Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Jordi » dt. des. 17, 2013 5:49 pm

Hola a tots,

Desconec bastant aquest mon perquè no en soc gaire (la veritat es que gens) afeccionat, però a la prestigiosa "Popular Mechanics" en fan una comparativa del que sembla son les últimes novetats (als EE.UU).
Per si us interessa, aquí us poso l'enllaç, amb la intenció de que Us sigui profitós.

Comparativa

Que sigueu molt feliços,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Unboncatala » dt. des. 17, 2013 6:58 pm

Jo, sense haver-ne provat cap altra que una GoPro Hero2 i l'actual Hero3+, pel que he llegit a tot arreu la millor amb qualitat d'imatge és la GoPro.
Si parlem de qualitat-preu, o de quina queda millor posada al casc, ja no crec que escollis la GoPro. Però bé, realment la Hero3+ ja és bastant petita, i pesa bastant menys que l'anterior Hero2 que tenia.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Molinenc » dt. des. 17, 2013 8:18 pm

El Marc, el Entxuscat i jo vam comprar la Vivitar DVR797HD (amb el nom de Natec, pero es la mateixa camera) ens va costat 80 euros amb tarja inclosa i us aseguro que va molt be. El estabilitzador es bo.

Us deixo la comparativa vs go pro


Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Boolean » dc. des. 18, 2013 9:36 am

Jo fa un temps vaig estar mirant opcions:

- GoPro Hero3 Silbver i Black
- Contour 2
- Sony HDR-AS15

y despres de mirar mil i una comparativa vaig arribar a la conclusio que la millor en qualitat-preu es la Sony, pero de lluny!
A més jo considero que te un millor tractament del color que la Gopro i definitivament es la que millor qualitat de so te de les 3.

La gopro el que te es un molt bon marketing pero no per això son les millors,... son les BMW de les actioncam,... la gent es pensa que perque tothom les tingui i els famosillos les facin servir han de ser les millors del mon mundial, pero qui ho ha mirat be sap que les Triumph de les actioncam, es a dir la Sony, :burrucat li dona mil patades tant en imatge, color i sobretot el so,... i a sobre son força mes barates que la Hero3 black, la unica que s'hi podria comparar en tots els aspectes abans citats

De fet alguns ja haureu vist els meus videos dels Alps,... estan fet exclusivament amb la Sony. Sens dubte estic molt content amb la decisió :okcat

Us els poso aqui per si voleu mostres:

Alps 2013
[youtube]x0kweVPeLrg[/youtube]
[youtube]Bs553Ex4UCI[/youtube]
[youtube]ACdyzQ4tjl8[/youtube]
[youtube]672e7tvXL0o[/youtube]

Altres videos amb la Sony HDR-AS15
[youtube]guodgV6Xqg4[/youtube]
[youtube]rkNaE3XnwU4[/youtube]
[youtube]ap8HFV498Zs[/youtube]
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 18, 2013 9:47 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Mamut » dc. des. 18, 2013 2:34 pm

[quote user="Boolean" post="249049"]... La gopro el que te es un molt bon marketing pero no per això son les millors,... son les BMW de les actioncam,... la gent es pensa que perque tothom les tingui i els famosillos les facin servir han de ser les millors del mon mundial, pero qui ho ha mirat be sap que les Triumph de les actioncam, es a dir la Sony, li dona mil patades tant en imatge, color i sobretot el so,... i a sobre son força mes barates que la Hero3 black, la unica que s'hi podria comparar en tots els aspectes abans citats [/quote] Aquesta sí que es una "comparativa" bona.
M'ha fet petar de riure... :b9
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 18, 2013 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Jordi » dc. des. 18, 2013 3:00 pm

Jo, sense entendre-hi, em vaig quedar parat quan vaig veure la qualitat del video que va fer en Xavi amb la Sony. A mes, sense tenir ni idea, m'imagino que, com el meu televisor i el meu telèfon son del mateix fabricant, potser es podrien interconectar facilment.
Per altra banda, potser a la Go-Pro li passa com a "l'Aifon" de la poma, que és una temptació per als lladres atesa la seva gran demanda.
Però be, no se perquè ho poso, al cap i a la fi, ni els Reis Mags llegeixen Mototurisme ni ho he posat a la carta.

