BMW F650 amb 80000 Km

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
MEF
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

BMW F650 amb 80000 Km

Entrada Autor: MEF » dt. jul. 17, 2007 9:22 am

Bon dia,

tal com diu el títol, és el que aquesta setmana m'ofereixen per 2800 eurillos.

El noi és de confiança, però la moto deu ser del 94.. Se que és dificil però us atreviu a predir si poden surtir gaires problemes amb una moto d'aquesta "edat" i amb el que porta recorregut? pot arribar bé als 100000 amb els manteniments regulars que toquen? i sobre preu...?

A veure, a veure....

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dt. jul. 17, 2007 10:52 am

Jo des de la meva modesta opinió crec que es algo cara la moto, tot i que has de valorar si es el que vols, si està bè, i pensar-ho.

Pero ja he comentat que per mi es algo cara i crec que pots trobar algo més economic o poder al mateix preu amb menys anys i menys km.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. jul. 17, 2007 11:52 am

Jo també la trobo bastant cara.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 17, 2007 12:16 pm

Oita-la la MEF!! :!:

Et parlo sincerament sota el meu punt de vista: COMPRALA. Al ser una BMW tens assegurada la revenda sino et surt bé la cosa.

De totes maneres, els km els ha fet per carreterra sempre, ¿oi?

Provala, és feta a la teva mida. I diuen que el motor és de lo millor del mercat.

Aviam si ens dones una sorpresa un dia d'aquests, ¿si? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 17, 2007 12:17 pm

Uff!! 80000 Kms. amb una monocilindrica, pregunta quantes vegades" a fet motor " mira que no gasti oli ( els aros ) deuen anar una mica grans ja.



També hauries de mirar holgures de transmisió, també el kit cadena, plat pinyó.el embragatge deu estar fet polç si no ha fet mai embragatge i Holgures suspensió davant, caçoleta de direcció i joc basculant, l´amortidor de darrera mira que no vagui " només la molla" també el discos de freno deuen estar molt "finets", pastilles etc.

aixó si no ha canviat res mai, si no que t´ensenyi factures si es ell el primer propietari, també mira l´escape que no estuigui podrit....

etc.etc. per aquest preu pots trovar coses millor, la veritat... mira també a algun concessionari BMW que al menys et donaran un temps de garantia. . sento desanimar-te :oops:

Mira si troves alguna cosa amb menys kilometres per aquest preu
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 17, 2007 3:18 pm

gs12 red ha escrit:Uff!! 80000 Kms. amb una monocilindrica, pregunta quantes vegades" a fet motor " mira que no gasti oli ( els aros ) deuen anar una mica grans ja.



També hauries de mirar holgures de transmisió, també el kit cadena, plat pinyó.el embragatge deu estar fet polç si no ha fet mai embragatge i Holgures suspensió davant, caçoleta de direcció i joc basculant, l´amortidor de darrera mira que no vagui " només la molla" també el discos de freno deuen estar molt "finets", pastilles etc.

aixó si no ha canviat res mai, si no que t´ensenyi factures si es ell el primer propietari, també mira l´escape que no estuigui podrit....

etc.etc. per aquest preu pots trovar coses millor, la veritat... mira també a algun concessionari BMW que al menys et donaran un temps de garantia. . sento desanimar-te :oops:

Mira si troves alguna cosa amb menys kilometres per aquest preu
Pensant-ho bé tens tota la raó del món. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”