VFR. La volteta per provarlos i ja m'han donat confiança..........ja deia jo que anar cuadriculat l'altre dia era per algo.........el fotut pneumàtic!! cambiarlo i tornar a tenir feeling a la moto!

Salutacions

Sam

4lbeRT
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. feb. 16, 2013 1:20 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: 4lbeRT » dc. juny 04, 2014 9:53 pm

Soc facil de convençe... :mrgreen:

a veure si aquest dissabte els puc muntar

Salut i km's

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Napoleon » dc. juny 04, 2014 9:56 pm

Jo els duc a la Deauville i n'estic super content!!!! :run :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: JoanCG » dj. juny 05, 2014 6:23 pm

Tant la versió trail com la GT son d´aparença idèntica, el mateix dibuix.

Per contra i curiosament (ho vaig lleguir en la presentació d'aquestes gomes en un reportatge), la versió trail, té als flancs un compost més tou que la versió GT. Curiós, oi?

Imatge

" Para los PilotRoad4 en sus versiones standard y GT tenemos un reparto en el neumático delantero del 50% en el centro de dureza intermedia con un 25% a cada lado de dureza blanda, mientras que en el trasero al 20% central se le asigna el compuesto más duro con un 40% por cada lado del intermedio.

Como habéis visto por lo tanto hay un total de tres compuestos: blando, intermedio y duro. Pero al duro sólo se recurre en ese 20% de neumático trasero porque para la versión Trail el reparto es simétrico en ambos ejes con un 60% central de dureza intermedia y 20% por los laterales de dureza blanda. Esta elección se hace después de haber estudiado concienzudamente las necesidades de cada tipo de montura haciendo un seguimiento detallado."

Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Cristina » dv. juny 06, 2014 8:54 am

.
Bones!!

Jo ja hi porto 5000 km i de moment de conya :lol: :lol:

Vaig portar abans uns quants jocs dels PR 3 i volia probar el nou model. A veure si duren una miqueta més que els altres, diu el fabricant que li dona un 20 % més de vida.
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 01, 2014 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Xavier » dv. juny 06, 2014 9:52 am

Encara porto els PR3 però al pròxim canvi de pneumàtics els provaré.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Nous Michelin Pilot Road 4 GT I Pilot Road 4 Trail

Entrada Autor: Minino » dv. juny 06, 2014 10:46 am

:smoke Si no em facis penedir que l'altre dia vaig anar a comprar un joc i vaig estar temptat de comprar aquests que fan per trails i després de veure'ls mirar i preguntar preu la parella, em vaig tornar a casa amb els Annake 2 :run

:pegacul No hi ha gaire diferència de preu uns 40 € per parella :pegacul
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”