Que passeu una molt bona tarda,

Jordi "GO-PROny" :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Jesus » dc. des. 18, 2013 4:45 pm

Xavi, sincerament he de reconèixer que la teva Sony té molt bona definició, molta més que la AEE que tinc jo...i de pas m' ha agradat tornar a veure els vídeos de Despota Productions!!! :okcat

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 18, 2013 7:12 pm

jo tinc la Go pro,graba molt be, inclus de nit fent fotos i graban es veu perfecte,no dire que es la millor ni la pitjor ja que les altres no las conec,com a consumidor de Sony,nomes puc dir que tenen un temps d'us (els productes que venen en general) i en acavat s'espatllen i ja no van mes,quan els portes a la casa et diuen que la reparacio seria com comprar-ne dues,per aixo vaig agafar la Go pro,ademes no es el mateix.... no ens enganyem :birracat ara,lo que si que podem fer es mirar quina dura mes,quan s'espatlli la teva Sony o la meva Go pro ho possem i aixi la relacio qualitat preu es veura de seguida.
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: JoanCG » dj. des. 19, 2013 12:11 pm

Hola.

Tinc la Sony HDR-AS30V, i vaig mirar mil comparatives abans de decidir-me.

I crec que tant la sony com la Gopro, al marge dels settings de color que tenen a l'hora de gravar (color menys intensos però més reals en la Sony, i en contra més artificials però més macos de veure en la GoPro), totes dues son genials i similars en prestacions i qualitat; però...

Poques vegades penjem els vídeos com surten, els editem; i aquí, o ho fas bé, sobretot renderitzar una sola vegada la mateixa imatge, o perds tota la qualitat de la gravació, ja que cada vegada que es renderitza una mateixa presa d'un vídeo, perd qüalitat (a no ser que utilitzis un dels pocs programes d'edició amb funció "Smart render", que conserva la qualitat del original).

Si algú pot afeguir quelcom més sobre aquest últim tema, li ho agrairé, ja que l'unic programa que em consta que fa això últim és el Sony Vegas, però potser n'hi ha més.

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 19, 2013 12:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 19, 2013 12:40 pm

Jo tinc la GOPRO antinga, la Hero primera que varen fer.
I edito amb el Sony Vegas...

I la qualitat que té m´agrada.... tot i que també m´agradaria que en tingués més (que ja seria la nova) i tinguès més batería....
Una mostra és "la peli" que vaig fer al tornar dels balcans al 2012 PELI
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 19, 2013 12:59 pm

[quote user="JoanCG" post="249078"]Hola.

Tinc la Sony HDR-AS30V, i vaig mirar mil comparatives abans de decidir-me.

Si algú pot afeguir quelcom més sobre aquest últim tema, li ho agrairé, ja que l'unic programa que em consta que fa això últim és el Sony Vegas, però potser n'hi ha més.

[/quote]

potser algun d'aquests que surt en aquesta pagina et serveix
http://webseasoning.com/technology/best ... ware/1079/
encara que diuen que el Sony Vegas es dels millors,la teva camara porta GPS ? algunes Sony es veu que ho porten i aixo si que es interesant,en la Go PRO es pot veure a a traves del Smpartphone que tingui Android,en una fira vaig veure com en configuarven,jo depsres en la meva no m'he ne ensortit.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 19, 2013 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Boolean » dj. des. 19, 2013 3:15 pm

[quote user="Kpeps" post="249080"][quote user="JoanCG" post="249078"]Hola.

Tinc la Sony HDR-AS30V, i vaig mirar mil comparatives abans de decidir-me.

Si algú pot afeguir quelcom més sobre aquest últim tema, li ho agrairé, ja que l'unic programa que em consta que fa això últim és el Sony Vegas, però potser n'hi ha més.

[/quote]

potser algun d'aquests que surt en aquesta pagina et serveix
http://webseasoning.com/technology/best ... ware/1079/
encara que diuen que el Sony Vegas es dels millors,la teva camara porta GPS ? algunes Sony es veu que ho porten i aixo si que es interesant,en la Go PRO es pot veure a a traves del Smpartphone que tingui Android,en una fira vaig veure com en configuarven,jo depsres en la meva no m'he ne ensortit.[/quote]

En la Sony es pot fer servir a traves de la wifi junt amb un smartphone (amb el programa PlayMemories de Sony instalat) com a visor, es a dir veure el que s'esta gravant, configurar alguns parametres i iniciar/pausar la gravació des del movil. Pero l'us continuat de la wifi en la camara li escurça la bateria sensiblement. El que no entenc que es pugui fer es poder veure els videos gravats en el movil,.. he de treure la micro-SD i posar-la al movil per a veure'ls.

