Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jordi » dj. des. 26, 2013 2:58 pm

Bona tarda,

A veure com us ho explico. Em faria il·lusió demanar a Ses Majestats d'Orient, un Top-Case Vario i uns ferratges originals, em sembla que aquí mateix s'en ofereixen per tres-cents euros.

[quote user="JoanCG" post="237445"]Si algú vol TopCase(s) per a les r1200GS, per 300€ un company els proporciona nous , amb plataforma, ferratges i respatllers inclosos (tot i ser nous, tots vindràn amb una ratlladeta en una zona que NO es veu).

Envieu-me un MP qui estigui interessat.

Salut !!!


P.D. Aixó va per a la penya d'aquest forum i prou, sense ànim de lucre, i per ajudar a qui en vulgui/necessiti un, ja que em sembla que valen molt més . No extensible al pùblic en general, no em vull complicar la vida. :nonocat

Salut!!![/quote]

Les meves preguntes son:
Puc posar-ho a la meva adventure del 2011?
Serà compatible amb les meves maletes i ferratges originals d'alumini?
300 euros, es un bon preu? o hi ha algú més que vulgui vendre-se'l, tot i usat.
M'hi cabria el Schubert C3?
Puc utilitzar la mateixa clau del contacte? es car? es complicat?
Suposo que hauré de treure la parrilla i nanses que hi ha ara, que es aquesta:

Imatge

Per què vull canviar??
Doncs perquè ara tinc la maleta/Top-case GIVI de 46 litres i, anant sol, m'hi sobren tres quartes parts.

Em doneu un cop de mà i m'informeu, us estaré molt agraït.

Gràcies.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 26, 2013 2:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jesus » dj. des. 26, 2013 4:14 pm

Tindràs que treure la parrilla metal. lica, el preu es correcte i el C3 entra, però justet.
Personalment ficaria una Trex d' alumini.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jordi » dv. des. 27, 2013 10:11 am

Gràcies Jesus, però els d'alumini son mes per anar pel desert, l'has de folrar per l'interior si no vols malmetre tot el que hi posis i no te nanses, la qual cosa es un incordi.
Per altra banda, el Vario es "plega", quedant encara mes compacte.
Ara que ja tinc clar que es compatible amb les laterals, em queda un dubte: El bombí i la clau
Es possible adaptar el bombí a la meva clau? Es gaire car? Amb el Top-Case, quina clau porta? Hi ha algun kit?

Jordi "Prony-sac-de-dubtes"

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jesus » dv. des. 27, 2013 12:14 pm

[quote user="Prony" post="249357"]Gràcies Jesus, però els d'alumini son mes per anar pel desert, l'has de folrar per l'interior si no vols malmetre tot el que hi posis i no te nanses, la qual cosa es un incordi.
Per altra banda, el Vario es "plega", quedant encara mes compacte.
Ara que ja tinc clar que es compatible amb les laterals, em queda un dubte: El bombí i la clau
Es possible adaptar el bombí a la meva clau? Es gaire car? Amb el Top-Case, quina clau porta? Hi ha algun kit?

Jordi "Prony-sac-de-dubtes"[/quote]

Has d' anar a un concessionari i et ficaran bombins compatibles amb la teva clau de contacte, el preu deu rondar els 25€ per bombí.
De les Vario has de tenir en compte tenir net i engrassat els sistema per canviar el volum, és fàcil passar- lo de rosca.

Salut!!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 27, 2013 12:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jordi » dv. des. 27, 2013 12:37 pm

[quote user="Jesus" post="249364"][quote user="Prony" post="249357"]Gràcies Jesus, però els d'alumini son mes per anar pel desert, l'has de folrar per l'interior si no vols malmetre tot el que hi posis i no te nanses, la qual cosa es un incordi.
Per altra banda, el Vario es "plega", quedant encara mes compacte.
Ara que ja tinc clar que es compatible amb les laterals, em queda un dubte: El bombí i la clau
Es possible adaptar el bombí a la meva clau? Es gaire car? Amb el Top-Case, quina clau porta? Hi ha algun kit?