[youtube]Co-U8SOvq9A[/youtube]
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 19, 2013 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 19, 2013 5:03 pm

[quote user="Boolean" post="249082"][quote user="Kpeps" post="249080"][quote user="JoanCG" post="249078"]Hola.

Tinc la Sony HDR-AS30V, i vaig mirar mil comparatives abans de decidir-me.

Si algú pot afeguir quelcom més sobre aquest últim tema, li ho agrairé, ja que l'unic programa que em consta que fa això últim és el Sony Vegas, però potser n'hi ha més.

[/quote]

potser algun d'aquests que surt en aquesta pagina et serveix
http://webseasoning.com/technology/best ... ware/1079/
encara que diuen que el Sony Vegas es dels millors,la teva camara porta GPS ? algunes Sony es veu que ho porten i aixo si que es interesant,en la Go PRO es pot veure a a traves del Smpartphone que tingui Android,en una fira vaig veure com en configuarven,jo depsres en la meva no m'he ne ensortit.[/quote]

En la Sony es pot fer servir a traves de la wifi junt amb un smartphone (amb el programa PlayMemories de Sony instalat) com a visor, es a dir veure el que s'esta gravant, configurar alguns parametres i iniciar/pausar la gravació des del movil. Pero l'us continuat de la wifi en la camara li escurça la bateria sensiblement. El que no entenc que es pugui fer es poder veure els videos gravats en el movil,.. he de treure la micro-SD i posar-la al movil per a veure'ls.

[youtube]Co-U8SOvq9A[/youtube][/quote]

aixo ho vaig veure fer a Llivia en una fira,on a part d'ensenyar a editar conectaven un Iphone d'uns senyors que estaven alla,el que no se si es tenia que baixar algun programa especific.
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: JoanCG » dv. des. 20, 2013 3:11 pm

Sí, la Sony HDR-AS30V té GPS, i al importar-ho amb el Playmemories Home, et permet, a la dreta de l'imatge veure el track que estàs fent fotograma a fotograma, i a la part de sota de la pantalla veure el velocímetre.

No ho he fet servir mai, però es pot fer.

I també sí, amb el Playmemories Mobile, en el Smartphone veus el que graves i el que has gravat. Això sí ho fet servir, però ja m'ha arribat el "rellotge-Pantalla" per controlar la càmera, pel que ja no faré servir més el Smartphone.

Salut !!

P.D. Ja tinc solventat el tema de la pèrdua de qualitat al renderitzar; com sempre, era falta d'experiència... :cat_vergonya
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Cuco » dv. des. 20, 2013 11:28 pm

A mi el que m´ha frenat fins ara a comprar-ne cap és que cap tingui gens ni mica de zoom, amb la qual cosa es podria fer servir ja com a càmera per fer "turisme" (sense és força monòtona la filmació).

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 23, 2013 9:45 am

[quote user="Cuco" post="249165"]A mi el que m´ha frenat fins ara a comprar-ne cap és que cap tingui gens ni mica de zoom, amb la qual cosa es podria fer servir ja com a càmera per fer "turisme" (sense és força monòtona la filmació).[/quote]

suposso que al estar pensades per fer la gravacio del moment per aixo no en porten,per gravar en zoom ja ni han un altre tipus,el que es veritat es que en general fins i tot a contrallum es veuen perfectes i fins i tot amb la claredat de gravar a la neu en un dia de sol .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 23, 2013 10:34 am

Ep, si sabeu d'algú que vulgui una cámara a bon preu , que passi per AQUÍ

Salut !!! :birracat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 23, 2013 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 18, 2014 10:34 am

una consulta que aqui se que hi han autentics dominadors de la go-pro,sabeu si d'un video parant la imatge es pot treure una foto ? potser es una pregunat''xorra'' pero com no se ni editar els videos....... :cattimit
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 18, 2014 10:41 am

Si que es pot, amb programes d'edició com el adobe premier o el sony vegas..

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Comparativa Càmeres Tipus Go-Pro

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 18, 2014 12:28 pm

Steelman ha escrit:Si que es pot, amb programes d'edició com el adobe premier o el sony vegas..

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
També es poden treure instantànees amb el Movie Marker...serveix per congelar l' imatge.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”