Jordi "Prony-sac-de-dubtes"[/quote]

Has d' anar a un concessionari i et ficaran bombins compatibles amb la teva clau de contacte, el preu deu rondar els 25€ per bombí.
De les Vario has de tenir en compte tenir net i engrassat els sistema per canviar el volum, és fàcil passar- lo de rosca.

Salut!!![/quote]
Moltes gràcies Jesus. Ara ja he sortit de dubtes i veig que, per estalviar-me uns diners, potser no val la pena comprar-lo d'ocasió, ja que, si no l'han tractat be, potser aquest sistema de rosca podria estar malmès en canvi, si el compro nou, de ben segur que em durarà tota la vida com el primer dia.
I, pel que fa als bombins, son vint-i-cinc euros, però acabo de veure per la xarxa que son unes planxetes que em puc fer jo mateix amb làser i ja està.
Moltíssimes gràcies.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Cuco » dv. des. 27, 2013 3:55 pm

Jordi, quan treguis el bombí veurás que simplement és la combinació de tres tipus de planxes) altes, mitges i baixes si no recordo malament). Es tracta de combinar el nou bombí amb les planxes de la mateixa manera del bombí que ja tens. I si et falten planxes, el mecànic te´n donarà algunes, o bé agafes una alta i li passes la llima per deixar-la mitja o baixa, o bé no en poses algunes i punt. Va bé també encara que no hi siguin totes. Compte amb les molletes. El bombí es treu tirant endintre la darrera planxeta que fa de tope.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Kpeps » dv. des. 27, 2013 6:25 pm

bones company,com et diuen pots ''codificar'' la teva clau amb el bombi nou o amb l'existent canviant las planxetas,las planxetas van numerades i per fer-les necesites mostres,posar un vario en una adventure no es problema,pero necesitaras treure els ferros que portes i posar parrilla d'origen de GS,el suport del top case i el top case mes el bombi,si ho trobes tot de segona ma perfecte,sino,prepara 600 eurets :birracat :birracat ,rtambe podries mirar de ficar el suport del top case amb el que portes,jo no ho he vist mai,pero coneixente......ara que esteticament li pot quedar igual que a un Cristo dos pistolas amb cartutxera :nonocat :nonocat

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 27, 2013 6:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jordi » dv. des. 27, 2013 6:53 pm

Ui!!! Ara m'heu espantat!!!

A veure:

Pel que jo pensava, el top-case Vario es fixava directament sobre la mateixa parrilla de metall de color gris que ja inclou les nanses per al passatger. Per les imatges que en Kpeps ha posat, intueixo que a sobre la parrilla s'hi ha de posar una placa de plàstic negre, la qual em sembla estèticament horrible, amb el logo BMW. Es així??

En aquest cas, entenc que a la oferta que hi ha a MTC per tres-cents euros, no deu incloure's aquesta peça metal.lica de color gris (la de les nanses). Vaig errat??

Per tant, aquesta peça negra, també la puc fixar al meu cofre secret/parrilla que em vaig fabricar i no necessito canviar res i, si me'n faig una de comuna, puc intercanviar ambdós top-case, el petit i el gran.
Imatge

Jordi "Prony ai,ai,ai"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 27, 2013 7:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Kpeps » dv. des. 27, 2013 8:08 pm

exacte,tu que tens manetes el que pots fer es agafar un suport (la peça negra) i amb el original fer un motllo i fabricarte l'anclatge que a fi de contes son tres ''pius'' si necesites res ja ho saps,pero la parrilla que portes en un principi no et serveix,ara,amb inventiva......
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Compatibilitat Top Case Vario - Adventure

Entrada Autor: Jordi » ds. des. 28, 2013 2:55 pm

Doncs moltes gràcies a tots els que m'heu tret de dubtes. Ara ja ho tinc tot molt clar.

Ens veiem a Cabesa de Cruses, prop de Roses, a veure sortir el primer raig de sol de l'any.

Dew i gràcies "Again"

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”